⁸ - ʙᴇᴄᴀᴜꜱᴇ ɪ ꜱᴀy ꜱᴏ

921 122 50
                                    

↷ 슬픔은 영원 할 것이다

↷ 슬픔은 영원 할 것이다

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

─── ・ 。゚☆: *.☆ .* :☆゚. ───

Jedynym, czego był pewny w tej chwili, to stwierdzenie, że ta lekcja okropnie go nudziła.

Nie wiedział nawet, o czym ona była.

Chciało mu się spać i nie mógł się skoncentrować na niczym.

Dręczenie Chittaphona też nic nie dało, poza tym ten ugryzł go w rękę, gdy po raz drugi postanowił zabrać mu zeszyt, w którym skrzętnie robił swoje notatki.

— Nudzę się, znajdź mi jakieś zajęcie, proszę — Wyszeptał, robiąc przy tym minę zbitego psa.

Przeczuwał, że to raczej nie przejdzie na jego przyjaciela, ale próbować zawsze można.

— Zajmij się lekcją, kretynie — Syknął, przysuwając zeszyt bliżej siebie — Dostałeś ostatnio jedynkę, mało ci?

Prawda.

Ostatnio miał sprawdzian z motywów antyku i dostał ocenę niedostateczną, ponieważ jak zwykle się nie nauczył.

Nie sięgnął nawet jeden raz w stronę notatek, zamiast tego wolał obejrzeć jakieś durne programy w telewizji.

Była końcówka pierwszego semestru, miał czas, by zacząć się starać o normalne oceny.

Poza tym, od czego istniały ściągi i telefon?

Był cwany, wiedział, jak ma ściągać.

— Jakbyś był dobrym kolegą, to byś mi dał od siebie spisać

— Jakbym nie był dobrym kolegą, to by cię wyrzucili ze szkoły, nieuku zbolały

— Wypchaj się — Odpowiedział mu, pokazując w jego stronę język i włączając sobie gierkę na telefonie.

W ten sposób lekcja minęła mu dość prędko i zanim się obejrzał, mógł już opuścić klasę i udać się na lekcje wuefu.

Z jednym, małym wyjątkiem.

— Yuta, mógłbyś zostać na chwilę? Chciałbym z tobą porozmawiać

Stanął jak wryty, gdy usłyszał za plecami tak dobrze znany głos.

Obracając się niechętnie zobaczył siedzącego przy biurku nauczyciela, który układał swoje papiery na biurku.

Pakując się z lekkim ociąganiem, podszedł powoli do niego, zastanawiając się, co on takiego od niego chce.

Czyżby widział, jak gra na telefonie?

Czy też ktoś mu podkablował, że razem z Tenem wsadzili Tzuyu gumę do włosów?

renaissance | n.yt + d.shOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz