5.Bölüm

60 20 0
                                    

      Daha bilincim açılmamıştı ki sesler     duydum .

-"Güzelliiik,  güzellik " sonra başımda  bir el hissettim . Ama gözlerimi açmadım bir anda üstüne atlicam. Saçını , başını yolucam bu gıcığın .

   Sonra eliyle yanağıma dokundu .
Yeter ama .

  Bir anda olduğum yerde doğruldum ve ellerimle kendime destek verdim. 

    Haydaaaa kimse yok valla . eee ben rüyamı gördüm yani .ama çok gerçekti. Allah Allah  .

  Yavaşça yere bastım ve ayağa kalktım bir yandan etrafa bakıyordum ki banyodan takur tukur sesler geldi . Bir anda sehpanın üstüne koyduğum Deodorandımı aldım elime .iki elimle tuttum ve banyoya doğru yürümeye başladım.

     Banyonun kapısının tam önüne geldim . Veee  BUM kapıyı bir anda açtım. 

-"Büşra , s-s sen napıyosun? '
Şaşkın şaşkın suratıma baktı elinde tarak saçlarını tarıyordu. "

-"Kızım asıl sen napıyon ??!!" Ama Size yemin ederim . Gerçekti ,
buradaydı. Büşra ya sorsam o çocuğu takıntı yapacağımı zannedicek .

   Ama belkide gerçekten ben rüya görmüşümdür.  Olabilir yanii.

-"saat 3 'ü 5 geçiyor çıkalım mı? " hafifçe başımı salladım sonra karnım guruldadı . Zavallıcık .

   Bende hemen dağılmış saçlarımı taradım. Sonra deodorantımı sıktım.

  O sırada Büşra kapıyı açtı.

-"Hadiii "  dedi ve kapıdan çıktık.  Merdivenlerden yukarı çıkarken aklım hala gıcıktaydı. Ama napayım düşünmeden edemiyorum.

    Yemekhane bizim katın bi üstünde,  beraber yemekhaneye girdik . Kare ve büyük bir yerdi . Bir duvarı komple tezgahla dolu. Sanırım bir 30 -40 tane masa vardı.

  -"Ayyy,  çok açıktım Derya . Hadi oturalım. " Büşra yı ilk defa yemeğe istekli görüyorum. Ama bu iyi bir şey.

    Sonra Büşra kolumdan tutarak parmak ucuna kalktı ve boş masalara baktı.  Duvar kenarındaki bir masayı işaret etti .

  -"Hadi , şuraya oturalım. " dedi .

Beraber oraya doğru ilerledik ve oturduk . Bi 3 dakika sonra  siyah saçlı uzun boylu ve kahverengi gözlü bir çocuk yanımıza bir defterle geldi.

-" Hoş geldiniz efendim ne yemek istersiniz? " dedi ve önümüze bir menü koydu .

   İkimizde olduğumuz yerde menüye eğildik. Menüde soslu makarna hemen gözüme çarptı , çok canım çekti ve üstelik 10 TL. Büşra ya baktığımda içeceklere bakıyordu.

      Bende içeceklere baktım. Karışık meyve suyu alıcam.

-"Ben....... makarna ve meyve suyu alıcam" hemen dediklerimi yazdı.

-"Tamammm , bende aynısından istiyorum "
Dedikten sonra çocuk başını sallayıp gitti . Allah ' tan gıcık etrafta yok .

          10 dakika sonra yemekler geldi ve bizde  afiyetle yedik. Sonra parasını ödedik ve alt kata indik yatağa oturduk .

       Şu anda İnanması çok zor ama sıkıntıdan saat 7'ye kadar telefonla uğraşmışız.

     Şimdi siz 'çüş' 'oha' gibi kelimeler kullanırsınız ama gerçekten öyle.

Çüş

    Sonra Büşra kalkıp bana baktı.

-"Ayyy kızım kaç saat telefondayız ya"

-"Bende şimdi farkettim baya olmuş "
Sonra aynı anda 3 saniye esnedik.

    Ben telefonumu sehpa ya bıraktım. Büşra da bıraktı veee uykucu  kardeşler uykuya daldııııı.

         Selam , naber ? Hikaye güzelmiYalnız Volkan çok gıcık yaa. 

        SİZİ SEVIYORUM💙💚💛💜

Deniz Altında Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin