23

442 43 4
                                    

საკუთარ თავზე ნერვები მეშლებოდა... მეძინა... ის კი.. ის კი თავს იკლავდა და მე მეძინა... როგორ ვერ შევამჩნიე... უყურედღებოდ როგორ დავტოვე....!!
მთელი დღეა ასე ვწევარ.... მალევე ჩემს საკანთან ბადრაგი მოდის....
ის:ჯეონ ჯანგქუქ... წამომყევი....
მე:სად?
ის:შენი სისხლი გვჭირდება...
მე:პარკ ემა როგორ არის??
ის:მისი გადარჩენა შევძელით მაგრამ სისხლი არ გვაქვს იმდენი რომ მას გადავუსხათ... შენ და კიდევ რამოდენიმე პატიმარს გაქვთ მსგავსი სისხლის ჯგუფი.. ამიტომაც მიმყავხარ....
სამედიცინო ფლიგელში კიდევ რამოდენიმე პატიმარი დამხვდა... მათ შორის ტაე... მე მისკენ წავედი...
ტაე:მითხრეს ახალისთვის სისხლის დონორად გამოდგებიო...
მალევე ყველა შეგვიყვანეს შიგნი... ექიმმა ჯერ ჩემგან და ტაესგან დაიწყო სისხლის აღება...
მე:იმ ტიპებისგან არ აიღოთ სისხლი...
ექიმი:და რატომ??
მე:რაც გჭირდებათ ის რაოდენობა ჩვენგან აიღეთ... მათი სისხლის გამოყენება არ არის საჭირო...!
ექიმი:მემგონი გკითხე რატომმეთქი?!
მე:ნარკომანები არიან...ახალისთვის კი მსგავსი სისხლის გადასხმა არ შეიძლება...!
ექიმი:მაგას მე ვწყვეტ!!!
მე:ხოდა მაგიტომ გეუბნებით თქვენ!!!
ექიმი:ეს შენი საქმე არ არის....
მე:მათი სისხლი ბინძურია!!! რაც გჭირდებათ ჩემგან აიღეთ... რატომ არ გესმით....!
ექიმი:ერთი ადამიანისთვის ზედმეტად ბევრი სისხლი მჭირდება....
ტაე:ვთვლი ორი ადამიანი გეყოფით... დანარჩენები კი გაუშვით...!!!
ექიმს მეტი არაფერი უთქვამს... ჩემსა და ტაეს ვენებში ნემსები შეარჭო და სისხლმაც დაიწყო დინება....
ექიმი გავიდა... მე კი ჭერში დავიწყე ყურება... ახალზე ვფიქრობდი... მისი ნახვა საშინლად მინდოდა....
ტაე:ეს რატომ გააკეთა....?!
მე:არ ვიცი....
ტაე:შენთან გყავდა?
მე:რას გულისხმობ...
ტაე:მასთან იყავი თქო თუ ასე იპოვე სადმე?!
მე:მასთან ვიყავი.....
ტაე:მასთან ზედმეტად ბევრ დროს ატარებ....
მე:ეგ ჩემი საქმეა....
მას აღარაფერი უპასუხია... აშკარაა რომ ახალით ძალიან არის დაინტერესებული,
არც ახალის ყელზე დატოვებული სილურჯეები გამომპარვია...აუცილებლად გავარკვევ ჩემი არ ყოფნის დროს ეს ვინ გააკეთა და პასუხსაც ვაგებიებ....!!
ნახევარი საათის შემდეგ ექიმი ისევ შემოვიდა... აპარატი მოგვაშორა... ორივე სისხლის შეკვრა ხელში აიღო და გვითხრა რომ საღამომდე აქ მოგვიწევდა დარჩენა...
სისუსტეს მართლა ვგრძნობდი... თავი მტკიოდა და სხეული გაბუჟებული მქონდა... ცოტა ხანი ასე ვიყავი... ჩუმად... მანამ სანამ არ ჩამეძინა...
როცა გავიღვიძე... ოთახს თვალი მოვავლე.. ტაე აქ აღარ დამხვდა... ფეხზე ნელა წამოვდექი და ბარბაცით გავედი ოთახიდან... დერეფანს თვალი მოვავლე... მაგრამ იქ არავინ დამხვდა... ნელა გავედი და ოთახებში დავიწყე შესვლა... ახალის ნახვა მინდოდა... ბოლოს ერთი კარები ღია დავინახე... მისკენ ნელა წავედი და შიგნი ჩუმად შევიხედე.... იქ კი ტაე დამხვდა...
ის დახრილი იყო და ახალს კოცნიდა.

კოლონია😈🙈Where stories live. Discover now