Yazmak hapşırık gibi geldi,tutamadım.Ve,yazdım.İyi okumalar.
Charli XCX ft. Brooke Candy - Cloud
Koltukta bir o tarafa bir bu tarafa dönerek geçirdim zamanımın çoğunu.Burnuma buram buram sigara kokusu geliyordu.Kötü bir koku değildi,fakat alışkanlığım yoktu.Daha çok tahrik ediciydi.Tecavüzcümün kokusu beni tahrik ediyordu.Aman ne güzel!
Ağlamayı bırakmıştım artık.Ağlamayacaktım.Çünkü ağlanarak tanınmıştım.Hem onun gözünde,hemde kızların.Uyku tutmamıştı.Sonunda paltoyu nazikçe yana iterek kalktım.Koltuk fazla rahat değildi.İdare ederdi.
Nesscaffe hazırlamak için mutfağa adımladım.Gecenin bu saatinde belki romantik film izleyip,sevgilileri kıskanırdım.Mutfağa geldiğimde tezgahın köşesinde duran kettle'a adımladım.Muslukta su doldurup,fişini taktım,düğmesine bastım.Suyun kaynamasını bekledim.Kapaklı yerden kulplu bardağımı alıp,nesscaffeyi ve süt tozunu ekledim.Beklemeye başladım.
Bahçemizdeki ağaçın sesi yarı açık olan pencereden içeri sızıyordu.Pencereye yaklaşıp birinin mi olduğuna bakmaya başladım.Kimsecikler olmayınca boşverip arkamı döndüm.Rüzgar olabilme ihtimali ile yaşıyordum.Ama ben ihtimallere önem verirdim.On dakikanın ardından tik sesi ile kendime geldim.Kettle'daki sıcak suyu kulplu bardağıma döktüm.Şeker koymayacaktım.Çekmeceden tatlı kaşığı alarak karıştırmaya başladım.Film izleyebilirdim.
Bardağımla yürken salonun ortasındaki sehpahaya koydum onu.Merdivenlerden yukarı çıkmaya başladım.Kızlara bakarak onlara rahatsızlık vermek istemiyordum.Odama girip Macbook'umu aldım.Elimde macbook ile merdivenlerden inerken yine ayni şeyi yaptım.Parmaklarımı duvardaki çerçeveli olan fotoğraflarımızda gezdirdim.Büyük haz veriyordu bu bana...
Salona geldiğimde koltuğa yayılıp macbook'u uzattığım dizlerime koydum.Uzanıp nesscaffemi ellerimin arasına aldım.Soğuk olan ellerimi ısıtabilirdi.Google'a girip arama motoruna Aynı Yıldızın Altında yazdım.Bilmem kaçıncı izleyişimdi.Sanırsam beşi geçmişti.Her izlediğimde ağlıyordum.Gus'un ölümü beni bitiriyordu.Film olmasına rağmen çok etkilenmiştim.Rüyalarıma girip beni rahatsız etmeyi bırakın,onunla öpüşmüştüm.Rüyamda Gus ile öpüştüm! Ne harika ama değil mi?
Film sitesine girip filmi başlattım.Nesscaffe'mi yudumlayarak içmeye devam ettim.Hiç durmaksızın izledim.Gözlerimde uyku yerine gözyaşı vardı.Ta ki sevişecekleri yere gelene kadar.Hazel ile Gus öpüşmeye başladıklarında birden filmi durdurdum.Aklıma yine o gelmişti.Kumral...
Ben onunla sevişmemiştim.Birbirimizi sevmiyorduk ki.Sevmeyi bırakın tanışmıyorduk bile!O'nun adını bile bilmiyordum.Sadece o bana tecavüz etmişti.Belki bende istemiştim.Ama seksin anlamını bile bilmiyordum.Filmlerde kısa süren vücutların birbirine değmesi gibi birşeydi benim gözümde.
Sevişmek,sevmek ile ortaya çıkıyordu.Seks ise...Ben ve o...
Nesscaffemin bittiğini fark ettim.Durdurmuş olduğum romantik filmi umursamadan bilgisayarımı itekledim.İzlemek istemiyordum.Hevesim kaçmıştı artık.Herşeyden çok çabuk sıkılır olmuştum.Bardağımı mutfağa götürmek için ayaklandım.
Mutfağa girdiğimde şok dalgası vücudumu ele geçirdi. Bahçedeydi!Dışarıda!Evimin bahçesinde!Benim evimin!Benim!
Pencereye koşar adımlarla yaklaştım. “Ne işin var senin burada!” diye kısık sesle bağırdım.Pür dikkat gözleri yüzümü inceledi.Ah,yüzüme dikkat etmemiş miydi cidden?Büyük eksiklik! “Kapıyı aç,” dedi bana bakmaya devam ederken.Kafamı iki yana salladım. “Kapıyı aç.” diye tekrarladı.Kafamı yeniden sağa ve sola alladım.Bardağı hızlıca tezgaha bırakıp,pencereyi kapattım.Hareket dahi etmemişti.Soluksuz gibi görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKAK
Romance"İçimde kendine dair ne varsa öldürdün, ve sen hayatımda gördüğüm gelmiş geçmiş en korkunç katilsin." Uçsuz bucaksız dalgalarla hırçınlaşan denize bakarken buldum gözlerimi.Benliğimi araken gece mavisi olan okyanus derini sahilin gecesindeydim,oysak...