¦56¦

220 27 26
                                    

-Янг, добре ли си?-повтори по-големият, гледайки по-малкото момче, което не спираше да плаче.-Хей, стига. Недей да плачеш, Янг.

Русокосото момче не го послуша, а точно обратното - започна да ридае и хлипа по-силно. Мокрите сълзи се стичаха надолу по лицето му, правейки го влажно. Янг започна да търка очите си, искайки да изтрие неспиращите сълзи, но единственото, което успя да постигне бе да зачерви лицето си и да го заболи от силното търкане.

-Янг, спри.-каза му тихо по-високият, след което премести ръката си от рамото му към главата му, започвайки да го гали нежно.-Успокой се. Няма нищо. 

-Джони, какво правиш!? Защо си тръгна така изведнъж от караокето!? Тъкмо започваше моето парче!

Тен се спря точно зад гаджето си, при което най-после забеляза по-малкото русо момче до другия. Той свъси вежди и се доближи до китаеца, вглеждайки се за няколко секунди в него. След малко се обърна към по-високия, намръщвайки му се.

-Нима избяга, за да разплачеш ЯнгЯнг?! Това ли беше по-важно от това да чуеш моята песен!?

-Тен.-Йонгхо го изгледа предупредително, искайки да му каже да спре с глупостите.

-Какво? Да не би да излъгах!?

-Тен!-повиши леко тон кореецът, след което сграбчи едната му ръка и го стисна леко.

Щом забеляза, че гаджето му няма да каже нищо повече, Джони отново обърна цялото си внимание към по-малкия китаец, който в момента сякаш се беше по-успокоил леко и сега вече не плачеше толкова силно, както преди малко.

-По-добре ли си, Янг?-попита го той, а тайландецът се приближи повече към тях.

ЯнгЯнг кимна леко, след което сведе поглед надолу, започвайки тихо да подсмърча. 

Джони и Тен се спогледаха за момент, питайки се един друг какво да правят сега. Тайландецът се нацупи, а Йонгхо въздъхна.

-Ако ще го взимаме вкъщи, няма да седи на дивана и няма аз да чистя след него!-заяви твърдо Тен, спечелвайки намръщен поглед от гаджето си.-Какво? Нищо лошо не съм казал.

-Как ще кажеш нещо подобно!? Та той не е животно!

-Не ме интересува! Той винаги се е дразнел с мен и ми е доста неприятен, така че ще си казвам каквото си искам!

-Тен, ЯнгЯнг не се чувства добре. Нека да не се заяждаш с него точно сега. Моля те.

Читафон кимна, но все пак извъртя очи. 

『Please stop』Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon