12.Bölüm

46 19 0
                                    

Büşra ya gaz verirken , Büşra da Volkana deli gibi vuruyordu .

-"Sen kim oluyorsun? Benim kardeşimi tutsak yapıyorsun? Ben sana güvendim lan . O gemi batarken ben sana sarıldım. O*........ çocuğu.

Ne kadar küfür etse de volkan bunu hakediyor . Volkan da sanki Büşra ona vurmuyormuş gibi eli cebinde boş boş bakıyor.

Büşra en sonunda volkanın bu rahatlığına dayanamadı. Sinirlendi durdu ve biraz geri çekildi.

-"Sen gülmek nasıl olurmuş görürsün"

Dedi ve volkanın karnına tekme yi bastı . Volkan acı içinde kıvranırken Büşra ellerini göğsünde birleştirmiş kahkaha atıyordu.

-"Kızım ne yaptın yaaa ???!! Offffff "
-"salak gibi bana gülmeyecektin."

Ayıptır söylemesi Büşra nın eli baya ağırdır . Bir keresinde bir çocuk Büşra ya küfür etti . Büşra çocuğu hastanelik yaptı . Birde şikayetçi olmasın diye bir daha dövdü.

Sonra Büşra bana döndü . Bende gülüyordum , ellerini 2 yana açtı ve kahkaha attı.

-"Her zamanki gibi ben dövdüm. "
Dedi Ve ekledi .

-" Hadi derya gidelim buradan " Beni kolumdan tutup kapıya yönlendirince elini tuttum ve durdum.

-"Büşra.......... Gidemeyiz . Allah kahretsin ki hiçbir yere gidemeyiz."
Ufak bir şaşkınlık yaşadı .

-"Ne diyorsun Derya sen , burada kalamayız. "

-"Bende burada kalmak istemiyorum . Ama şuan suyun binlerce kat altındayız . Ve üstelik yüzme bilmiyoruz , ve daha önemlisi o kadar uzun süre nefes alamayız "

-"Yani bizi ancak biri götürürse gidebiliriz Büşra . Ben özürdilerim "

Dediğim de gözyaşlarını tutamadı Büşra . Bende ondan farksız değilim tabi . Onu anlayabiliyorum , hayatımızın sonuna kadar hiç ama hiç gökyüzünü göremiyecez . Sürekli Deniz Altında yaşamak , insanın içi ürperiyor.

Büşra ayaklarını tutamaz gibi duvara yaslandı . Ve yavaşça yere oturdu.

Volkan o sırada ayağa kalktı . İkimizinde ağlamaktan kızarmış yüzüne baktı.

-"Hiç kusura bakmayın ama sizi asla bırakmam . Sürekli benimle kalıcaksınız." Bende ağlayarak büşranın yanına oturdum , Başımı öne eğdim .

-"Büşra ben çok özürdilerim , çünkü 8 yaşındayken bu gemi turu hayalini ilk ben çıkarttım . Çok özürdilerim "

-"Deryağam benim , bana Hayallerimiz için özür dileme . Hatta sen bana hiç özürdileme . Özür dilemesi gereken kişi gemiyi batırdığı için Volkan "

Volkan yediremez gibi derin bir nefes aldı. Sonra mırıldandı.

-"özür " özür mü? Salak o bir kere öyle söylenemez.

-"Büşra bak biliyorum burda kalmak istemiyoruz ama başka çaremiz yok . Eğer burada yaşamayı kabul etmezsek mahsende yaşamak zorundayız. Ve bunu asla istemiyoruz ."

Umut vermek ister gibi konuştum. Başını kaldırıp bana baktı.

-"Yaaa bak , bende yukarıdaki dünyayı buraya tercih ederim. Ama şuan sadece 2 şıkkımız var ve biz en güzelini seçmek zorundayız . Belki sen görmedin ama burası çok güzel biryer insanlar sevgi dolu . Kavga , gürültü yok . Sadece mutlu insanlar ."

Bu söylediklerime bende inanamıyorum ama bunlar doğru burası çok güzel biryer . Yukarı çıkamıyorsak burada yaşarız . Başka çaremiz yok , ve şuan Büşra yı üzmek yerine olumlu bakmak zorundayım.

Deniz Altında Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin