19/01/2016 bir kış günü derya ' nın doğum günü......
Konuklar teker teker gelmeye başlamıştı ve ben heyecandan yerimde duramıyorum.Büşra konuklara birşeyler ikram ederken ben kapıda gelenleri içeri davet ediyordum.
15 kişi vardı Partimde az yani , sadece sınıfımdan arkadaşlarımı çağırdım.
En sonunda herkez geldi . Bazıları birbirleriyle konuşuyor , bazıları etrafı izliyordu.
Benim elbisem kırmızı ve uzun kollu , Büşra da Mor ve aynı şekilde uzun kollu bir elbise giymişti.
Bence en güzel doğum günü partisi kışın olur . Büşra ortaya geçti ve 3 defa el çırptı.
-"Arkadaşlar , şimdi doğum günü kızı pastayı üfleyecek tabi alkış ve şarkılarınızla. "
Herkes ortaya doğru yaklaşıp el çırpmaya başladı bir yandan da o malum şarkıyı söylediler .
-"İyiki doğduuuuuun Deeerya , iyiki doğduuuuuun deeeeryaaaa . İyiki doğdun , iyiki doğdun mutlu yıllar deeeryaaaaa "
Tam mumları üfleyecek tim ki kapı çaldı . Kim bu ? Herkez burada işte.
-"Ben bakarım " dedi , ve kapıya doğru koştu Büşra. Kapıyı hızlı bir şekilde açtı.
-"Hoşgeldiiiiiin "
Serkan mı ? Ben serkanı çağırmamıştım. Ama onu içeri almazsak ayıp olur .
-"Selam , beni çağırmadınız ama ben uğramak istedim ."
Serkan bizim bir üst sınıf . Bu çocuk sürekli bana tuhaf tuhaf bakıyor , ben genelde Partimde yaşıtım olan kişileri isterdim ama olsun . Benden sadece 3 yaş büyük o kadar .
-"Hoş geldin serkan , seni çağırmayı unutmuşum kusura bakma ." Dedim ve konukların yanını işaret ettim elimle .
Konukların yanına geçtiği sırada Büşra söze girdi.
-"Tamam , artık üfle ama açıktım yaa"
Dediğinde herkez gülmeye başladı.Öne doğru eğildim ve tam üfliyecekken Ceren bağırdı.
-"Bir dakka , dilek tutmadın derya ."
Gerçekten dilek dilemeye gerek var mı ?'tamam' der gibi başımı salladım. Aslında çok önemsemem ama tutalım bari .
'Bu yılın çok güzel geçmesini diliyorum .' Dedim içimden ve en sonunda üfledim.
Büyük bir alkış , ıslıklar ve gülümseyen suratlar . Tabii çoğu kişi korkulu gözlerle serkana bakıyordu. Çünkü o bizim okulun en korkutucu tipi yani herkes ondan korkar.
Sarı ve kahverengi arası saçları , siyah gözleri korkulmayacak gibi değil. Herkese nefret dolu bakar sürekli. Belliki bazı sorunları var.
Büşra ve ben pastayı kesip dağıttık.
Herkez mutluydu bu çok güzel . Tabiii bir kişi hariç . Serkan herzamanki sert bakışlarıyla bakıyordu. Partinin içine etti ya .Pastalar bittikten sonra artık sıra hediyelere gelmişti. Teker teker açtım.
Çoğu kişi takı almış , ama bazıları günlük , kupa , Makyaj malzemesi almış. Bu kadar takıyı ne zaman takıcam ben . Ama olsun düşünmeleri yeter .