Sabah,alarmın iğrenç ve sıkıcı sesiyle yüzümü buruşturdum. Ama sonra kafamı yastığa gömüp elimi uzatıp,alarmı susturdum.
Sonra küçük bir çığlık attım. Çünkü bu gün hayatımda ilk defa gemiye bineceğim.Büşra ile birbirimize söz vermiştik. Çok çalışıp ,yaz tatilinde beraber 4 günlüğüne gemi tatili yapacaktık.
Ve evet o güüüüüün BU GÜN!!!
Hemen yataktan fırlayıp yan odaya koşar adımlarla ilerledim.
Büşra orada uyuyordu aynı evdeyiz çünkü biz beraber yetimhanede 5 yaşında tanıştık. O günden bu güne kadar kardeş gibiyiz .Sonra bir şekilde izin aldık ve 15 yaşımızda bu evi tuttuk.Tabi ilk başta izin vermediler ama biz yasa dışı işlerle hallettik.
GEÇİNİP GİDİYORUZ İŞTE
Hemen kapıyı hızla açtım. Ve büşranın üstüne atladım.
- "BÜŞRAAAAAAA! !!!!!HADİİİ BÜŞRA AAAAA KALK KALK HADİİİİİİİİ! !!!!!!!"
Büşra nasıl bir kız mı? Şöyle siyah saçlı 1,65 boylarında, maceraperest ve yeşil gözlü bir Kız. Ben mi? Kahverengi saçlarım ve yeşil gözlerim var yüzümün bebek gibi olduğu söyleniyor ama ben öyle bir şey göremiyorum. Ben de 1,65 boylarında bir kızım.
Yavaş bir şekilde elleriyle, yumduğu gözlerini ovuşturdu.-"noooldu kızım yaa??"
- "kızım ne demek "noooldu " bu gün gemi günü "
Bir anda gözlerini açtı ve yatakta doğruldu. Sonra ayağa kalktı ve :
-"saat kaç? Kaçırdık mı?Herşey hazır mı? Çantalar nerede?"
Çok şaşkın ve komik görünüyordu. Buna gülümsedim-"Hiç bir şey kaçmadı. Sadece uyandırmak için geldim. Geminin kalkmasına daha 3 saat var."
Sakin bir nefes alıp Lavaboya gitti.Bende ayağa kalktım ve arkasından girdim.o yüzünü yıkarken bende mutlu bir şekilde aynaya baktım.
Yüzünü kaldırdı ve gülümsedi.
-"Yaaa ben çok heyecanlıyım 4 gün rüya gibi geçicek değil mi derya?"
-"EVET!!! Düşünsene yıllardır hayalini kurduğumuz tatile çıkıyoruz. "
-"EVEET!!!!!!" Dedi ve banyodan çıktı. Bende yüzümü yıkadım ve saçlarımı dağınık bir topuz yaptım. On anda büşra bana seslendi.
-"Kahvaltı etmeyeceğiz değil mi?"
-"Eveet"
-"Tamam ben üstümü değişiyorum, sende acele et . Geç kalmaktan korkuyorum !!"Hızlı bir şekilde banyodan çıktım . Büşra tişörtüünü hızla üstüne geçirdi. bende üstümü değiştim. Altıma mavi bir tayt ve üstüme siyah bir tişört. Sonra birbirimize baktık. Ve kahkaha attık .
Odaya gittik ve valizlerimizi aldık ben saçlarımı topladım .Büşra ise açık bıraktı nasıl rahat ediyor anlamadım.
Evden hızlıca çıktık kapıyı 3 defa kilitledik ve otobüs durağına hızlı adımlarla ilerledik.
Otobüs durağına vardığımızda durakta oturan bir kız gördük. Kız miniminnacık bir etek giymiş ,üstünde de sıfır kollu göbeği açık tişört gibi birsey vardı.
Kıza iğrenerek baktım ve başımı büşra'ya çevirdim. Oda aynı şekilde kıza iğrenerek bakıyordu. Sonra kıza bakarak başımı İki yana salladım.
Tamam,onun seçimi ama bu kadarda açıklık olmaz değilmi. Bir 5 dakika sonra otobüs geldi, hemen valizimizi elimize aldık ve kapıya yöneldik. İlk önce Büşra valizini kaldırıp o çıktı ardından ben .
İlk önce kendim bir adım attım sonra valizimi kaldırdım. Daha ben kapıdan ayrılmadan kız ayağını kapıya attı sonra bende valizi daha fazla ayakta tutamadım ve bıraktım.
O kız ben bıraktığım anda sanki kasıtlı yapar gibi ayağını valizin altına koydu sonra bir çığlık attı.
-"nap'ıyooon ya sen??!!!" Diyerek ağzını yaya yaya konuştu
-"Ben Daha binmeden ayağını atarsan böyle olur tabiki! !!!!!!"
-"Allah'ım Yarabbim yaaaaa" Gıcık ya gıcık tam bi gıcık aman boşver.
Valizimi tekrar elime alarak Büşra ya döndüm. Bir cam kenarına oturmuş gülerek bana bakıyordu.Hemen gidip yanına oturdum .
-"Derya, bugün gıcık kızlar bile olsa moral bozmak yok ."
-"Tamammm , Sakinim!!"
Size küçük birsey itiraf etmeliyim , benim sinir hastalığım var sinirlenince Büşra yı bile öldürebilirim .Bu yüzden benim sinirlenmemem lazım amaaaaaan boşverin önemsiz.
Yol boyunca Büşra başını cama yasladı bende onun omzuna. Yasladım.otobüs bir doluyor bir boşalıyor. Bu bana ninni gibi geldi ,bir anda uykum geldi ve büşranın omzunda uyudum.
Umarım ilk bölümü beğenmişsinizdir . Eksik gördüğünüz ve ya beğenmediğiniz bir şey varsa yorumlara yazın. Bir şekilde halledicem .SİZİ SEVİYORUM 💜💙💚💛