Naber . İyisiniz bence . Yok yada değilsiniz. Aman bu saçma konuşmayı unutalım.
Beni en çok üzen sizsiniz ama bu yüzden iyi değilim. Çünkü ne yorum yapıyorsunuz nede oy veriyorsunuz. Bende kendimi boşa yazmış gibi
hissediyorum .*****
Aşağı indiğimizde direkt olarak Volkan'ın kolunu bıraktım . Ve tam karşısında durdum . Bana şaşkın ve anlamsız bir şekilde bakarken ellerimi sıktım . Normalde utanınca olur bu .
-"Tamam........ madem bu kadar açıktın . Kahvaltıyı hazırlayalım. " dedi alaylı bir ses tonuyla .
Bende sadece kafamı sallamakla yetindim . Volkanda gülüp direk mutfağa geçti , ama.... niye gülüyon ?
Arkama baktığımda neden güldüğünü çok acı bir şekilde anladım
Yanaklarım domates ile boyanmış gibi durursa tabi güler . Bu huyuma bir gıcık oluyorum.......bi gıcık oluyorum ANLATAMAM . Bazen kendimi boğasım geliyor .Aynadan yanaklarıma bakıp güldüm çünkü gerçekten komik......
Ben kendime bakarken mutfaktan Büşra'nın sesini duymakla mutfağa yöneldim .
-"Sen....... Gerçekten inandın mı buna ?" Dedi Büşra .
-"Evet , çünkü asla kafandaki saçma planı uygulayamayacaksın . " Ne diyo bunlar ?
İçeri girdiğimde volkan tezgahta bana arkası dönükdü . Büşra sandalyede oturmuş bir yandan gülüp bir yandan başını sıvazlıyordu ve beni görünce tekrar Volkan'a bakıp güldü .
-"Çok fena yanılıyorsun . Burada asla kalmayacağız anladın mı gıc- " diyecekken ellerimi birbirine deydirmeden çırpmış gibi yaptım ve gözlerimi bölerttim .
Büşra , tamda istediğim gibi susup ' ne oldu ?' Der gibi başını yan eğdi .
Sonra elimle 'gel' işareti yaptım . Büşra ayağa kalktı ve yanıma gelmeye başladı . Yüzünde kafası karışmış gibi bir ifade vardı .
İçeri girdim ve Büşra da arkamdan geldi . Sinirli bir şekilde ellerimi göğsümde birleştirdim .
-"Kızım , sen iyimisin ? Neden öyle diyorsun ? " sinirle güldü.
-"Sen...... bir dakka ya . Sen burada mı kalmak istiyorsun !!" Dedi sinirle .
-"Hayır , ya sen beni yanlış anlıyorsun. " Dedikten sonra burada konuşmamızın tehlikeli olduğunu hatırladım . Çünkü volkan ve ya serkan bunlardan birini duyarsa direk mahsenlik .
Büşra'nın kolunu sertçe kavradım ve dışarı çıkarttım . Oradaki bankalardan birine otutturdum onu ve kendimde oturdum . Ve planımı anlatmaya başladım .
Bi dakka (!) Bi dakka (!)
Doğru ya ben Size planımı anlatmadım . Nasıl bir aptal ım ben .Tabiiii , sizde hiçbirşey yapmadığım için burada kalmak istediğimi sandınız . Size planımı önceden anlatmalıydım , üzgünüm .