3.bölüm

67 20 0
                                    

     Geminin güvertesine ilk ayak bastığımızda ikimizde heyecandan zıplıyorduk . Güverte de durmuş öylece etrafa bakıyorduk ki boynunda görevli kartı olan bir kadın yanımıza doğru geldi.

-"hoş geldiniz efendim"
-"hoş bulduk, Şeyy ben Büşra buda arkadaşım derya"
Kadın bana baktı. Bende başımı salladım o da aynı şekilde başını salladı.

-"memnun oldum kızlar, oda numaranız neydi acaba?"
Ben hemen bilete baktım.

Oda numarası =A5  yazıyordu .

-"ıııı oda numaramız  A5 "
-"pekala beni takip edin." Heyecandan patlamak üzereyken kadın ı takip ettik. Kadın bizi en alt kata indirdi ve bize bir anahtar verdi .

-"Evet kızlar odanız burası,eğer bir ihtiyacınız olursa bana danışabilirsiniz "

Dedi ve sıcak bir gülümsemeden sonra merdivenlerden yukarı çıktı.

   Büşra "sabırsızlanıyorum " der gibi baktı bana sonra "Ayyyy" dedi cırtlak bir sesle ve kapıyı açtı.

   Oda ya girdiğimiz de hemen sağ tarafta banyo olabileceğini düşündüğüm bir oda vardı. O kapının hemen karşısında tekli bir  yatak vardı,o yatağın hemen yanında bir  sehpa ve sehpanın yanında da bir tekli yatak daha vardı.

    Yatakların üstü sarı çarşaflarla çevrilidi .sehpanin üstünde pembe bir abajur  vardı. Yatakların tam çaprazında büyük bir dolap  ve dolabın yanındada bir boy aynası vardı.

-"Ohaa" dedi Büşra . Ona baktığımda ağzı açık bir şekilde yataklara bakıyordu . Bu kadar büyütülecek ne var anlamadım.

   Gerçi bende mutlu ve heyecanlıyım aslında. Hemen yatağa oturduğum sırada  Büşra da yatakta Zıplayarak çocuklar gibi kahkaha atıyordu .

  -"Dur!!Dur!! İlk günden yatakları kıracaksın "

-"Ayyy doğru valla " dedi .

   Sonra biraz  4 gün ne yapacağımızı konuştuk. Bir yandan da valizlerimizi dolaba yerleştiriyorduk. Konuşmanın sonunda gülmekten yarıldım.

-" kim bilir , belki de bu gemi bizim AŞK gemimizdir. " bu cümleyi çok komik söylemişti. Bu yüzden kahkahalarla boğuldum resmen . O anda bir Anons yapıldı.

-" Dikkat !Dikkat! YILDIZ adlı gemimiz 1 dakika sonra kalkacaktır.Bilgilerinize sunulur "

    Anons ile geminin adını öğrenmiş olduk "YILDIZ " güzel isimmiş.

-"Derya yukarıya çıkalım mı ? Güverte yi merak ettim ."

-"oluur" dedim ve beraber kapıdan çıktık ve tablolarla dolu olan koridorda yürümeye  başladık. Tablolarda sürekli  Su altı ile ilgili resimler vardı ve gayet normal.

   Karanlık merdivenlerin sonunda güneşin ışıkları belirdi  ve en sonunda güverte ye ulaştık. Çok az kişi vardı burada . Güverte nin ön tarafı yani gemiye bildiğimiz tarafında bir adam -"Gemi kalkıyor" diye bağırarak el sallıyordu.

     Güverte nin diğer tarafına geçtik. MUHTEŞEM! !!!!! Köşelerde mavi ,beyaz koltuklar onların önünde küçük masalar ,masalarda oturan tek tük insanlar  . Ve en güzeli hafif hoş bir melodi .

    Veee evet gemi haraket etmeye başladı ben Büşra ya Büşra bana bakıyorduk.

   İnsanlar geminin direklerine  tutunup sevdiklerine el sallıyordu. Ama bizim el sallayacak bir sevdiğimiz yok ,yani birbirimizden başka. Sonra yan taraftan bir ses duydum "ohhhhhh"diye bir ses .

     O tarafa döndüğümde büşranın koltuğa oturmuş, ellerini iki yana açmış ve gözlerini kapatmış olduğunu gördüm.

   Çok mutlu görünüyordu ve tabiki bende mutluyum . Gidip yanına oturdum ve etrafıma göz gezdirdim.

   İnsanlar çok mutlu görünüyordu  bazıları arkadaşları ile gülüşüyordu. Bazıları telefona bakıyordu , bazıları benim gibi manzarayı izliyordu.

   O anda etrafa bakarken gözüme biri takıldı. O da bana bakıyordu aynı çapkın  gülümsemesiyle .

  Evet bu büfede ki çocuktu GICIK .   ne işi var bunun burada ya.

-"Deryaaa!!! Heeey kime diyorum???"
   Büşra bir kaç kez elini gözümün önünde şıklatınca , bakışlarımı Büşra ya çevirdim .

-"E- efendim,"
-"kızım daldın gittin,nereye bakıyon "
-"hiç ,bişey yok " Allah 'ım bu gıcık bana 4 günü zehir edicek yaa .

    Sonra bir anons daha yapıldı.
"Dikkat !!Dikkat!! Değerli yolcuların dikkatine saat 3'de geminin bir alt katında yani yemekhanede yemek yenecektir. Bilgilerinize sunulur .

    Sonra karnım guruldadığını duydum .saate baktım daha 12 'ydi ama olsun açlık beni dinç tutuyor .

   Bir anda başım döndü kusacak gibi oldum. bir elimle karnımı bir elimle ağzımı tuttum ve ayağa kalktım. Hemen merdivenlere koştum en alt kata indim .bizim odanın kapısını açtım.
 
    O telaşla kapıyı kapatmadım , ve hemen banyonun kapısını açtım. Lavaboya ellerimi dayadım.

    Sonra aynaya baktım yüzüm bembeyaz olmuştu resmen ,hemen eğilip yüzümü soğuk suyla yıkadım.

      Yüzümü kaldırdım ve aynaya baktım . O anda gördüğüm manzarayla feleğim  şaştı.  Bir kaç kez gözümü kırpıştırdım ama geçmedi.

    Arkamda ki kişinin yansıması aynaya yansıyordu. Bu sefer ciddi bir şekilde bakıyordu .Çok ciddi bir şekilde.

                           "GICIK"

  Selam iyi okumalar. Nasıl ? güzel gidiyormuyuz ??
  
              SİZİ SEVİYORUM 💜 💙 💚 💛

Deniz Altında Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin