~Седем години по-късно~
Хендери спеше спокойно на леглото си, когато не усети някой да го побутва леко по рамото. Веднага разбра кой беше въпросният човек и затова предпочете да се прави на заспал.
-Хендери, миличък.-прошепна тихо в ухото му другото момче.-Имам една малка молба към теб.
-Ако е пак нещо свързано със Сиченг, още от сега ти отказвам.-каза чернокосия и се обърна на другата страна, като не забрави да махне ръката на другия от себе си.
-О, моля те, Хендери! Сиченг отново ми се сърди и изобщо не иска да говори с мен! Моля те, поговори с него вместо мен!-проплака другия, докато Хендери само се прозя.-Задник! Как може да не искаш да помогнеш на най-добрият си приятел да си върне гаджето! А и на всичкото отгоре ти си виновен, че се скарах с него!
-Това, че Сиченг те ревнува от мен изобщо не ме прави виновен за това че сте скъсали отново, Кун!-отвърна му чернокоското не отваряйки очи.
-Виновен си! Затова ще дойдеш с мен до неговата стая в общижитието и ще говориш с него от мое име!
-А да, пак да ме замерва с учебниците си по анатомия! Ще го направя ама друг път!-извика му Хендери, след което грабна възглавницата си, удряйки другото момче с нея.-Разкарай се сега от мене искам да спя!
-Когато и ти си намериш гадже и аз няма да ти помагам, за да се съберете! Ще те оставя сам да се справяш с него и сам да поемаш ударите на учениците му!
-Моето гадже няма да е откачено като твоето!
-Да, ще бъде още по-откачено, а и Сиченг не е откачен! Гаджето ми си е най-нормалният човек на света! Ти си откачалка и отвратителен приятел, Хендери!-извика му Кун и отиде до своята част на стая взимайки някаква манга и замервайки чернокосия с нея.-Върви на майната си, Хендери! Как може да откажеш на най-добрият си приятел!?
-По дяволите, Кун, как изобщо се съгласих да станем съквартиранти?!-извика ядосано Хендери и се изправи в седнало положение.-Добре, ще дойда да разговарям с ревнивото ти гадже, досаднико!
Кун веднага се усмихна мило и отиде до някакво шкафче, вадейки две тетрадки. Взе ги и се приближи до другия, заставайки пред него.
ESTÁS LEYENDO
『Please stop』
FanficВ гимназията, Шяоджун е бил тормозен от Хендери. Седем години по-късно ролите им се разменят.