Uyandığımda otobüs yeni yeni duruyordu .Gözlerim kısılı bir şekilde başımı kaldırdım ve Büşra ya baktım telefonuyla uğraşıyordu.
-"Büşra durağı kaçırmadık değil mi?"
-"kaçırmadık. 1 durak kaldı. Hattaaaaaaaa geldik bile "
Dedi ve ayağa kalktı bende kalktım sonra valizlerimizi aldık yerden.Otobüs şoförü arabayı yavaş yavaş durağa yaklaştırdı ve ;
-"Arkadaşlar! !!son durağa ,limana geldik "
Dedikten sonra en önden başlayarak boşalmaya başladı otobüs ve evet şimdi bizde indik .İndikten sonra beraber bir büfenin önündeki banklara oturduk .
-"Ayyy Deryaaa, saat kaç ?" Derken eliyle kendine yelpaze yapıyordu. Kolumu kıpırdatmaya bile gücüm yok çünkü hava çok sıcak. Bu yüzden olduğum yerde gözlerimi saatime diktim.
-"9'uuu 48 geçiyor." Bizim vapur 11.30 da kalkıyor bu arada .
-"Tamam o zaman, biz erkenden gemiye gidip odalarımızda dinleniriz"
Sonra ayağa kalktı ve eliyle alnındaki teri sildi veee"uffffffff!!!!!!" Dedi.
Bende arkamızdaki büfeye baktım ve ayağa kalktım "biraz bekle" dedik den sonra büfeye doğru yöneldim.
Büfenin kasasında dik ve kumral saçlı mavi gözlü benim yaşlarımda bir çocuk vardı.
-"Pardon ,siz mi bakıyorsunuz? "
-"Evet, Buyur güzellik. " dedi ve ayağa kalktı.-"Ben...... " dedim ve büfeye bir bakış attım.
-"Ben 2 tane soğuk su veee 4 tane naneli sakız alacaktım "
-"peki güzellik " Gıcık oldum sürekli "güzellik "deyip duruyor.
-"Pardon da güzellik demez seniz sevinirim " dedim . O da suyu ve sakızı poşete koydu.
-" pekala güzellik " gıt beyin yaaa . Kasaya bıraktığı poşeti aldım.
-"Ne kadar dı?!" Derken çantadan cüzdanımı çıkarttım.
-"7,5 lira güzellik " ama yeter artık.
-"Yaaa güzellik deme diyorum gıcık " bu kelimeyi söylerken dişlerimi sıktım sinirden .
-"sinirlenme güzellik. Sakiin sakin"
-"bana bak ,!!!!! İleride polisler var"
Dedim ve elimle 2 Zabıtayı gösterdim. Sonra çapkınca gülümsedi. Bende altta kalmayı sevmem bu yüzden elimi göğsümde birleştirdim ve sinirle-"ABİ!!!!" Dedim.
-" OOO Bu ağır oldu ....... GÜ-ZEL-LİK "
Bende daha fazla sürdürmek istemedim çünkü Büşra sıcaktan pişti .Kasaya 7,5 lira bıraktım ve hemen oradan çıktım. Büşra nın yanına giderken elleri belinde bana gülümsüyor du .
-"Ah benim düşünceli Deryağam " ona suyu uzatırken şöyle bir şey dedi .
-"O çocukla ne konuştunuz " salak gibi suratına baktım. Şimdi bir sürü soru soracaktı bu yüzden yalan söyledim.
-" sadece mahalleden ,Ayşe ablanın oğluna benzettim o kadar "
-" Anladııım " hayret hiç soru sormadı ama bu daha iyi .
Beraber gemiye doğru yürüdük. Dünde gelmiştik buraya .bir gün öncesinden gelmek her zaman iyidir hangi gemiye bineceğini ezberlersin.
Hemen dün biletini aldığımız kırmızı ve büyük gemiyi gördük. Alt kısmı biraz yıpranmış gibi aralarda beyazlıklar vardı.
Üst kısmı ise 3 katlı üstelik güverte si kocamaaaan bir anda çok heyecanlandım ve Büşra nın elini tuttum .
Gemi girişinin önünde bir adam vardı. Hemen adamın yanına gittik.
-" hoş geldiniz efendim , bilet ve kimliğinizi alabilirmiyim "
Aynı anda omuz cantalarımızdan kimliklerimizi ve biletlerimizi çıkarttık. Adama ilk ben uzattım.Adam ilk önce bilete baktı ve onaylarcasına başını salladı. Sonra kimliğe baktı birde bana baktı.Herhalde kimlikte ki fotoğrafla benim yüzümü karşılaştırdı.
Sonra Büşra nın kileri aldı. Onuda inceledikten sonra eliyle gemiyi işaret etti.
-"Buyrun efendim ,geçebilirsiniz. "
Dedikten sonra Büşra yerinde Zıplayarak "Tamam!!!"Dedi.İlk önce Büşra ayağını attı. Görevli adamda büşranın elini tuttu ve valizini taşımasına yardım etti.
Bende Büşra bindikten sonra ayağımı attım. Adam aynı şekilde banada yardım etti.
İnanması çok güç gibi geliyor şuan ama gerçek işte gerçek. 8 yaşımızdan beri hayalini kurduğumuz vapur tatili BAŞLIYOOR.
Merhabalar 😊 umarım beğenmişsinizdir. Tekrar söylüyorum eğer eksik gördüğünüz veya beğenmediğiniz bir şey varsa yorumlara yazmayı unutmayın.
SİZİ SEVİYORUM 💜 💙 💚 💛