Evet , bu volkan. Islanmış saçları karışık , ve korkunç bir gülümsemeyle bana bakıyordu . Sonra bana doğru yüzmeye başladı.
Bende kaçtım , şuan yüzme bilmiyorum ama bir şekilde su yuta yuta yüzmeye çalışıyorum. Daha doğrusu kaçıyorum.
-"Güzelliiik, nereye gidiyorsun?" Bunu çok mutlu bir şekilde bana doğru yüzerek söylüyordu.
Şuan hiç korkmadığım kadar çok korkuyorum . Ağlaya ağlaya bi çare denizin ortasında bir piskopatdan kaçıyorum .
-" Hadi ama , neden benden kaçıyorsun güzellik "
-"Sence neden kaçıyorum ruh hastası"
-" Bence mi??? Iııı bir düşünelim herkesi suyun altına aldığım için "
Dedi ve gür bir kahkaha attı. Bu beni daha çok korkuttu .-" S-sen Ruh hastasının takip etme beni" dedim ve durdum , daha fazla yuzemiyorum . Ayaklarım yorgunluktan ve korkudan tutmuyor . Ellerim her geçen saniye biraz daha titriyor .
Yapamadım pes ettim yüzemiyorum . Gözlerim benden habersiz kapanıyor . Beni yakalayacak ama umrumda değil. Belkide beni Büşranın yanına götürür . Ama belkide öldürecek. Bu düşünceyle gözlerimi açtım. Yüzmeye çalıştım tam o anda .
-"Güzellik " dedi ve kollarımdan yakaladı beni. Ona dönmedim çırpındım biraz . Ama çok sıkı tutuyordu.
-'Bırak !!! Bırak beni BIRAAAAAK"
Ve birşey oldu . Bıraktı , evet bıraktı. Bende yavaş yavaş arkamı döndüm yok . Önüme döndüm, yok.Gerçekten bırakmışmıydı? Peki şimdi ne yapacam ? Büşra yı aldı, deniz içinde hapsetti . Ben Büşrasız ne yapacam? En doğru fikir konuşmak Büşra yı geri ver demek. Çok tehlikeli ama büşra için yapıcam. Tam o anda sağ taraftan kahverengi bir şey yaklaştı. Tahta parçası evet. O bana doğru gelirken bende ona doğru gittim .
İlk önce sağ bacağımı attım. Ama Sol bacağımı atarken düştüm. Denizin içine girdim. Korkuyla gözlerimi açtım. Ve yukarı çıktım.
Nefesimi düzenlemeye çalıştıkça daha çok bozuluyordu . Su yuttuğum için düzenleyemiyorum. Sonra tahtaya tutundum. Sağ bacağımı attım. Oluyor Eveeeet ve Sol bacağımı da attım.
Oldu , çıktım oldu İşte deeeee
Şimdi ne yapıcam, bağırıcam tabiki.-"Volkaaaaaaan , Büşra yı bana geri ver . ÇABUK nerdesin? "
Az önce ben neden bırak beni dedim ki , ne güzel büşranın yanına götürecekti beni.
-" Lütfen, lütfennnn ne istersen yaparım ama onu bana ver . Lütfen o benim herşeyim" dedim . Belkide kendimi acındırırsam insafa gelir .
-" Büşraaaa nerdesin? Volkan lütfen lütfen, yalvarıyorum sana " sonra bağırmaktan sesim kısıldı sessiz bir şekilde " lütfen " dedim.
Sonra büyük bir gürültüyle volkan suyun altından çıktı. Yine o korkunç gülümsemesi vardı . Biraz öyle baktıktan sonra ben konuştum.
-" V-volkan Şeyyyyyy , B-büşra lütfen Büşra yı bana geri ver . Lütfen ben onsuz hiçbirşeyim . L-lütfen volkan "
Bana 'üzüldüm' der gibi baktı. Sonra tekrar ve tekrar konuştum.
-"Ya bak , neden herkesi suyun altına aldın? Nereye götürdüğünü? Ve ya kim olduğunu bilmiyorum. Zaten merakta etmiyorum , ben sadece Büşra yı istiyorum. "
Suratıma dimdik bakıyordu .
-"KONUŞSANA !!!!!! HADİİİ , CEVAP VER . YAAA BAKMA BANA CEVAP VER"Avazım çıktığı kadar bağırdım.
En sonunda ağzını açtı.-"Büşra..... senin için çok mu önemli? "
Bu nasıl bir soru ya ?!?!?
-" EVET , HADİ ARTIK CEVAP VER"
-" Hayır , ne onu , ne seni bırakmaya niyetim yok . Hadi , senide suyun altından çekmek istemiyorum"Dedi. Resmen hadi senide suyun altında öldüreyim, diyo.
-"Sen , tıpış tıpış seninle suyun altına geleceğimimi sanıyorsun? Beni de öldür diyemi?"
Sonra yine korkunç kahkahayı attı.
Ve tekrar suya daldı.-" Yine nereye gidiyorsun? "
Dediğim anda altımdaki tahta suyun altına çekildi.Bunu kesinlikle o yaptı . Ama bu sefer su yüzüne çıkamadım . Beni belimden yakaladığı gibi kendine yapıştırdı.
Suyun en derinine doğru beni götürürken nefes alamadım . Sonra ellerimle göğsüne bastırarak geri itmeye çalıştım.
Ama olmuyo daha fazla nefes alamadım . Ciğerleri mi patlayacak gibi hissettim. Ağzımı açtım ve suyun içinde bir çığlık attım.
Bunu duydu ve durdu. Sonra bana baktı , ben o an nefessizlikten bayıldım.
Uyandığımda kollarım ve ayaklarım suda serbestti ve evet hala sudayım. Arkama baktım volkan hala belimden tutmuş ve beni derine çekiyordu.
Ağzımda hava vardı. Elimi ağzıma koyduğum da Oksijen tüpü gibi bir şey vardı.
Belimi sardığı elini tutup belimden ayırdım. O an bana baktı , bunu beklemiyormuş gibi bana baktı . Aramızda 1 metre vardı . Sonra başımı 2 yana salladım.
Sonra arkama bakmadan yüzdüm. Tabii yüzme konusunda hiç iyi olmadığım için beni hemen yakaladı .
Beni kendisine çevirdi ve sarıldı. Yani sarıldı derken öyle değil bir eliyle benim belimi tuttu. Diğer eliyle derine doğru yüzdü tekrardan .
Olmuyor , ellerini mıncıklıyorum .kafasına vuruyorum , tekme atmaya çalışıyorum. Ama olmuyo . Beni götürmesini izlemekten başka çarem yok . Gözlerimden yaşlar bir bir akıp suya karışırken aklım Büşra daydı. Acaba şuan ne yapıyor? ...
Olaylar baya tuhaflastı değilmi? Volkan ne tür bir piskopat?
SEVİLİYORSUNUZ 💚💜💙💛