Шяоджун целуваше страстно чернокосия, който от своя страна бе изпаднал в шок. Изобщо не можеше да разбере какво се случваше и изобщо не можеше да се движи. Защо, по дяволите, Шяоджун го целуваше. За какво говореше преди малко? Ще го накара да разбере какво е ад?!
Русокосия се отдели от него, след което се насочи към врата му. Засмука кожата на врата му, след което я и захапа, карайки го да изкимти. Той се засмя леко, виждайки реакцията на другия. Нима Хендери наистина е възможно да бъде толкова невинен? Нали уж той знаеше как се правят тези неща преди време? Тогава защо се излагаше сега?
-Излагаш се, Хендери.-подсмихна се той и отново се върна към устните му, но преди да ги целуне му прошепна нещо.-Дръж се малко като мъж.
Джун облиза устните на другия, искайки вход, но щом забеляза, че няма да му бъде даден взе нещата в свой ръце. Захапа долната му устна, при което чернокосия изкимтя и притвори леко устни, давайки му по този начин възможност да нахлуе в устата му.
Мина из цялата му устна кухина, като на няколко пъти се заигра с езика му, очаквайки че другия ще се опита по някакъв начин да от реагира, но Хендери продължаваше да седи като вкаменен.
Шяоджун се отдели от него и погледна отегчено. Вдигна ръката си и зашлеви другото момче, изкарвайки го от транса му.
-Събуди се, глупчо!-каза той и хвана ръцете на другия, след което го притисна към парапета.
Той се отърка в него, надявайки се така да го възбуди и му се получи. Личеше си, че Хендери започва доста да се възбужда, което го зарадва наистина много. Мина с ръка през издутината на дънките на другия, прехапвайки долната си устна. Признаваше си, сами я той също се чувстваше изключително възбуден в момента. Цялото тяло на Хендери бе наистина много великолепно, а и самата мисъл за отмъщение толкова много го възбуждаше.
Щом видя, че другия изобщо няма да реагира по никакъв начин, русокосия извъртя очи отегчено. Нима му трябваше още подтикване?
Той клекна на колене и захапа издутината на другия, спечелвайки си силен стон на възбуда от него. Започна да минава с език по нея и в скоро време сам не можа да издържа и свали дънките му. Зачуди се дали да смъкне и боксерките му или да се подразни още с члена му. Реши, че ще бъде още по-добро отмъщение ако го издразни. Ето затова отново захапа възбудения му член, но този път по-силно, искайки да чуе по-силен стон на удоволствие от чернокосия. И той си го получи, Хендери стенеше неудържимо, а ръцете му бяха здраво хванати за парапета.
YOU ARE READING
『Please stop』
FanfictionВ гимназията, Шяоджун е бил тормозен от Хендери. Седем години по-късно ролите им се разменят.