3

2.3K 153 43
                                    

Rose (Chaeyoung)

İşte tam olarak bundan korkuyordum. Yoongi'yi vazgeçirebilene aşk olsun. Yanaklarım ıslanmaya devam ediyordu. Vücudumun her bir zerresi ısınmaya başlamıştı. Neden bu kadar sıcakladığıma anlam veremiyordum.

Şu an göz gözeydik. Etraf hala aydınlanmamıştı. Karanlık, utancımı azaltıyordu ama daha çok korkmama sebep oluyordu.

Ona eğer 'yapma' dersem kesinlikle beni dinlemeyecektir. Ama ondan, bunu başka bir zaman yapmasını istesem belki bir şansım olur. Denemeliydim.

Konuşmak için dudaklarımı araladığımda, sert ifadesiyle "Engel olmaya çalışacaksan, bir işe yaramaz." dedi. Sesi öyle tok ve sertti ki korkmamak elde değildi.

Dudaklarımı geri kapatmak zorunda kalmıştım. Yürümeye başlamıştı. Belimi bırakmadan, yatağa doğru bir adım attı. O bir adım atınca bende otomatikman geriye doğru adım attım.

Ağlamaktan cırtlak çıkan sesimle, "Yoongi..." dedim. İstemsizce çıkıyordu sesim. Korkudan kendi kendine birşeyler çıkıyordu ağzımdan.

Yatağın önüne gelmiştik. Beni yavaşça yatağa bırakırken, üstümden hiç kalkmamıştı. Elimi yanağına götürdüm. Yumuşacıktı ve kıyamıyordum.

Yavaşça okşayarak, "Başka zaman yapsan olmaz mı? Hem evli bile değiliz. Doğru değil Yoongi. Lütfen..." dedim. Gülümsedi.

İçten gülümsemesiyle, "Seni şu dakikada bile karım yapabilirim Chae." dedi ve elini yavaşça bacağıma koydu. Şu an gövdem ve kalçam yatağın üzerindeydi. Bacaklarım yatağın dışındaydı. Yoongi'de, tam olarak üzerimdeydi.

Parmak uçlarıyla, hafifçe bacağımı okşamaya başladı. Dudaklarını, dudaklarıma sürterken huylandığım için geri çekmeye çalıştım. Bu onu keyiflendiriyordu ama henüz buna hazır değildim.

Dudaklarını, kulağımın arkasına götürdü ve hafif aralıklarla üflemeye başladı. Bu iyice beni gıdıklandırıyordu. Kendimi her geri çekişimde, asla pes etmiyordu. Böyle yaparak eğleniyordu. Zayıf noktalarımı en iyi bilen kişi Yoongi'ydi.

Dudakları şimdi boynumu gıdıklarken, bende dudaklarımı kulağına götürdüm. Fısıldayarak, "Seni seviyorum." dedim. Durdu.

Kafasını boynumdan çıkarıp, gözlerini gözlerime dikti. Elini kadınlığımın üzerine koyup, sertçe sıkmaya başladı. Acımıştı ama yüz ifademi bozmadım.

Elimi nazikçe ensesinde ki saçlara daldırdım.

"Ama şimdi sırası değil. Nolur beni dinle Yoongi. Başka bir zaman yapsan olmaz mı? Hı?"

Sinirle nefes verip, gözlerini kapattı. Alnını alnıma bastırdığında, korkudan nefesimi tuttum. Bende gözlerimi sıkı sıkı kapattım.

"Benden kaçamayacağını, biliyorsun değil mi?"

Sesi tehlikeli ve fısıltılıydı.

"Biliyorum."

Sesim, istemsizce kedi mırıltısında çıkmıştı.

Gülümsedi.

"Aferin, peki bunu illaki bir gün yapacağım. Bunu biliyor musun?"

Sesi ciddi çıkıyordu.

Ne diyeceğimi bilemeden, tuttuğum nefesi yavaşça saldım. Gözlerimi tekrar açtığımda, beni izlediğini farketmiştim. Korkuyla gözlerimi birkaç kere kırpıştırdım. Cevap bekleyen, sert gözleriyle bana bakıyordu.

Hafifçe başımı sallamakla yetindim ama belli ki bu cevap onu tatmin etmemişti.

"Söyle."

Sesi emir dolu ve korkutucuydu.

Asla Yoongi'ye karşı gelmeyin. Bedeli ağır olur.

"Bi-bili-yorum."

Sertçe yutkundum.

Sıkıntıyla nefes verdi. "Herşeyden korkman beni deli ediyor. Bu kadar masum olmana ayar oluyorum. Bana ne yaptığının farkında bile değilsin." dedi sıkıntı içinde.

Dudağımı dişlemeye başladığımda, gözlerini dudaklarıma dikti.

"Ateşle oynuyorsun. Biliyor musun?"

Yine tehditkardı.

Dudaklarımı kastettiğini anlamıştım. Hemen, dudaklarımı birbirine bastırdım. Buna gülümsemişti.

Hala gülümseyerek, üzerimden kalktı. Kalktığı gibide, elimi tutup beni de kaldırdı. Gülümsemesi gitmişti.

Şafak yeni yeni sökmeye başlamıştı. Elimi, eliyle kavrayıp beni odadan çıkardı. Nereye gittiğimizi merak ediyordum ama sormaya da çekiniyordum.

Biraz daha yürüdükten sonra yine aynı yere geldik. Burası aynı koridordu. Yoongi'yi ve Boomslang'ı gördüğüm koridor.

Yoongi, beni tam camın önüne getirdiğinde kaçmak istemiştim.

Aşağıya bakmıyordum. Yılan orda olabilirdi. Yoongi'nin elini iyice sıktım. Beni kendine çekti ve belime sarıldı.

Kulağıma yaklaşıp, "Korkma." diye fısıldadı. Yoongi, yalan söylemezdi. Ona hep güvenirdim. Benden birçok şeyi gizlerdi ama asla yalan söylemezdi.

Gözlerimi yavaşça aşağıya çektim. Bakmamla dehşete düştüm.

Amcam, yengem ve kuzenim iplerle sandalyelere bağlıydı. Yanlarında üç tane adam vardı. Yengem, amcam ve kuzenim o adamlara yalvarıyordu. Bu içimi acıtmıştı.

Yılan ortalarda yoktu. Korkuyla Yoongi'ye döndüm. Onunsa öfkesinden, gözü hiçbir şeyi görmüyordu...

💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮

Yeni kapağı ben tasarladım ama geçiçi bir süreliğine. Beğendiniz mi?

💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮

BOOMSLANG // YoonRoseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin