ემა:ქუქ.... შენ.... არა... გადი.. არ მომეკარო... მომშორდი...
მან წამში ხელი მკრა და საწოლიდან გადაძვრა... შეშინებული ცალ ხელს მკერდზე იჭერდა... მეორე ხელით კი მიმანიშნებდა რომ არ მივკარებოდი....
მე:ახალო.... დამშვიდდი..
ემა:არა... შენ ნამდვილი არ ხარ... შენც ისევ ისე მეჩვენები როგორც ის... არ მოგცემ უფლებას რამე დამიშავო...
მე მისკენ ნელა დავიწყე სვლა...
მე:არაფრის დაშვებას არ ვაპირებ... ახალო არც გეჩვენები...მე ნამდვილი ვარ..
ემა:არა... მასზეც ასე მეგონა... ახლა კი ყველგან მას ვხედავ... მხოლოდ. მისი თვალები მიდგას წინ... ყველგან მისი ხმა მესმის... ხმა რომელიც მეუბნება რომ უნდა მოვკვდე...
მე:რა ხმაზე ლაპარაკობს ახალო??
ის ისევ უკან იწვევდა და შეშინებული აქეთ იქით იყურებოდა... თითქოს ოთახში კიდევ ვიღაცას ეძებდა...
მას როგორღაც მივუახლოვდი და ხელში წავავლე... მან განწირულად დაიკივლა...
სახეზე ხელები აიფარა და იქვე ჩაიკეცა..
ვიგრძენი მაისური როგორ დამისველდა...
მე:ახალო..... ემა... დამშვიდდი... მე არაფერს დაგიშავებ... ემა შემომხედე...
მას თავი ავაწევინე და მანაც თვისი მწვანე თვალებით შემომანათა... ჩემი სახისკენ ნელა დაიწყო ხელის წამოღება.... ბოლოს ფრთხილად ჩემეხო და ნაზად ჩამომისვა....
ემა:ნამდვილი ხარ....
მხოლოდ ეს თქვა და ძლიერად ჩამეხუტა...
არ ვიცოდი ხელები უნდა შემომეხვია თუ არა... გაურკვევლობაში ვიყავი... ამაზე ფიქრში ის თავისით მომშორდა... ფეხზე წამოდგა და ხელების სრესვა დაიწყო...
მეც როგორღაც წამოვდექი...
მე:არ მომიყვები წეღან რაზე ლაპარაკობდი??
ემა:სხვა დროს ვისაუბროთ ამაზე....
მე:და გათიშული რატომ დამხვდი??
ემა:ესეც ამ ამბის ნაწილია....
მე ერთი ამოვიხვნეშე და საწოლისკენ წავედი...
ემა:ქუქ...
მე მისკენ ნახევრად შევტრიალდი...
მე:რა მოხდა??
ემა:სისხლი...
მე:რა სისხლზე ლაპარაკობ??
ემა:შენი სისხლი...
მან მისგან ზურშექცევით დამაყენა და ხელით მაისური ამიწია... ემა:ეს ყველაფერი ჩემს გამო დაგემართა😪
სახეზე ხელი აიფარა და თვალები ცრემლებით აევსო....
მე მისკენ შებრუნებას ვაპირებდი როცა თავბრუ დამეხვა და ყველაფერმა ტრიალი დაიწყო... ემამ მაშინათვე შემაშველა ხელი და საწოლამდე მისვლაში დამეხმარა...
ემა:სასწრაფოდ უნდა დაგიმუშაო ჭრილობები....
მე რაღაცის თქმას შევეცადე... მაგრამ ვეღარაფერი ვთქვი...
ნაწყვეტებად ვხედავდი ემამ როგორ გამოიტანა სააბაზანოდან რაღაცეები და მაისური როგორ გამხადა...
მის შეხებასაც ვგრძნობდი... მალე ყველაფერი უფრო გარკვეული გახდა... ემას უფრო დავაკვირდი....