(günümüz)
Daha gözlerimi açmamışken sesler duydum .-"Ne zaman uyanır ?"
-"Bilemeyiz." Birisi elimi tutuyordu ve ağlama sesi duyuyordum . Bu Büşra dan başkası olamaz herhalde .Kolumdan iğne gibi bir alet çıkarttılar . Hafifçe gözlerimi açtım burası bilmediğim biryerdi .
Başımda bir adam koluma pamuk bastırıyordu ve Büşra da başımda ağlıyordu . Volkan bir koltukta oturmuş düşünür gibi yere bakıyordu .
Büşra ona baktığımı görünce ağlamayı bıraktı ve elimi daha sıkı tuttu .
-"Derya....... ben ne diyeceğimi bilmiyorum , ama biz zaten o günü unuttuk yani.......... hani öyle bir gün yoktu . Neden bayıldın şimdi."
Ne diyeceğimi bilemedim , yavaşça doğruldum .
-"Biz....... nerdeyiz ?" Büşra bilmiyordu herhalde başını Volkana çevirdi .
-"Volkan , biz şuan nerdeyiz gerçekten ?" Dedi Büşra.
Volkan ağzını açtı ve tam konuşacakken yukarıdan biri konuşarak indi .
-"Benim evimdesiniz " Bu o serkan yani . Gözlerim gözlerinde kilitlenmişken Büşra kolumu sıktı.
Bana 'unut' mamı söylüyordu ama nasıl unutulur böyle birşey ?
Serkan yavaşça gelip volkanın yanına oturdu . O da benden gözlerini ayırmadı , ben en sonunda gözlerimi kaçırdım .
Büşra serkanı hatırlamaz gibi davranıp gülümsemeye çalıştı . O sırada yanımdaki adam konuştu.
-"Nasılsınız ? Başınız dönüyormu ?"
Çok kötüyüm ama bunun bir ilacı yok .
-"iyiyim , yani........ Başım dönmüyor?"
Arkamdaki cama baktığımda havanın karanlık olduğunu gördüm .
Volkan başını kaldırdı ve serkana baktı .
-"Abi , bu gece burada kalsak olur mu ? Derya yı bu şekilde suya sokamam. "
'Abi' mi ? Abimi dedi o ? Ne yani serkan ve volkan kardeş mi ?
Tabi ya bu benzerlik ......nasıl fark etmedim . Özellikle saçları aynı sanki , ve huylarıda benziyor . Ben olayı çözmüşken Büşra şaşkınlıkla sordu .
-"Siz.......... Kardeşmisiniz?"
-"Evet . Hani fırtına , Okyanus ve derya'nın sahibi olan."Derya'nın sahibi deyince kendimi kötü hissettim . Sanki şehir değilde benden bahsediyor gibi .
Az önce volkan 'burada kalalım? '
Demişti . Asla!!!!!-"Şeyyy burada kalmamıza gerek yok . Yani kendi şehrimize gitsek ."
Büşra biraz bana baktıktan sonra Volkan'a baktı .
-"Evet , hem derya iyi şuan bir sıkıntısı yok . " dediği sırada serkan gülmesini engellemeye çalışarak başını diğer tarafa çevirdi sonra tekrar bize baktı ve konuştu.
-"Hiç iyi gibi görünmüyor ama , bu gece burada kalın yarın dönersiniz "
Burada kalmamızı istiyor , sırf benim gözüme o günü getirmek için.
Ben hemen ayağa kalktım bir anda kalkınca başım döndü ama onu önemsemedim.-"Yok yok biz gidelim . Zaten evde ilk günümüzdü , gitmek istiyorum ."
Kapıya doğru yürüdüğüm sırada birisi kolumu tuttu . Bunun serkan olmaması için dua ederken başımı çevirdim ve volkan olduğunu gördüm.