* Amanda szemszöge *
Mikor este nyugovóra tértünk, egy különös álmom volt. Van az a kocsi reklám, ahol egy idegesítő nőszemély énekelget a szerencséről (nem vagyok valami jó angolos), de most Loki szerepelt benne, ő volt a csávó, aki össze-vissza megy meg minden, és a dal is az volt, hogy:
Lokki, Lokki, Lokki...Majd felébredtem és megpaskoltam Loki karját, hogy keljen már fel. Nagyon cuki volt így, teljesen nyugodt arccal, és pár - a csukott - szemébe lógó tincsével.
Mi? Miket gondolok én? Cuki? Ő egy csaló! Lerombolta New Yorkot, meg minden. Nem lehet cuki... Vagy mégis?
Gondolkodásomból nyöszörgése rángatott vissza a valóságba
- Amandaaaa... Mi van már megint? Hagyjál már aludni! - hunyorgott rám mérgesen
-Ja semmi, csak álmodtam valami furát és eszembe jutott egy dal... Lokki, Lokki, Lokki... - és itt elkezdtem énekelni
-Óhh, ez rólam szól? Hízelgő, de sajnos ki kell, hogy ábrándítsalak, mert ez rohadt idegesítő, főleg így HAJNALI HÁROMKOR!! - ekkor Loki szinte már kiabált, mire én pofán vágtam egy párnával
-Kuss már! Felkeltesz mindenkit! És amúgy is.. honnan tudod, hogy mennyi az idő? Egy űrhajón vagyunk! - tettem fel a - szerintem - teljesen jogos kérdést, mire értetlenül nézett rám
-Igaz, hogy a midgardiak minket hisznek űrlényeknek, de mégis te vagy az, aki úgy viselkedik.. - forgatta a szemét - Egy csomó helyen van óra, és azokra mind rá van írva, hogy melyik földi város idejét írják. Én például a New York-it mondtam, mert most épp ott van hajnali 3. Amúgy, ott van az óra, ha érdekel - mutatott rá egy kerek faliórára, amire valóban oda volt írva hogy New York. Hát ez nem igaz! Ezeket egész eddig nem is vettem észre?
-Ja tényleg! - fejeztem ki magam, mire csak felröhögött, és lemondóan rázta a fejét - De a dal akkor is jó! Amúgy nem pont így van a szövege, de ja.. Idegesítő? - vigyorogtam rá.
- Eléggé.. - bólintott - legalábbis engem idegesít.
- Uhh, az gáz..
-Miért is? - nézett rám gyanakvóan
-Mert nekem tetszik! - és ekkor elkezdtem énekelni. Újra.
-Neeeee! Ne már Amandaaa! - mondta, majd fülére tapasztotta a kezét, de mivel ez se használt, bebújt a takaró alá és a fejére szorította a párnát. Komolyan, mint egy kisgyerek
-Jól van, befejeztem. Egyelőre.. - mondtam sejtelmesen, mire felkapta a fejét és mérgesen nézett rám. Óh, a kisgyerek durcás lett? - Na jó éjt! - nyomtam egy puszit az orra hegyére majd bebújtam a takaró alá, háttal Lokinak. Úristen, mit műveltem?? Ezt nem kellett volna! Elcsesztem az egészet! Biztos meg fog utálni.. De azt nem akarom!
És ekkor a kusza gondolataimmal elnyomott az álom.* Reggel *
Mikor felkeltem, Loki még nagyban szuszogott, szóval óvatosan, hogy ne csapnak zajt, kimentem a fürdőszobába átöltözni, ésatöbbi.
Úgy gondoltam, hogy mivel tegnap zöld volt a ruhám, ma a változatosság kedvéért arany színű lesz, felül ujjatlan fazonnal. Miután kész lettem a reggeli teendőimmel, a hajam kiengedve hagytam, és kiléptem a fürdőből. Loki még csak most ébredezett, mocorgott, így leültem az ágy végébe, és arra a könyvre pillantottam, ami az érkezésünk napján a kezében volt.J. R. R. Tolkien : A Gyűrűk Ura 3.
Nocsak, nocsak, midgardi olvasmány? Ezt szóvá kell majd tennem...
Loki hirtelen felült, és rám meresztette a szemeit.
YOU ARE READING
What If I Lie? (Loki ff Hun)
FanfictionBEFEJEZETT A Thor: Ragnarök után játszódik, de csak a Thor filmsorozathoz fog kapcsolódni (tárgyak és személyek az egész marvel univerzumból is lesznek benne). Benne lesznek a Bosszúállók, Loki, és egy kitalált karakter, Amanda Stark, aki Tony Stark...