30

416 46 3
                                    


მე:ჩემგან რა გინდააა?!! გაინტერესებს ტაესთან ვიყავი თუ არა გუშინ?!! კარგი... ვიყავი... მასთან უკეთესად ვგრძნობ თავს!! იცი რატომ ის არ მეუბნება რომ მისი საკუთრება ვარ!!! ის ცდილობს რომ დამეხმაროს!!! ის თუნდაც ძალიან მცირედით... ზრუნავს ჩემზე!! მას ვაინტერესებ!!! ამ დროს შენ?!! შენ კედელთან მიმწყვდევ და მიმეორებ რომ შენ გეკუთვნი... მაგრამ ჩემი მდგომარეობა შენთვის არაფერს წარმოადგენს... ისიც კი მიკვირს იმ საღამოს რომ გადამარჩინე... საერთოდ ეს რატომ გააკეთე?!! ალბათ ისევ საკუთარი თავის გადარჩენისთვის!! შეგეშინდა მკვდარი გოგოს სხეული როგორ მოგეშორებინა თვიდან?!! თუ რააა?!!! ამიხსენი!!! მეგონა სხვანაირი იყავი... მეგონა შენშიც იყო რაღაც კარგი... მაგრამ შევცდი... შენ ურჩხული ხარ!!!!
ის მიყურებდა და თანდათან მის კისერზე ძარღვები კიდევ უფრო იჭიმებოდა....
ქუქი:ეს "კარგი" ტაეში დაინახე?!!
მე:კი!!
მან ხელი ჩამოწია და საკნიდან გავიდა... სადამ გავიდოდა კი ჩაილაპარაკა...
ქუქი:მალე მაგ "კარგსაც" ვეღარ დაინახავ!!
ის წავიდა... მაგრამ რა იგულისხმა... ნუთუ ტაეს რამე მოუვიდა.... მე საკნიდან გავედი მაგრამ წინ არო ამომიდგა....
არო:რა ხდება?!
მე:რა? რაუნდა ხდებოდეს?
არო:გუშინ სად გაქრი?!
მე:არო ტაე ხომ არ იცი სად არის??
არო:არა.. რატო მეკითხები?!
მე:ბიჭების ფლიგელში უნდა წავიდე...
არო:რატომ??
მე:ტაე უნდა ვნახო...
მე ჩვენი ფლიგელიდან გავედი... მაგრამ უკნიდან ნაბიჯების ხმა გავიგე... მივხვდი რომ აროც მომყვებოდა...
როცა ბიჭების ფლიგელში შევედი ყველამ დაგვიწყო ყურება... მე ტაეს საკანს მივადექი... მაგრამ იქ ყველაფერი გადატრიალებული დამხვდა.. სწორედ ისე როგორც ეს ჩემს საკანში გააკეთეს ბადრაგებმა....
შიგნი კი ერთი ბიჭი იყო... ცდილობდა საკანი მოეწესრიგებინა... მე:აქ რა მოხდა??
ის:რაში გაინტერესებს ?!
მე:ტაე სად არის?!
ის:კარცერში...
მე:მოიცა რა თქვი?!
ის:ყრუ ხარ?!
იმ დონეზე ვიყავი გაბრაზებული რომ მინდოდა ამ ნაბიჭვრისთვის ერთი გემრიელად მომედო... მაგრამ თავი შევიკავე და ჰოუპის საკნისკენ წავედი....
მე:ჰოუპ.....
ჰოუპი:ემა??
მე:ჰოუპ ტაეს კარცერში რა უნდა?!
ჰოუპი:მისი საკანი გაჩხრიკეს და რაღაცეები იპოვეს.... ზუსტად არავინ იცის.....
მე:კარცერში როგორ მოვხვდე?!
ჰოუპი:ისევ ნუ დაიწყე!!!
მე:ჰოუპ მითხარი!!!
ქუქი:რა უნდა უთხრა ჰოუპ?!
ჰოუპი:კარცერში უნდა მოხვედრა...
ქუქი:ოოოუუუ რა იყო ტაე მოგენატრა...
მე:ნუ მეთამაშები!!!
ქუქი:არ მომწონს როდესაც მეპასუხები..
დაგავიწყდა წეღან საკანში რა გითხარი?!!
მე:დარწმუნებული ვარ ტაე იქ შენს გამოა..!
ქუქი:ოუუ... ახალო ეგ ძალიან მძიმე ბრალდებაა.... მაგას ვერ დამიმტკიცებ..
მე:არც მჭირდება...!!
მე მას გვერდი ავუარე... სასწრაფოდ უნდა მოვხვდე კარცერში... მაგრამ ეს ძალიან რთულია...
რა შეიძლება გავაკეთო.....
დერეფანში მივაბიჯებდი.... მის ბოლოში ერთი ბადრაგი დავინახე... თავში საშინელმა აზრმა გამიელვა... მისკენ წავედი... მაგრამ მაშინათვე წელზე ძლიერი შეხება ვიგრძენი... რამაც გვერდით გამათრია და კედელზე ამაკრო...

კოლონია😈🙈Where stories live. Discover now