Bölüm 36

37 5 0
                                    


Alarmın kafamın içinde yankılanmasıyla ayıldım. Hay sikeyim!

Lanet olası erken kalkmalar! Rüya uyanmasın diye hemen telefona yöneldim ve alarmı kapattım. Sonra ona bakmak için döndüm... Yatak boştu. Nasıl?

Ne zaman kalkmıştı? Gitmiş miydi? Nasıl anlamamıştım ben?

Diğer taraftaki komodinin üzerinde duran telefonunu ve kulaklığını gördüm ardından ise koltuğun üzerindeki elbisesinin hala burada olduğunu gördüm.

Üzerinde sadece tişörtüm varken umarım odamdan çıkmamıştır. "Günaydın."

Sesi odamda yankılanınca sesin geldiği tarafa baktım. Banyo kapısının pervazına yaslanmıştı, yüzünde bir gülümseme vardı bana bakıyordu. Ah! Fazla güzel görünüyordu!

"Yataktan kalkmışsın." Dediğimi duydum çünkü onun kalktığını hissetmemiştim.

"Evet." Dedi hala gülümserken. Onu duymamıştım hoşuma gitmemişti bu. "Kalktığını anlamadım." Diye mırıldandım.

"Sessiz hareket etmem ve senin de uykunu alamamış olmandan dolayı olmuştur." Yine mantıklı konuşuyordu. Her zaman mantıklı konuşuyordu.

Bana doğru yaklaşıp yatağa oturdu onu ne zamandır görmediğimi hatırladım. 2 gündür yoğunluktan ve kısa zamanda her ayrıntısı düşünülmüş mükemmel planlar yapmaktan adam akıllı uyuyamamıştım. Yine de onu dinlemiş ve uyumaya uğraşmıştım fakat bu 4 saatlik deliksiz uyku o lanet uykulara bedeldi.

"2 gündür seni görmedim değil mi?"başını evet anlamında sallayınca düzleştirilmiş saçları etrafında dalgalandı. Dalgalı hali kesinlikle daha güzeldi. "Çok fark ediyormuş." Başımı geriye yasladım gözleri kısıldı. "Ney çok fark ediyormuş?"

"Uyku kalitesi." Beni duyunca bir kahkaha attı. Bu geceden sonra onu gülerek görmek hoştu yine de gözleri tam anlamıyla mutlu değildi. "Sadece 2 gün beni görmedin bu çok üzücü."

"Asıl üzücü olan şey bu değil. Asıl üzücü olan 2 gün seni görmüyorum ve sen üzgün bir şekilde benim yanıma geliyorsun." Gülümsedi.

"Yanlış şeylere odaklanıyorsun Burak Bey önemli olan üzülmem değil, senin yanına gelmiş olmam." Benim yanıma gelmişti. Tabi ki de benim yanıma gelecekti! Ve üzülmesi önemli değil miydi? Aklını mı kaçırdı bu kadın!

Bana göz mü kırptı o?

Yataktan kalktı ve koltuğa ilerledi. Sakinliğimi korudum ve yataktan kalktım yine de bu olay sinirimi bozmuştu. Ona baktım elbisesini inceliyordu. Şu an uyumak istiyordum.

O an aklıma bir soru takıldı. "Bu saatte neden kalktın Rüya?" beni duyunca omuzlarını silkti."Uyku tutmadı."

Bu da hoşuma gitmemişti. Onun hakkında düşünmeyi bırakmam lazımdı. Başımı kaşıyarak banyoya yöneldim.

Üzerimi çıkarıp kısa bir duşun ardından belime bir havlu bağlayıp başka bir havluyla saçımı kuruladım ve banyodan çıktım. Kulaklarıma bir melodi doldu ve onu gördüm, elbisesini giymiş fermuarını çekiyordu bana baktı. "Bu ne böyle yeni rekor falan mı deniyorsun?"

Ne diyordu bu böyle? Onu anlamamıştım. Sorun bende miydi? "Diyorum ki kafana değen ilk damla daha ayağına ulaşmadan çıktın."

Dolaba yöneldiğimde aynadan gülümsediğini gördüm. Koltuğa oturmuştu ve o sırada müziği kapattı.

SORUNLUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin