26

1.5K 92 182
                                    

Rose (Chaeyoung)

"Tamam hadi yapalım şunu!" dedim gereksiz bir heyecanlı. Bir yanım hâlâ çok korkuyordu ama diğer yanım da Yoongi'ye çok güveniyordu.

Yoongi beyaz t-shirtünü çıkarınca, ağzım sonuna kadar açıktı. Her geçen gün kasları gelişiyordu ve bu çok...

'Off çok etkileniyorum, belli etmemem lazım' diye düşünürken Yoongi gülerek; "Ağzını kapat Chae, sinek girecek." dedi. Göz devirdim ve belli etmemeye çalıştım.

Bende kaygıyla hırkamı çıkarmıştım. Hırkayı yere bırakırken, Yoongi'yi kontrol ettim. Az önce ki alaylı tavrı çoktan kaybolmuştu. Donmuş gibi gözlerime bakıyordu.

Hemen boğazımı temizleyip, havuzun ucuna gittim. Alışmak için havuz merdiveninin biraz aşağısına giriyordum.

Ben hâlâ daha alışamazken, birden Yoongi'nin suya atladığını görünce sıçramıştım. Yanlışlıkla merdiveni bırakmıştım ve suya düşmüştüm.

Ben çırpınırken, Yoongi'nin sesini duydum:
"Hadi ama Chaeyoung ayaklarınla yere basabilirsin, derin değil." demişti umursamazca.

Ayaklarımla yeri hissedince, durabilmiştim. Onun umursamazlığına küçük bir trip atmak için uzağa yürüdüm. Suya alışmıştım.

Şimdilik, Yoongi'nin odunluğuna bir protesto olarak havuzun öbür köşesine gittim. Arkamdan bir süre ses gelmemişti.

Merak edince, tam dönecektim ama arkamdan iki kol belime sarılınca korkmuştum. Su göğüslerimin üzerindeydi. Yoongi'ninse gövdesinin biraz altındaydı.

Yüzünü boynuma gömünce, huylanarak kendimi kurtarmaya çalışıyordum ama Yoongi'nin kollarından kurtulmak mümkün olmuyordu.

Gülerek beni huylandırmaya devam ederken, "Trip mi atıyorsun sen?" diyip duruyordu. Oyun oynuyordu benimle...

Sinirim bozulmuştu. Ciddiyetsizlikle, "Ya tamam Yoongi, yapma off tamam atmıyorum. Yapma..." diyerek kurtulmaya çalışıyordum.

Sonunda huylandırmayı durdurmuştu. Çenesi omzumun üzerindeydi. Belimi okşarken, "Burda böyle durma. Gel, yüzeceğiz." dedi ve beni belimden tutmaya devam ederek suyun içinde yüzdü.

Havuzun ortasına gelmiştik. Bir öğretmen edasıyla anlatmaya başlamıştı.

"Kollarını bu şekilde açacaksın ve boğulmamak için çırpınmadan böyle yüzeceksin. Ayaklarını da aynı uyumda, bu şekilde hareket ettireceksin."

Dediklerini uygulayarak gösteriyordu. Bir şeyler kapıyor gibiydim. Yaptıklarını yapmaya çalıştım.

*

"Aferin, çabuk öğrendin." dedi gülümseyerek. Gerçekten çok güzel gülümsüyordu. Gülerken çıkan diş etleri, beni benden alıyordu. Bembeyaz vücudunun üzerinden su damlaları akarken, fazlasıyla seksiydi.

Islak mayomun üzerine, hırkayı giymiştim. Saçlarım çok ıslaktı. Havluyu ararken, Yoongi çoktan havluyla saçlarımın üzerinde, nazik hareketler yapmaya başlamıştı.

O saçlarımı kurularken ben göğüslerinin arasından akan, su damlalarını izliyordum. Boynundan inmeye başlayan su damlası, karın kaslarına doğru yol yapıyordu...

Havluyu, benim omuzlarımın üzerine bıraktı ve gülümseyerek "Bitti..." dedi. Sonra bir dudaklarıma bir de gözlerime baktı.

Beklemediğim bir anda dudaklarıma yapıştı ve beni bir yere sıkıştırdı. Dudaklarımı yutarmışçasına emiyordu ve benim çok fazla nefesim tükenmişti.

Uzunca öpüşü bittiğinde, alnını alnıma dayadı. Gözleri hâlâ kapalıyken gülümsedi ve "Yapayım mı?" diye sordu.

Sorusundan sonra gözlerini açtı ve yavru bir köpeğe dönüştü. Tanrım hep böyle mi olmak zorundaydı...

Ben henüz bir şey demeden, yavaşça eli bacağıma iniyordu. Her ilerlemesinde yüzüme bakıp, tepkilerimi ölçüyordu.

Bayılacak gibi hissediyordum. Kırıldıktan sonra alçıya koyulan sonra da sargıya sarılan bileğim, sızlıyordu şimdi. Hem de hiç olmaması gereken bir zamanda...

Kedi mırıltısına dönüşmüş sesimle, "Yoongi?" dedim. O da bilerek tatlı çıkardığı sesiyle, "Hı?" diye mırıldandı ve kulağımın arkasını öpmeye başladı.

Kelebek öpücükleri iyice beni sarhoş ediyordu. Parmak uçlarıyla bacaklarımı okşarken, gülerek "Telefonun çalıyor." dedim.

Şaşkınca kafasını kaldırdı ve "Ne?" diye sordu. Sonra da yere bıraktığı telefonun zil sesini farketti. O küfür edip, telefonunu açarken ben hemen sıvışarak salona gittim.

Salonla birleşik olan mutfağa gidip, bir bardak su içtim. Sonra yatak odasına çıktım ve duşa girdim.


💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮

Sonra ki bölüm evlilik teklifi ve smut...

BOOMSLANG // YoonRoseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin