მე:არ შემეხო....!!
დავუყვირე... მაგრამ მალევე მივხვდი ვინც მედგა წინ...
ქუქი:კარგად ხარ!!?
ვერ მივხვდი მეკითხებოდა თუ გაბრაზებული მეუბნებოდა....
მე:კ... კიი....
მან ჩემი სახისკენ ხელი წამოიღო და ნიკაპზე მომკიდა... თავი გვერდით ძლიერად შემომატრიალებინა და ჩემს მარცხენა ლოყაზე თითით შემეხო...
შეხებისთანავე წვა ვიგრძენი და პატარაზე წამოვიკვნესე...
მან ხელი გამიშვა და ჩემი პირსახოცი მომაწოდა რომელიც დერეფნის ერთ კუთხეში ეგდო...
ქუქი:სააბაზანოში ყოველთვის ასეთ დროს რატომ დადიხარ?!! ჭკუას რატომ ვერ სწავლობ?!! ასეთი რაღაც მერამდენედ უნდა დაგემართოს?!!
მას პირსახოცი გამოვართვი და გვერდი ავარიდე....
ქუქი:გელაპარაკები!!! შენ კი ზედაც არ მიყურებ!!
მე:ეგ ლაპარაკი არ არის!!
ქუქი:აბა რა არის?!!
მე:შენ ყვირი!!
ქუქმა თმა ნერვიულად გადაიწია... მე შევბრუნდი და გზა გავაგრძელე... სააბაზანოში შევედი თუ არა ერთ კაბინაში შევედი... როცა კარების ხმა გავიგე...
ეს ხმა... ეს ხმა საშინელ მოგონებებში მაბრუნებს.... მაშინათვე გავდივარ კაბინიდან და ქუქს ვხედავ....
მე:აქ.... აქ რას აკეთებ??
ქუქი:მალე მორჩი!! აქ დაგელოდები!!
მის ხმაში სიმკაცრე იგრძნობოდა...
მე:რატომ?!
ქუქი:ამდენ შეკითხვებს ნუ სვამ!! უბრალოდ გააკეთე რასაც აკეთებ!!
მე კაბინაში შევედი და ფარდა გავაფარე... ვლოცულობდი ქუქი აქ არ შემოსულიყო... როცა მოვრჩი... ტანი მალევე გავიმშრალე და სუფთა ფორმა ჩავიცვი... შემდეგ ფარდა გადავწიე და კაბინიდანაც გავედი... ქუქი ამჯერად კედელზე ზურგით იყო მიყუდებული და თვალები დახუჭული ქონდა...
ჩემმა ფეხის ხმამ გამოაფხიზლა და შემომხედა... მის სახეზე ჭრილობები სინათლეზე უკეთესად დავინახე... მე არაფერი მითქვამს... ნიჟარებთან მივედი და ლოყიდან ხელახლა წამოსული სისხლი წყლით მოვიწმინდე...
როცა სარკეში ისევ ჩავიხედე ქუქისკენ გავაპარე თვალი... ის იდგა და მიყურებდა...
მე პირსახოცი ავიღე და თავი მარჯვნივ გადავხარე რომ სველი თმები გამემშრალებინა.... ამ დროის განმავლობაში მხოლოდ ქუქზე ვფიქრობდი... ნერვიულად ტუჩის წვალება დავიწყე..
მოულოდნელად კი ქუქის ხმაზე შევხტი... ქუქი:ჯანდაბა.... ჯანდაბა!!!
ის ჩემსკენ ინერციით წამოვიდა... მისკენ მიმატრიალა და წამში ნიჟარაზე შემომსვა....
პირსახოცი ხელიდან გამაგდებინა და ჩემს ფეხებს შორის ოსტატურად მოექცა.. თან მისკენ მიმიზიდა...
ქუქი:ჯანდაბააა!!! ამის დედაც ძალიან საყვარელი ხარ!!!
მოულოდნელად ჩემს ტუჩებს დააცხრა და ვნებიანად დამიწყო კოცნა... ჯერ კიდევ მის სიტყვებს ვიაზრებდი როცა ტუჩზე მიკბინა და მაიძულა პირი კვნესის გამო გამეღო.... ხელები ჩემი თეძოებიდან წელისკენ გადაანაცვლა... მაისურის ქვეშ ხელი შეაცურა და უფრო ზევით მიიწევდა... მკერდზე ზლიერად მომიჭირა... რის გამოც პირიდან უფრო ხმამაღალი კვნესა აღმომხდა...
მან ტუჩებით კისერზე დაიწყო კოცნების დატოვება...
ეს მსიამოვნებდა... ძალიან მსიამოვნებდა.... მისკენ უფრო მივიწიე და ტუჩებში ვაკოცე... შევამჩნიე რომ ამას არ ელოდა... მაგრამ მალევე კოცნაში ამყვა... მოულოდნელმა შეხებამ უკანალზე მაიძულა მისსავე ტუჩებში წამომეკვნესა....
ვიგრძენი ჩემს ამ საქციელზე მუცლის კუნთები როგორ აუთამაშდა... მივხვდი რომ გაეცინა...