34

437 47 2
                                    

მას გაკვირვებული ვუყურებდი... მან კი მკრთალად ჩაიღიმა....და თავი ჩემს კისერში ჩარგო... იქ კი მკრთალი კოცნა დამიტოვა.... მოულოდნელმა შეხებამ ტანში ჟრუანტელივით დამიარა ...
არ ვიცოდი რა გამეკეთებინა... წამოდგომა ვცადე მან კი ხელები დამიჭირა და მასზე დაჯდომის უფლება მომცა...
მისი საქციელით გაოგნებული ვერ ვხვდებოდი საპასუხოდ რა მეღონა...
ის ჩემს თეძოებზე ხელებს დაასრიალებდა და ქვევიდან კმაყოფილი  შემომცქეროდა.... მისმა კმაყოფილებამ ცოტა არ იყოს გამაბრაზა....ნუთუ გონია რომ ჩემზე ასე ძალიან მოქმედებს... ამიტომაც სახეზე ნაგლური ღიმილი ავიკარი.... მის ღირსებაზე მჯდომმა თეძოები მკრთალად შევარხიე და მისი სახისკენ ხელები წავიღე... ცივი თითები ლოყებიდან ყელისკენ გადავასრიალე....  სახე ძალიან ახლოს მივუტანე და ტუჩებთან გავეთამაშე....
ვიგრძენი გული როგორ აუჩქარდა... მისი გახშირებული სუნთქვა სახეზე მხვდებოდა....
თეძოები კიდევ ერთხელ შევარხიე და არც კი დავაცადე გააზრება... პირდაპირ მის ტუჩებს დავაცხერი... ვიგრძენი ჩემს პირში როგორ ამოიკვნესა.....
ტუჩებიდან ყელისკენ გადავინაცვლე... კანი ძლიერად მოვწოვე და ყელზე პატარა სილურჯე დავუტოვე.... ეს იმის სამაგიერო იქნება როგორც მაწვალებდა...
მის ხელებს მაისურის ქვეშ ვგრძნობდი... ეს კი დომინანტობის სურვილს კიდევ უფრო მანდომებდა....
მან სახე ახლოს მიმაწევინა და ჩემს ტუჩებს კიდევ ერთხელ დაეწაფა....
კოცნას უფრო და უფრო აღრმავებდა...
მაგრამ მოულოდნელმა ზარის ხმამ იძულებული გაგვხადა გავჩერებულიყავით.... ეს არ იყო უბრალო ზარის ხმა... ეს უფრო განგაშის სირენას გავდა... ქუქს გაკვირვებულმა შევხედე... მან თავისი კალთიდან გადამსვა და ფეხზე სასწრაფოდ ადგა,მაისური უცბად ჩაიცვა და ხელი ჩამჭიდა....
ოდახიდან სწრაფი ნაბიჯებით გამოვედით.... დავინახე დერეფანში განგაშის ნათურები როგორ ციმციმენდა.... გამაყრუებელი ხმის გამო ქუქს ჩემი ლაპარაკი არ ესმოდა... მას უფრო მივუახლოვდი და ნაბიჯები როგორღაც ავუწყვე...
მე:ქუქ... რა ხდება..?? ეს ხმა რას ნიშნავს.?
ქუქი:გვერდიდან არ მომშორდე...!!
მე:ქუქ მითხარი რა ხდება??
ქუქი:არ ვიცი... მაგრამ კარგი არაფერი...
ბიჭების ფლიგელში კატასტროფა ხდებოდა... ყველა აქეთ იქით დარბოდა... ყველაფერი კვამლში იყო გახვეული...
ქუქი:ამის დედაც.... აქ დარჩი... ბიჭები იპოვე!!!
ქუქმა მოულოდნელად ხელი გამიშვა და მიწისქვეშა სართულისკენ გაიქცა...
მე ცოტა ავნერვიულდი... არ მინდოდა მისი მარტო გაშვება... დავინახე ჯიმინი და ჰოუპი აქეთ როგორ მოდიოდნენ... მაგრამ მათთვის ყურადღება არ მიმიქცევია... პირდაპირ იმ მხარეს წავედი საითაც ქუქი გაიქცა... ვეძახდი მაგრამ არ მაგონებდა... კვამლის რაოდენობა კი თანდათან იზრდებოდა...
რამის დანახვა შეუძლებელი იყო... გაურკვევლად წინ მივაბიჯებდი და ქუქს ვეძახდი...
მოულოდნელად კი ცეცხლი დავინახე... ერთი საკანი სულ მთლად იწვოდა... მის წინ ქუქი იდგა და ხელები თმებში ქონდა ახლართული.... რაღაცას ყვიროდა.. მაგრამ არ მესმოდა....
მაშინათვე მისკენ წავედი... უკვე ხველა მიტყდებოდა.... ის კი მოულოდნელად საკნისკენ გავარდა და პირდაპირ შიგნი შევიდა....

კოლონია😈🙈Where stories live. Discover now