¦18¦

562 61 43
                                    

Шяоджун наблюдаваше внимателно масата, на която бе Хендери и по-специално гледаше към него.

-Какво му е специалното на това момче? Мен ако питаш е просто обикновено момче с черна коса, което е ужасно глупаво.-обади се ЯнгЯнг и отпи от питието си, като не пропусна да извърти с досада очи.

Джун го погледна, усмихвайки се доволно. Защо ЯнгЯнг беше толкова сладък, когато ревнува?

Той се приближи до него и постави ръката си на бузата му. Започна бавно да го гали с палеца си, привличайки вниманието му.

-Колко пъти се налага да ти казвам, че си ужасно сладък, когато ревнуваш, за да спреш да си такова сладурче?-той бързо сля устните си с тези на по-малкия, карайки го да изпъшка от изненада.

По-малкия веднага затвори очите си, обви ръцете си около врата на другия и започна да му отвръща настоятелно. Опита се да седне в скута му, но по-големия не му позволи и дори се отдели от целувката, с което успя да го накара да се намръщи.

-Шяоджуни!-измрънка той и започна да го дърпа за ръката.-Няма ли да го направим!?

-Не сега, Янги. После като се приберем.-Джун постави бърза целувка върху челото му.-Обещавам ти, че ще ти хареса.-той се подсмихна щом видя как малкия прехапва долната си устна, явно възбуден от това, което му бе казал. Наведе се и постави бърза целувка върху устните му.-Отивам до тоалетната.

-Да дойда ли с теб?-попита ЯнгЯнг и облиза устните си съблазнително.

-Казах ти, че няма да го правим тук.-по-големия отново постави целувка върху устните му и се изправи, ставайки от мястото си.

Погледна към другото момче, което се беше намръщило и скръстило ръцете си, правейки се на сърдито. Той се засмя леко и се обърна, започвайки да си проправя път през тълпата от хора.

°•°•°•°•°•°•°•°

Хендери наблюдаваше чашата си с мента, която продължаваше да седи недокосната, което направи голямо впечатление на Сиченг и до някъде на пияния Кун.

-Аз ти казах, че трябва да си поръчаш уиски, но ти не. Мента си искал.-обади се Кун и зарови лицето си във врата на Уин, започвайки да поставя смучки на някои места.-Сиченги, нека се приберем и да...

-Няма да се чукате в нашата стая!-възкликна ядосано Джехьон, с което учуди по-големия.

『Please stop』Donde viven las historias. Descúbrelo ahora