En sonunda gemi komple suyun içine girdi . 5 dakika sürdü geminin batması. O 5 dakikada kalbimizin bedenimizi terk edeceğini çok iyi biliyorduk.
Suya girdiğimiz de sakin kalmaya çalıştık. Sanki tatilde iken denizde yüzüyorum gibi hissettim .
Büşra ile birbirimize sarılı bir şekilde denizin ortasında kalakaldık. Diğer yolculardan tek tük kişiler kaldı, diğerleri nerede kimsenin bir fikri yok .
Ben , Büşra, Volkan ve tanımadığım 3 kişi daha , 1'i erkek diğer 2'si kız .
Ben kendimi suyun üstünde zor Tutarken Büşra hala panik ataktaydı.
En sonunda Büşra bana ağırlık verince ben suyun içine girip çıkmaya başladım.
-" Büşra . Büş- Büşra " kesik kesik konuşmaya çalıştım. O sırada volkan bunu farketti ve Büşra yı kendi kolları arasına aldı.
Volkana gıcığım ama benide Büşra yı da kurtardığı için kafamla teşekkür ettim.Yanımdaki adam etrafta bir tahta ve ya ada ararken diğer kızlar birbirine sarılmış tir tir titriyordu. En sonunda o adam konuştu.
-" Burada bu sekilde Duramayız , bir tarafa doğru yüzelim belki bir şey buluruz .
Volkan hemen atladı.
-" Nereye gittiğimizi bilmeden hareket edemeyiz ..... yardım bekleyeceğiz. "Kızlardan biri konuştu,
-" A-ama ya biri geçmezse. ... O zaman ne yapıcaz " Bende fikrimi söyledim.-"Bencede en iyisi yüzmek , günlerce burada bekleyemeyiz "
-" Hayır!!!! Hiç bir yere gitmiyoruz . "
Bu volkan neyin kafasında ya ?-" VOLKAAN! !!!!! sen istiyorsan burada kalırsın abicim biz gidiyoruz "
O adam volkanı tanıyordu herhalde . Adam sonra bize baktı.
-"kim geliyor?" Ben hemen atladım.
-" Ben ve Büşra geliyoruz " dedim ve diger kızlara döndüm.
-" Bizde sizinle geliyoruz " deyince adam gururlanır gibi başını dikleştirdi. Ve Volkana baktı.
-"Senn....." volkan umulmadık bir şey söyledi.
-"Kimse bir yere gitmeyecek " Ben boşuna gıcık demiyorum. Kızlardan biri Volkana yaklaştı.
-" Volkanmısın? Nesin? Ama seni dinleyecek değiliz. Hem neden gidemezmişiz ? GICIK "
Dedi , bu kız tam benlik . O da Volkan'ın gıcık olduğunu anladı.-" Çünkü ben öyle istiyorum ."dedi ve ilk günki o çapkın gülümsemeyi takındı. Hiç beklenmedik bir şey daha .
Volkan bir anda suyun içine daldı .Hepimiz suya bakarken volkan suyun derinliklerinde kayboldu .
-".Abicim , nereye ?" Dedi ve suya girdi bir şey göremedi ve çıktı.
Çıktığında yüzü korkunç bir hal almıştı. Korku ve şok içinde bize bakarken bağırdı.
-"KAÇIIIIIN "Dediği anda suyun altından bir şey adamı çekti.
-" kızlar , kızlar hadi gitmemiz lazım HADİİİ " Derken o da suyun içinden çekildi. Büşra , ben ve Son kız hüngür hüngür ağlayıp kaçmaya çalışırken o kızda gitti . Büşra ve ben kaldık .
Ağlayarak ve el ele , hızlıca yüzerken Büşra hıçkırıkların arasından konuştu.
-"De-Derya vo-volkan mı o-o mu yapıyo bu-bunu?" Ne diyeceğimi bilemedim . Ama bunu o yapmıyorsa kim yapıyor ? Volkan'ın yapma ihtimali %90 resmen ama neden ?
Ve evet , beklenen an geldi . 2 kişi kalmışken şimdi tek kişiyim. Büşra bir anda çığlık larla suyun altına çekildi . Şimdi hiç ses yok , su sesi bile yok , 2 kişinin ağlama sesi yok . Tek kişinin bile ağlama sesi yok .
O an suyun altına dalmayı çok istedim. Yapamadım.
Göz yaşlarım; durdu..
Deniz; durdu...
Benim için hayat ; durdu....-" NERDESİİİİİN? ? BENİ DE AL LÜTFEN BÜŞRA YA BİR ŞEY YAPMA LÜTFEN BENİ DE AL BÜŞRANIN YANINA ONU BANA GERİ VERRR"
Beynim, mantığım ,herşeyimi kaybettim . Kalabalıkta annesini kaybetmiş çocuk gibi Büşra yı arıyorum.
En sonunda büyük bir cesaretle suya daldım . Aslında yüzme bilmiyorum .Sadece bakıyorum bir umut Büşra yı görürüm diye yoktu .
10-15 saniye sonra sudan kafamı çıkarttım ama artık gözyaşlarımı tutamadım. Ağlamaya başladım bir yandan su yutuyorum, ama bu umrumda değil.
Ve bir şey daha oldu . Şuan resmen suda dimdik , boğulmadan duruyorum . Buna bende inanmıyorum.
Sonra suda baloncuk lar oluştu. 5 metre evet , 5 metre ötede bir insan çıktı suyun içinden gözlerimi kısıp bakmaya çalıştım. Bu..... bu....
VOLKAN=GİZEMLİ GICIK
Ben bile ağlıyacağım Büşra nerdesin ya? Volkan is basında.
Bu arada şuan 15 kişi okumuş kitabı. o 15 kişi beğendiniz mi? Yorumlara yazın lütfen. Eğer beğenmediyseniz yazın lütfen.
SİZİ SEVİYORUM 💜 💙 💚 💛