6

658 52 6
                                    

ბოისე მოხდა რომ ეს ბიჭი ძირს დავარდა... დავინახე ჯიბიდან რაღაც როგორ ამოიღო და ქუქისკენ გაიქცა...
მიახლოებისთანავე ქუქს სახე შეეცვალა და ხმამაღლა წამოიყვირა... მე კი ვეღარ მოვითმინე და იმ ბიჭს ზურგიდან სწრაფად მივუახლოვდი... მილი ძლიერად მოვიქნიე და თავში დავარტყი...
წამში მისი თავიდან სისხლმა გაასხა.. ის კი მოწყვეტით იატაკზე დაეცა... ხელი ამიკანკალდა და მილიც ხმაურიანად დავარდა ძირს....
ქუქისკენ თვალი გავაპარე... ის ფეხზე ძლივს იდგა და მარჯვენა გვერდზე ხელს იჭერდა.... მალევე ფეხები მოეკეცა და ძირს მოწყვეტით დაეშვა...
მე მისკენ გავიქეცი და ხელი შევაშელე... ისიც დავინახე მიჭერილ ხელებში სისხლი როგორ ჟონავდა... შეშინებულმა შევხედე და თან მისი წამოყენება ვცადე..
მე:ქუქ... ქუქ... დაჭრილი ხარ??
ქუქი:კარგად ვარ... უბრალო ნაკაწრია...
მე:რა ნაკაწრია შეხედე რამდენი სისხლი მოგდის...!! ახლავე შენს საკანში წაგიყვან...
ქუქი:არა... იქ არა....
მე:მაშინ მიწისქვეშა სართულზე...
ქუქი:გეტყვი საითაც უნდა წახვიდე...
მე:და სად მიმყავხარ?!! ახლა ამის დრო არ არის...
ქუქი:ჩემს წინ ხახევრად შიშველი დგახარ... ახლა ეს ჭრილობა რომ არა კარგა ვიცი რასაც გავაკეთებდი...
მე ჩემს ნახევრად შემოხეულ მაისურს დავხედე და ცალი ხელით შიშველი ნაწილი დავიფარე....
მე:ასეთ მდგომარეობაში როგორ შეგიძლია ამაზე იფიქრო!!! თან იმის მერე რაც ჰორმონები იუნასთან დაიკმაყოფილე..!! 😡
ქუქი:აღიარე რომ....
მე:საით?!! და მოკეტე!!!!
ქუქი:მარჯვნივ
მეც მარჯვნივ შევუხვიე და კიდევ ერთი დერეფნის ბოლოში კარი დავინახე...
ქუქის მინიშნებით სახელური ჩამოვწიე და შიგნი შევედი... ოთხში სულ მთლად სიბნელე იყო...
მალევე ჩამრველიც ვიპოვე და ოთახი განათდა...
ეს არ იყო საკანი...
პირიქით აქ დიდი და საკმაოდ კომფორტული საწოლი იდგან... ასევე გარდერობი... კიდევ ერთი კარიც დავინახე...
მე:ეს რა ადგილია...?
თან საწოლისკენ წავედი და ქუქი ზედ ფრთხილად სავსვი...
ქუქი:ჩემი ოთახი... ამის შესახებ არავინ იცის... შენს გარდა....
მე მისი სიტყვებისთვის ყურადღება არ მიმიქცევია...
მე:უნდა დაწვე... მე კი ჭრილობა დაგიმუშაო...
ქუქი:არ გინდა... ჩემით მივხედავ...
მე:არ მიკითხავს!!! რითი შემიძლია რომ დაგიმუშაო... სპირტი ან რამე მსგავსი გექნება ალბათ😒
ქუქს ჩაეღიმა...
ქუქი:იქ კარს ხომ ხედავ... საპირფარეშოა.
მასეთ რაღაცეებს იქ ნახავ...
მე მაშინათვე იმ კარისკენ წავედი... შიგნით შევედი თუ არა სარკის უკან... თაროებზე სპირტი.. ბამბა და ბინტი ვიპოვე.... მერე უკან დაბრუნდი და ქუქს დაწოლა ვთხოვე...

კოლონია😈🙈Where stories live. Discover now