¦59¦

222 20 11
                                    

ЯнгЯнг се оправи и тъкмо щеше да излезе от стаята, където го бяха настанили Джони и Тен, когато чу отварянето на входната врата. След няколко секунди се чу силния смях на тайландеца и съвсем леко се чуваше гласът на Йонгхо. 

-Скъпи, спри се!-извика през смях Читафон, което накара китаецът да направи погнусена физиономия.

-Бъдете по-тихи, мамка му.-измрънка си под носа той, след което извъртя очи. 

Отстъпи няколко стъпки назад, след което се замисли дали всъщност да излиза сега. Докато се чудеше, вратата на стаята се отвори и той отстъпи още няколко крачки назад. През вратата влезе Тен, който веднага му се намръщи.

-Още си тук, а?-измрънка недоволно тайландецът, при което Янг извъртя очи.-Щом си тук, ела да хапнем. Джони приготвя нещо, което не се знае дали ще е годно за ядене, но поне се опитва.

-Гаджето ти знае ли какви неща говориш за него?-ЯнгЯнг се намръщи и скръсти ръце, ядосвайки се.

-Знае и няма против. От двама ни аз готвя по-добре и това си е факт.-отвърна без проблем Читафон, след което се облегна на отворената врата.-А ти защо се ядоса?

Внезапно Янг се засрами и извърна поглед настрани, не искайки да поглежда към другия. Тен забеляза това и се намръщи още повече. Без да казва нищо се обърна, насочвайки се към кухнята, където се намираше Йонгхо. 

Влезе в стаята с гръм и трясък, при което успя да стресне гаджето си, което за малко не се поряза, докато ряза картофи. По-високият се обърна към него и го погледна объркано.

-Какво има, миличък? Защо си толкова бесен?-Джони спря всичко, което правеше и се настани на масата до своето гадже.-За нещо пак ли се сдърпахте с Янг?

Тайландецът не каза нищо няколко секунди, а единствено се взираше в лицето му, което само го обърка.

-Тени?

-Според теб, кой от двама ни е по-сладък, красив и секси? Той или аз?

-Какво?-Йонгхо смръщи вежди, не можейки да схване какво искаше другия от него.

-Кажи ми кой ти допада повече! Аз или ЯнгЯнг?!

-Ти разбира се.-отвърна без да се замисля той.-Все пак съм твое гадже, а не негово. В моите очи си единствено ти.

-Но, ако ЯнгЯнг ти беше гадже, а не аз. Кой щеше да е?

Чувайки въпроса му, Джони повдигна объркано вежда, но все пак се замисли над отговора. Със сигурност трябваше да каже, че предпочита Тен, защото иначе другия щеше да се ядоса, но пък, ако трябваше да е честен - ако беше във връзка с Янг, щеше да смята него за по-привлекателен. Дилемата му сега бе дали да каже истината или да каже това, което гаджето му искаше от него.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 23, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

『Please stop』Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum