#4

656 38 7
                                    

Od drzwi do domu dzieliło ją parę metrów. Sięgnęła do kieszeni i wyjęła klucze z kieszeni i szukała tego właściwego do drzwi frontowych. Nagle ktoś na nią wpadł, a wszystko co trzymała wypadło jej z rąk.

— Kurwa — przeklneła i ukucneła żeby podnieść to co przed momentem upuściła.

Sięgnęła po klucze i telefon leżące na chodniku i zanim zdążyła po nie sięgnąć ktoś ją uprzedził. I nim zareagowała położyła dłoń na dłoni kogoś kto chciał pomóc podniejść jej własność. Podniosła wzrok na chłopaka, który wolną ręką wyjmował słuchawki z uszu.

— Damie przystoją takie słowa? — schował słuchawki do kieszeni czarnej bluzy i ogarnął opadające na oczy włosy przestrzelone na końcach niebieskim kolorem.

Wstał i chciał oddać Marinette jej rzeczy, jednak dziewczyna cały czas klęczała na chodniku i nieufnie patrzyła na chłopaka.

— Luka — przedstawił się, podniósł delikatnie lewy kącik ust i wyciągnął do niej rękę.

Powoli podała mu dłoń, wstała i uścisnęła ją.

— Marinette — odpowiedziała, trochę zmieszana.

***

— No oddał mi moje rzeczy, uśmiechnął się i po prostu poszedł dalej — opowiadała żywiołowo przyjaciółce przez telefon.

— A przystojny był? — wypaliła nagle podekscytowana, chcąc znać jak najwięcej szczegółów.

— Alya!

— Był? — przyjaciółka nie odpuszczała.

— Był. — potwierdziła czując jak się rumieni.

— Przedstawił się? Jak ma na imię? Może znajdę go na którymś z social mediów — dziewczyna podjęła się wyzwania i

— Przedstawił się jako Luka, ale nawet Ty nie znajdziesz nikogo tylko po imieniu w całym Paryżu.

— Blondyn? — kliknęła w pierwszy profil po wpisaniu imienia.

— Nie. — zaprzeczyła dobrze wiedząc, że cel Ayli jest nie do osiągniecia.

— Z zarostem? — patrzyła na kolejne zdjęcie profilowe.

— Pudło.

— Ma niebieskie końcówki na grzywce? — brnęła dalej.

— O kuźwa.

— Skąd ja go kojarzę? Może z telewizji, może mi opony na zimowe zmieniał — uparcie próbowała sobie przypomnieć gdzie widziała tego chłopaka.

Od razu wam powiem, że chcę się skupić na relacjach bohaterów i jedyną osobą, która lata w przebraniu będzie Adrien i nikt inny raczej  nie będzie miał biżuteri. On będzie raczej walczył z przyziemnymi przestępcami jak kradzieże, napaście itd. 🤷‍♀️

 🤷‍♀️

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Sit Down, KittenOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz