Bölüm 31

39 6 0
                                    


Koltuğa yayılmıştım, elimde bir dal sigarayla Enes'e bakıyordum. Malları teslim almıştık sadece kalitesi için onay bekliyordum.

Rüya'yla tartıştıktan sonra ertesi sabah Kayra gelip yanlış yaptığımı düşündüğünü söylemişti. Onu da kandırmıştı.

Çakal içeri girince ona baktım, başıyla onay verdi. Mallar istediğimiz kalitedeydi. "İşimiz bitti parayı alabilirsin."

Enes yanında duran çantayı aldı ve ayaklandı.

"Onunla iyi muhabbet ettin mi? Bu kadar plana değdi mi?" durdu dönüp bana baktı, yüzünde munzur bir gülüş vardı. "Kiminle?"

"Rüya'dan bahsediyorum."

Enes çantayı yere koydu ve koltuğa geri oturdu. Sigaramdan bir nefes çektim. "Sizin okulda konuştuğunuzu görmüşler. Ben de Rüya'ya sordum, seninle bir ilişkisi olmadığını inkar etmedi."

"Sen peki o kıza ne dedin?" sigaramdan bir nefes daha çektim.

"Sana söylemiştir çoktan, beni yorma."

"onunla bir iletişimim olmadığından söylemedi. Burak umarım kızı üzmemişsindir, onu kaybedersen çok pişman olursun. Çünkü biz konuştuğumuzda sana veya kendine herhangi bir şey yapmamam konusunda beni alenen tehdit etti. Tabii bu ona göre sadece bir konuşmaydı." Ağzının kenarıyla güldü.

"Eğer onu kaybedersen haber ver onu kazanmak için ben elimden geleni yaparım."

Ona dokunmayacaktı bile! Sigaramı küllükte söndürdüm.

"Kızı üzdün dimi?" diye sordu. Hafifçe gülümsedim.

"Seninle konuşmasaymış o da o zaman." Enes bir süre bana baktı. Cebinden telefonunu çıkardı.

"Bunu yapmamam lazım çünkü bu benim hayrıma ama seni vicdanınla ve pişmanlıkla baş başa bırakmak haz verici. İstersen tarihi ve bilgileri kontrol edebilirsin tamamen orijinal."

Telefonunu açıp ekrana dokundu. "Bir gün işime yarar diye ses kaydı almıştım, genelde yaptığım bir şey ayrıca Rüya da tahmin edilebilir biri değil."

Ve salonda sesler yankılandı. Duyduklarım boğazımı kuruttu. Telefonu elinden alıp bilgileri kontrol ettim. Çakal'a baktım bunu kontrol edebilirdim. Çakal'a bir baş hareketi yapınca yanıma gelip telefonu aldı. "Çıkarken telefonu size teslim ederim Enes Bey." Dedi ve hızlıca dışarı çıktı.

"Rüya sert biri... sen de öyle. Tartışmanızı görmek isterdim onun sana nasıl karşı çıktığını. Ahh.. Sinirliyken daha da seksi oluyordur bence. Seni affeder mi ki?" dedi başını sağa yatırıp. "Bunda olmasa bile başka bir konuda çuvallayacaksın. Devamlılık senin yapabileceğin bir şey değil özellikle de kadınlar konusunda. Benim kollarımın arasında Rüya gibi biri olsa ondan başkasına gözüm kör olurdu."

Sinirlendiğimi ona göstermeyeceğim. Bir yumruğumu sıktım.

"Ama o benimle. Boş hayaller kurma o yüzden." diye konuştum dişlerimin arasından.

" Hala seninle mi gerçekten? Yarını kim bile bilir. Senin hatana bakıyor böyle şeyler. Sonra onu avutacak biri gerekir değil mi?" sakin olmalıyım, sakin olmalıyım.

"Rüya öyle biri değil. Ona yaklaşmaya çalışırsan seni öldürür." Ve ağzımın kenarıyla güldüm.

Güldü. "Biliyorum arkadaşça yanaşabilirim ona ama. Onun yanında olmak bile belki de yeter. Öyle bir kızı koluma takmak bile gurur verici." Dedi ve ayaklandı.

SORUNLUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin