¦23¦

511 63 45
                                    

Шяоджун гледаше притеснено към по-високото момче пред себе си. Ако брат му разбере, че се беше виждал с Хендери, чернокосия китаец щеше да пострада. Дали наистина беше лоша идея?

-А ти си?-попита Джони,гледайки към Хе и мръщейки се.

-Това е Хендери, моят бивш съквартиранта и явно гаджето на малкото братче на Те.

-Хендери?-каза Йонгхо, поглеждайки чернокосото момче пред себе си. Името му беше познато, но от къде?

Тогава нещо му светна. Веднага си спомни откъде знаеше това име и защо този не трябваше да доближава Шяоджун. Джони бързо се приближи до чернокосия китаец и го хвана за яката, вдигайки го леко. С това си действие накара останалите трима да се притеснят.

-Джони, какво правиш?! Пусни Хендери долу!-скара му се Тен, но гаджето му продължаваше да държи здраво другото момче.

-Ти, копеле! Не ти стигна ли!? Искаш да нараниш още повече Шяоджун ли!? Отговори ми!

-А-аз...-Хендери преглътна звучно. Откъде Джони знаеше за него и Шяоджун?

-Не, хьонг!-извика Джун и бързо хвана ръката на по-големия. Трябваше да измисли нещо преди един от най-добрите приятели на брат му да срита задника на другия китаец.-Т-това е...това е друг Хендери! Този е напълно друг човек от онзи Хендери, който ми причини онези неща преди години! Това сега е...ами новото ми гадже!

Чувайки това, Джони погледна към по-малкия брат на най-добрия си приятел, гледайки го подозрително. Не знаеше дали да му вярва, но все пак реши да му се довери.

Пусна другото по-малко момче, след което получи удар по ръката от гаджето си.

-Ауч! Тени, това защо беше?-той се обърна назад към гаджето си и се нацупи сладко.

-Защото обвиняваш хората преди да си сигурен! Извини се на Хендери за действията си и думите си.-скара му се тайландеца, гледайки го осъдително.

-Н-няма нужда.-каза чернокосия китаец и се почеса нервно по тила. Ако не беше Шяоджун, сега щеше да изяде голям тупаник от гаджето на бившия си съквартирант.

-Радвай се, че Хендери е толкова мил или иначе щеше да загазиш.-каза Тен и отново удари гаджето си по ръката.-Съжалявам, Хендери.

-Стига толкова извинявания. Хендери вече прие всичките.-каза Джун и се приближи до по-високия.-Хьонг, моля те, не казвай на брат ми, че аз и...Хендери сме заедно. Става ли? Умолявам те!

『Please stop』Onde histórias criam vida. Descubra agora