Rose (Chaeyoung)
"Seni seviyorum ama biraz daha bekleyemez misin?"
"Güven bana Chae, çok ileri gitmeyeceğim..."
Şu an Boomslang'ı seçsem, muhtemelen çok fena küsecekti ve çok üzülecekti. Yeterince köşeye sıkışmıştım...
"Tamam." dedim sıkıntıyla ve "Yılan gitsin, yeter..." diye ekledim fısıltıyla.
Gülümsedi ve alnımı öptü. Sonra yılana baktı ve ona gözleriyle komut verdi. Bileklerim gevşediğinde, gideceğini anlamıştım. Ayaklarımın altından süründü ve gitti.
Yılan gittiğinde, o kadar rahatlamıştım ki...
Yoongi yanıma yatmıştı. Sanırım pantolonunu çıkarıyordu. O sırada ondan biraz uzaklaşmıştım. Oda soğuktu ve yorganın altındayken bile üşüyordum.
"Canımı çok yakma, tamam mı?" dedim ince bir sesle. Tekrar gülümsediğini görmüştüm. Onun yan profilini izliyordum. Kesinlikle çok yakışıklı biriydi.
Onu çok arzuluyordum ama buna cesaret edemiyordum. Artık etmek istiyordum. Ona olan sevgimi, bu gece gösterecektim.
"Beni hiç sevmiyormuşsun gibi hissetmeye başladım." dedi düşünceli bir ses tonuyla. O da, bana bakmaya başlamıştı.
"Öyle değil Yoongi. Elbette çok seviyorum. Sade-" sözüm yarım kalmıştı. Çünkü birden üzerime çıkmıştı.
"Göster o zaman." dedi gözlerimin en derinini incelerken. Tüm cesaretimi topladım ve "Göstereceğim, hazır mısın Min Yoongi? Seni çok seviyorum..." dedim ve ensesinden tutup kendime bastırıp, dudaklarına yapıştım.
Hâlâ ensesini bastırıyorken, o da öpüşüme karşılık verdi ve göğüslerimi avuçlamaya başladı. Ağzının içine doğru inlemiştim ve bu onu daha fazla azdırmıştı.
Diğer elini benim ensemin altına koydu ve saç diplerime baskı uygulamaya başladı. Bu beni iyice uyuşturuyordu.
Son kez dudaklarımı emdi ve ayrıldı. Nefes nefeseydim. O da öyleydi. "İleri gitmeyeceğim dedin. Sözünü tut Yoongi, tamam mı?" dedim söz ister gibi.
Alnımı öptü ve bir şey demeden, bacaklarımla ilgilenmeye başladı. Parmakları sinsice kadınlığıma gelmişti. Kendimi sıkmamaya çalıştım ve rahat olmaya çalıştım. Mümkün değildi ama deniyordum...
Yoongi, yorganın altına girmişti. Sessizce çarşafları sıkarken, kadınlığımın üzerinde dil darbeleri hissettim. Daha sonra içime bir sertlik girmişti.
Vajinamdan çıkmadan, yorganın altından çıktı. Yüzüme bakıp, "Acıyor mu?" diye sordu. Acıdan sinirlerim bozuluyordu. Hafif sinirle "İçimdeyken konuşma." dedim.
Gülümsedi ve erkekliğini içimden çıkardı. Yine yorganın altında kaybolduğunda, tekrar dil darbelerini hissetmiştim. Bu...bu çok zevkliydi...
Ama bir o kadar da can acıtıcıydı...
Yoongi
Dilimle emiyordum ve o, şu an çok yanıyordu. Dolgun kalçası kıvranıp, dururken işin zevkine vardığını hissediyordum.
O da zevk alıyordu. Canını yakıyordum ve o bir kuzu gibi, bir şey demiyordu. Bilerek içinden hızlıca çıktığımda, acıyla inledi. Belki o acı çekiyordu ama ben böyle daha iyi hissediyordum.
Bencil ve acımasız olduğumu düşünmüyorum. Tüm bunları sadece onunlayken, yaşıyorum. Sevdiğim kadına sahip olmak, şu ana kadar arsızca istediğim tek şeydi ve yerine geldi.
Hala boşalmakta olan vajinasını elimle sıktım. Canı çok acıyor olmalıydı ve bu, bu sefer hoşuma gidiyordu. İnlemeleri melodi gibi kulağımı dolduruyordu.
Bana yalvarıyordu. Elinden başka bir şey gelemezdi zaten. Her şey kontrölümde olduğu için ona olan açlığımı gidermeye çalışıyordum. Ama hiç bir zaman doyamıyordum.
"Yoongi ye-yeter." dedikten sonra yine acıyla inledi. Çok üzerine gidiyordum ve durmak istemiyordum. Biraz dinlenmesi için içinden çıktım.
Çarşafı sıkan ellerini tuttum ve avuçlarını okşadım. Hala kıvranıyordu. İleri gitmeyen halim böyleydi. Ben böyleyim. Bir de ileri gitseydim, Chae acıdan delirebilirdi...
"Acıyor mu?" derken bile kadınlığını okşuyordum. Tekrar yapmak istediğimi biliyordu. Kadınlığında ki elimi, bileğimden tuttu ve beni ikna etmeye çalışırcasına okşadı.
"Yalvarırım Yoongi. Devam etme, lütfen..."
Oda soğuk olmasına rağmen o terliyordu. Bu sefer tekrar girersem benden korkardı. Bu yüzden elimi çektim ve yan tarafa koydum.
Yanağına öpücük bırakıp, "Uyu, çok yoruldun." dedim. Pislik bir herif olduğumu iyi biliyordum.
Gözlerini daha fazla tutamadı ve yumdu. Bende üzerinden kalkıp, yanına geçtim. Arkasından beline sarıldım ve onu göğsüme çektim.
Hala sızlıyordu, eminim. Bu yüzden belini sıkmamaya dikkat ettim. Saçlarını ensesinden ve yüzünden çıkarıp, yanına attım.
Son kez dudaklarımı, dudaklarına değdirdim ve huzura erdim.
💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BOOMSLANG // YoonRose
أدب الهواةEĞER BİR BOOMSLANG YILANI TARAFINDAN ISIRILIRSANIZ, VÜCUDUNUZUN BÜTÜN DELİKLERİNDEN KAN FIŞKIRIR. (Gerçek bir bilgidir) ~ Chaeyoung, anne ve babasını trafik kazasında kaybettiğini sanıyordur. Ailesini kaybedince ortada kalan Chaeyoung'a amcası sahip...