Pov. Narrator.
Fioletowowłosy rzucił się na nic nie świadomego Scotta.
- Ty skurwesynie! Co jej zrobiłeś?! Gadaj bo ci krzywdę zrobię! Moich rzeczy się nie rusza! -wrzeszczał zdenerwowany Vincent.
- Vini! Spokojnie! Już ci tłumaczę! Proszę zostaw mnie! - w tym momencie bakłażan puścił kołnierz czarnowłosego.
-Masz chwilę. - warknął naprawdę wściekły na chłopaka.W czasie gdy chłopak opowiadał zazdrosnemu Vincowi o całej sytuacji, dziewczyna stała nad zlewem w łazience i próbowała wyczyścić plamę krwi na koszuli.
-Cholera jasna! - warknęła zła. W końcu ma jedną takową koszulę i w dodatku to był prezent. Zaalarmowani mężczyźni (oczywiście Vin na czele) weszli do pomieszczenia, w którym się znajdowała dziewczyna.
- Co się dzieje?! - fioletowowłosy spojrzał na [T/I] i ujrzyawszy ją w bieliźnir uśmiechnął się. Scott nie wiedząc co zrobić zamknął swoje oczy, a Vincentowe zasłonił ręką.
- Co się stało? - zapytał łagodnie czarnowłosy.
- Poplamiłam krwią koszulę... -dziewczyna próbowała nie dać po sobie poznać, że jest skrępowana całą tą sytuacją.
- T - To nic! - rzucił zaczerwieniony Scott.
- Dam ci moją! Fioletowa Badzio ładna -zaśmiał się Vincent.
- Dobra sio! Idziemy Vin. Narazie dam moją jakąś mniejszą. - czarnowłosy wyciągnął białookiego z łazienki.Ubrana w Scottową koszule z t-shirtem pod spodem dziewczyna weszła do salonu. Zaśmiała się patrząc jak Scott odpycha Vina, który prawie, że leży na nim.
-Taki ciężki ahh~-Vincent opadał co raz bardziej.
- Spadaj wieśniaku jeden. - Scott nie ustępował.
- Wiecie co chłopaki? Dziękuje, że jesteście.-[T/I] uśmiechnęła się. Fioletowowłosy wstał i przytulił dziewczynę.
- Ja będę! Wołaj a przybędę! - dziewczyna parsknęła śmiechem.
- Dobra puszczaj zboczeńcu. Czuje gdzie masz łapki. - dalej chichotała. Fioletowowłosy niezbyt chętnie ją puścił. Ale mus to mus. Pojechali po godzinie rozmów do pracy. Vincent przed nimi, a Scott wraz z [T/I]. Tak dla bezpieczeństwa. Jeszcze brakowało im przecież, ganiania się po mieście autami bo Vincent wpadnie na głupi pomysł.
CZYTASZ
Fioletowa Misja ||Five Night's At Freddy's (ZAKOŃCZONE)
FanfictionCo się stanie kiedy poznasz faceta kochającego tosty i fiolet? Przeżyjesz? Zakochasz się? Czy może jednak odkryjesz prawdziwe sekrety jego i miejsca pracy? To jest twoja Fioletowa Misja [UWAGA! Po 1. Błędy są , były i będą. Nie mam zamiaru tego spra...