20

432 48 4
                                    

ემა:ქუქ... ეს ჭრილობა.. მე ხომ გავკერე..
ნაკრები სად გაქრა...?😳
მე:ეს წამების ერთერთ მეთოდად ჩათვალეს.... შეუხორცებელი ჭრილობიდან ნაკერების ახსნა😏
ემა:მაპატიე..... 🥺
მე:რისთვის??
ემა:ეს ყველაფერი ჩემი ბრალია... მაპატიე ყველაფრისთვის....
მან თავი ჩახარა და ისევ ჭრილობების დამუშავება გააგრძელა...
მისი ყოველი ქმედება იმდენად სასიამოვნო იყო რომ მალევე ჩამეძინა...
ლეას POV
ქუქის სხეულის დანახვა ტანში ჟრუანტელს მივლიდა... როცა ვაცნობიერებდი რომ ეს ყველაფერი მე უნდა მჭირდეს... საკუთარი თავის კიდევ უფრო მრცხვენია....
მალევე ჩაეძინა... მე კი საბანი გადავაფარე და სისხლიანი ბინტების და ბამბების გადასაყრელად სააბაზანოში შევედი...
ნიჟარას მივუახლოვდი და საკუთარ ანარეკლს დავუწყე ყურება...
... :შენი ხელები ისევ სისხლიანია...
გავიგე ხმა რომელიც ჩემს ზურგს უკნიდან მოდიოდა...
მე ისევ ის დავინახე... იქ ისევ ის იყო... ისევ ისეთი თვალებით მიყურებდა...
მე:ჩემგან რა გინდა....
ჩემი ხმა ძალიან მშვიდი და გაწონასწორებული იყო... მიუხედავად იმისა თუ რა ხდებოდა ჩემს გულში..
დედა:შენი სიკვდილი... მე მხოლოდ შენი სიკვდილი მსურს ძვირფასო... 😈
მე:მე არაფერში ვარ დამნაშავე... მე ამას არ ვიმსახურებ...
დედა:ჰაჰაჰა...გთხოვ...არ გინდა იმაზე წუწინი რომ არაფერში ხარ დამნაშავე....!!
შენ ქარ-შვილი მომიკალი... იმ პატიმრის სიკვდილიც შენს კიდერზეა.. და ახლა ცდილობ ეს ბიჭიც საიქიოს გაისტუმრო... ხომ ასეა...!!!!
მე:გთხოვ... მორჩი... მე არ ვარ დამნაშავე 😭
ის ჩემსკენ წამოვიდა.... და გაუჩერებდლად დაიწყო ერთი და იგივე სიტყვების გამეორება....
დედა:ისინი შენ მოკალი... შენ მკვლელი ხარ..
ისინი შენ მოკალი... ისიც მალე მოკვდება...
ისინი შენ მოკალი... ხელები მათი სისხლით გაქვს დასვრილი...
ისინი შენ მოკალი... შენ გამო ეს ბიჭიც მოკვდება....
მე ყურებზე ხელს ვიჭერდი რომ მისი ხმა არ გამეგო... მაგრამ ყოველი სიტყვა უფრო და უფრო მკაფიოდ მესმოდა... ბოლოს ნერვებმა მიმტყუნა... ფეხზე წამოვიჭერი... სარკის სათავსოდან ბრიტვა გამოვიღე და მაჯაზე სავისვი....
მე:აი მიიღე... მიიღე ის რაც გინდოდა....!!
ეს ვთქვი და დავინახე ბლანტმა სითხემ როგორ დაიწყო გადმოდინება... ნიჟარასთან ჩავიკეცე... შეშინებულმა ჭრილობაზე ხელი დავიფარე... წამიერმა თვითგადარჩენის ინსტიქტმა მიკარნახა რომ ასე უნდა მოვქცეულიყავი....
მაგრამ მალევე ხელი ავიღე... როცა გამახსენდა ქუქი... მისი ყოველი ჭრილობა... იქნებ მისი სიტყვები მართალი აღმოჩნდეს.... ქუქი მართლაც რომ ჩემს გამო მოკვდეს.... ის ბიჭიც მე მოვკალი... მე მკვლელად ვიქევი...
მე დღითიდღე ადამიანების სისხლში ვისვრი ხელებს...
ეს უნდა დამთავრდეს....
ეს ყველაფერი მე უნდა დავასრულო....
დროა ყველაფერს წერტილი დაესვას....

კოლონია😈🙈Where stories live. Discover now