Merhabalarrrrrrr
Canlar kitapta sevmediğiniz ve ya beğenmediğiniz bir yer varsa açık açık belirtin . Hatta küfür de edin ama yeterki beğenmediğinizi belirtin.
Bu bölüm biraz kısa olabilir bu arada .🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙
Eren daha fazla dayanamayıp içeri girdi ve derya'nın ellerini çözdü . Derya'da arkadaşının ellerini çözünce Eren'e baktı . Eren tam herşeyi anlatıcaken Akın'ın sesi kulaklarını buldu .
Derya'nın Anlatımıyla
Dışarıdan gelen sesle eren panik oldu . Ve Büşra ve beni odada bulunan eski dolabın içine sakladı . Kendiside o bağıran kişiyi içeri aldı .
Kumral saçlı bir adam içeri girdi . Ama girer girmez Eren'e kafayı geçirdi . Bunu yapmasıyla Büşra "hii" diye bir ses çıkardı . Minik ve tozlu dolabın içinde öylece sıkışmış birbirimize bakıyorduk tabi yürekler pır pır .
-"Şerefsiz , neden benim işime karışıyorsun lan ?????!!!!!!"
Diye bağırdı içeri giren aygır.-"Ne işi akın ?? Ne karışması?? ahh"
Dedi eren .-"Nerde lan DERYAA" dediiiiii.
Ama ben ne alaka ya . Allah'ım Yarabbim her işte ben olmak zorundamıyım .-"Derya'yı sen kaçırmadın mı ?" Dedi eren şaşkınca. Numara tabiki ama bunlardan hangisi iyi niyetli onu anlayamadım.
-"Salağa yatma !!!! Adamlarımı ve beni sen bayılttın . Çok iyi biliyorum ."
Dedi aygır .-"Sana izin vereceğimimi sandın AKIIN? ?!!" .
Birde anlasam.-"Oğlum , sen ne karışıyon laa ??"
-"Sen Deniz Altın'ı yıkmaktan bahsediyorsun , ben buna izin verirmi yim Salak !!!"Bu adam Deniz Altın'ı yıkmak mı istiyor ? O zaman tabiki eren iyi taraf.
Eren'in bunu demesiyle Akın denen aygır Eren'in üstüne atladı ve onu yumruklamaya başladı .İlk başta çıkmakla , çıkmamak arasında kaldım . Ama tabikide çıkıcam , Eren'i bu sekilde bırakamam . Ben tam çıkıyordum ki Büşra kolumu tuttu ve kısık bir sesle 'nereye?' Diye sordu . Ona cevap vermeden kolumu çekip çıktım .
Çıkar çıkmaz Büşra arkamdan ağlamaklı bir sesle adımı seslendi .
-"Derya........ Hayır " dedi ama benim onu dinlemeye vaktim yok . Eren orada can çekişiyor . Aslında onu daha tanımıyorum kim olursa olsun bu şekilde bırakmam .
Akın'ın tam yanında durdum ve
"Bırak " dedim sadece . Akın ilk önce afalladı ama sonra kafasını kaldırıp beni gördü . Sonra güldü , neden etrafımda salak gibi gülenler var ki .-"Noooldu Lan !!? Hani izin vermedin Haaa???" Dedi Eren'e bakarak . Son olarak Eren'e iğrenerek kalktı . Çocuğun yüzü görünmüyordu kandan , bayılmıştı herhalde .
Akın kafasını kaldırıp tekrar bana baktı sonra da dolap tarafına . Büyük ihtimalle Büşra da çıktı dolaptan . Kafamı dik konuma getirdim ve Akın'ın tam gözünün içine baktım.
-"Ne istiyorsun ?"Dedim büyük bir ciddiyetle . Biraz gözlerimin içine dimdik baktıktan sonra kanlı elleriyle yere tutunup ayağa kalktı .
Bende bu sırada arkama , Büşra ya baktım . Endişeli gözleri sadece bittik der gibi bakıyordu . Tekrar önüme döndüm ve Akın'a baktım .
-"Git"
-"Ne ?"
-"Git dedim . Eski , normal hayatına dön . Aslında seni öldürecek tim ama yazık olur ."-"Tamam ama nasıl ? Ve artık banada ne olduğunu söyleyecekmisin iz ?"
-"Anlatmam , zaten zorunda da değilim . Şimdi seni öldürmek zorunda kalmadan buradan göndermem lazım ." Dedi Ve düşünür gibi önüne baktı .
-"Ben zaten seve seve giderim ama bu bahsettiğin konuyu bana illaki anlatmak zorundasın."
Ben fışımla çıkışınca yerden fısıltı gibi bir ses geldi .
-"Derya......Hay-hayır " Eren kanların arasından zorla konuşunca Akın bağırdı .
-"Kes lan! !"
Ben şimdi ne yapıcam . Eren'e inanmam lazım çünkü bu adam Deniz Altın'ı yıkmaktan bahsediyordu. Ama bu benim gitmem için Son şansım. Hem eren sen gidersen çok can kaybı olacak demişti . Allah kahretsin !!!Benim karar vermem için olayı bilmem lazım ama Akın bana anlatmıyor . Eren'de bu halde anlatamaz . Eeeeeeee. .. .. hah !! Volkan. Ama belki o bilmez bu yüzden daha kapsamlı biri kim ? Kim?
Bir dakka , bir dakka . Tabi yaaa kral , o herkez den daha çok şey biliyor zaten . Benim bir an önce kıralın yanına gitmem lazım . Hemde HEMEN !!!!
-"Gitmeden önce , kralla konuşmak istiyorum ." Dedim sakince .
Akın ilk önce neden der gibi baktı ve bende omuz silktim .
-"Öylesine " dedim sadece . Sonra Akın aklından bir şeyler geçmiş gibi bakışları yumuşadı . Tam karşısındaki duvara bakıyordu ve .
-"Ben kralın yanına asla gitmem ."
-"Sana git demedim . Beni bırak sadece birazcık dedim " dedim sesimi biraz yükselterek.-"Ben gidemem . Ama birisi ni ayarlarım " dedi . Merak Etme ben kraldan bunu da öğrenirim nasıl olsa .
-"Tamam , hadi " dediğimde Akın kapıdan dışarı çıktı . Ben arkamı dönüp Büşra ya baktım.
-"Kral ne alaka ? Adam bizi ne güzel götürüyordu evimize ." Dedi Büşra afallamış bir şekilde .
-"Büşra...... bizim ilk önce bir şeyler öğrenmemiz lazım " dedim . Büşra hiç birşey anlamamış gibi baktı bana .
-"Yaaa bak ben sana anlatayım. "
(Derya herşeyi 7dk anlatır )
-"Hass...." dedi Büşra elini ağzına koyarak .
-"Derya... O zaman , yani Eren'in dediğine göre sen gidersen birileri ölür. Ama bu çok saçma değil mi ? "
-"İşte saçma Büşra , bu yüzden ben bu Kral bozuntusundan herşeyi öğrenicem ve ona göre gidicez. Tamam mı ? " Dedim.
Büşra kafasını iki yana sallladı. Yediremez gibi sanki .
-"Derya..... ben bıktım . Beni boğsunlar bu suda daha iyi . Bu işler ne böyle yaaa " Yaaa kelimesinde boğazında düğüm varmış gibi zorlandı .
-"Ben.... ben farklı şeyler mi istiyorum ama olmaz . Kimse boşu boşuna gidersen birileri ölür demez . Ve ben belki bu yüzden yaşıyorum . Ben kendimi hiç düşünmedim. Küçükken yaşamamı gerektiren şey sendin . Şimdi sen ve. ..... birileri daha var ."
Büşra bana sıkıca sarıldı . Biraz sonra kapıdan sarışın bir çocuk girdi .
-"Derya senmisin ?" Dedi bana bakarak . Ben sadece başımı sallamakla yetindim.
-"Demek sensin Deniz Altın'ı kurtaracak Kız öylemi? Hiç sanmam"
Ordan çıktık ama Eren'i orada bırakmak içime hiç sinmedi. Maske takıp Büşra yla o çocuğu tutup gitmeye başladık.
Ben gerçekten artık bu soğuk sulara girmek dahi istemiyorum . Ama neden burada kiler bilmece gibi konuşuyor ? Ben buranın nasıl kurtarıcısı olabilirim . Tesadüf eseri bizim gemiyi batırdı lar sadece . Yıllardır varlığından haberdar bile olmadığım bir sürü şehir , Krallık ben ne yaparım da kurtarırım ki ? Hayır ben !!! BEN !!!! Hayatı boyunca ezikligin dibine vurmuş ve kimse tarafından değerli görünmeyen Derya Nurtop . Ben ne yaptım da böyle şeyler oldu .
Çok karışık , çok karışık.
Beynimi kemirip kenara attılar sanki . Başım deli gibi ağrıyor. Ama kralın yanına gidince hepsini öğrenicem .🌙🌙🌙🌙🌙🌙
Selamın Helloooooo
Naber ?
Bu kısamı olmuş yaaa?
Nasıl gidiyorum?
Lütfen ama bu sefer cevap bekliyorum ona göre canlar .
🌹