ქუქის POV
თვალებს ვახელ და ვხვდები რომ ისევ იქ არ ვარ.... ჩემს ოთახს თვალს ვავლებ და საწოლზე ვჯდები... ყველა ჭრილობა დამუშავებული მაქვს... იმასაც ვხედავ აბაზანიდან შუქი როგორ გამოდის... ალბათ იქ ახალია და რამეს აკეთებს... ვფიქრობ და ვიზმორები...
ერთი გაწელვითაც კი მთელი სხეული მიდუნდება და ტანში სასიამოვნო ჟრუანტელი მივლის... სააბაზანო მხარეს კიდევ ერთხელ ვიხედები... იქიდან არანაირი ხმა არ მოდის...
მე:ახალო... მან რას აკეთებ??
რამოდენიმე წამი ველოდები.. მაგრამ პასუხი არ ისმის...
მე:ახალო მანდ ხარ??!!
ბოლოს საბანს ვიხდი და ფეხზე მობეზრებით ვდგები...
სააბაზანოს კარებს ვუახლოვდები და უფრო ფართოდ ვაღებ რომ შიგნი შევიდე
მე:ახალო შენ გელაპარაკები.... რას აკეთ.
ახალოოოოოო........
სასწრაფოდ მისკენ ვიხრები და მის გაყინულ სახეს ვეხები....
მე:ახალო ეს რა გააკეთე... ამის დედაც...!!
მის გარაჭრილ ვენებზე ხელს ძლიერად ვაჭერ... მაგრამ აშკარაა რომ იმდენი ხანია გასული სისხლი ყველგან გამხმარია...
მე:ახალო შემომხედე!!!! ჩემი გესმის!!!
ახალო თვალები გაახილე...!!!
ის სასწრაფოდ ხელში ავიყვანე და ოთახიდან გავედი...
მისი გაყინული და უკვე მთლად გალურჯებული სხეული მთლიანად ავიკარი.... როგორღაც ზედამხედველების ოთახებამდე მივაღწიე... როცა დამინახეს... გისოსები გახსნენ და გამოვიდნენ... ჩემსკენ იარაღები მომართეს და მიბრძანეს რომ გოგონა ძირს დამეწვინა... ახალი მაშინათვე დავსვი და უკან ხელებაწეულმა რამოდენიმე ნაბიჯი გადავდგი...
მე:ბევრი სისხლი დაკარგა... გთხოვთ დაეხმარეთ...
რამოდენიმე ბადრაგის მასთან მივიდა.. ორი კი ჩემთან... მათ ხელები უკან ამომიტრიალეს და იქიდან გამიყვანეს...
ისევ კარცერში აღმოვჩნდი...
ისევ იმ ჯოჯოხეთში.. საიდანაც დღეს თავი ძლივს დავაღწიე....
ისევ იმ ბნელ საკანში შემაგდეს და მომაძახეს რომ სანამ ყველაფერს არ გაარკვევდნენ აქ მომიწევდა ყოფნა.....
მე კი იქვე კედელთან დავჯექი და თავი ხელებში ჩავრგე....
მისი გაფითრებული სახე გამახსენდა... მისი გაყინული კანი.... ამის დედაც... ახალო ეს რატომ გააკეთე.....!!!
საათები გადიოდა.... ბოლოს როგორღაც დერეფნის ბოლოში ერთი ბადრაგი შევნიშნე.... მაშინათვე დავუძახე და ისიც მოვიდა....
ის:რა გინდა!!!
მე:პარკ ემა იუნგი როგორ არის??!
ის:იმ გოგოზე მეკითხები სისხლისგან სულ რომ იყო დაცლილი?!
მე:როგორ არის!!?
ის:ისევ სამედიცინო ფლიგელშია... შანსები არ აქვსო... რა იყო ნამუსმა შეგაწუხა?!
მე:დაახვიე!!!
გაბრაზებულმა ესღა ვუთხარი და ისევ საკნის ბოლოსკენ წავედი....
ასე ვიჯექი გაუნძრევლად... მანამ სანამ ჩემთან ერთი ბადრაგი არ შემოვიდა...
ის:გამომყევი....!!
მე ფეხზე ავდექი და მას გავყევი... მან სადღაც შემიყვანა....
დავინახე ოთახში მაგიდასთან ჩემგან ზურგშექცევით მჯდომი ქალი.... ბადრაგმა მისკენ წამიყვანა... შემდეგ კი მის წინ სკამზე დამსვა... თვითონ კი გვერდით დაგვიდგა....
ვუყურებდი ამ ქალს და სახეზე არანაირი რეაქცია აღბეჭვდოდა.... მაინტერესებდა ჩემგან რა უნდოდა... ამიტომაც საუბარი მე დავიწყე...
მე:ვინ ხართ?!!
მას მკრთალად ჩაეღიმა....
ის:ის.. ვისი დახმარებაც შეგიძლია...
მე:არ მესმის... რა გინდათ?!!
ის:ზედმეტად უხეშობ ჩემთან... ან ძალიან გაბრაზებული ხარ.... რამე მოხდა??
მე:ეს თქვენი საქმე არ არის!!
ის:კარგი.... როგორც ჩანს ძალიან ჯიუტი ხარ... ჯობია პირდაპირ საქმეზე გადავიდე... მოკლედ შენთან შემოთავაზება მაქვს... მინდა პარკ ემა იუნგს აქ ყოფნის ყოველი წუთი სატანჯველი გაუხადო.... როცა გეტყვი კი მოკლა....