Gözlerimi açtığımda hala odada yani zifiri karanlıkta olduğumu gördüm . Sonra gözlerimi kapatıp tekrar uyumaya çalıştım ama olmadı aslında çok uykum vardı .
Daha fazla uyumaya çalışmak yerine yavaşça ayağa kalktım . Büşra'nın uyanmaması için ayak ucumda yürüyerek kapıyı açtım . Kapıyı kapattığımda gördüğüm şey zifiri karanlıktı .
Yavaşça elimi uzattım , merdivenin kenarı olduğunu düşündüğüm bir yere tutundum .
Aslında korkuyordum ama uyuyamıyorum biraz aşağıda oturacağım . Merdivenleri yavaşça inerken bir kaç kere düşecektim ama hayali bir merdiven kenarına tutundum .
En sonunda aşağı indim ama hala zifiri karanlık . Elimi duvarda gezdirerek ışığı aradım , kapının yanında bulduğum bir düğmeye bastım ve artık aydınlık .
Direkt olarak koltuğa oturduğum sırada saat gözüme çarptı . Sabah 5'i 50 geçiyordu . Bu bana birşey ifade ediyor ama hatırlayamıyorum . Ne önemi vardı bu saatin bir şey vardı ama unuttum işte .
Biraz etrafa baktım , burada olmak beni çok rahatsız ediyor ama yapacak bir şey yok . Hava hafiften aydınlanmaya başlamıştı , bu beni biraz olsun rahatlattı .
Ama çok az aydınlanıyordu , buradaki büyük ışıklar dan birini açmışlar . Güneş yok yani ama bu ışıklar aynı güneş gibi .
Düşüncelerimden sıyrılmamı sağlayan o ses . Kapı açıldı , serkan!!!.
Tabi ya serkan saat 6'da gelecekti bende düşünüyorum saat 6'da ne olacaktı diye ya .
-"Günaydın , neden bu kadar erken kalktın . Uykumu tutmadı ?" Ne kadar hiçbirşey olmamış gibi davranıyor bu ya .
-"Evet , evet uyku tutmadı ." Dediğim sırada yanımdaki koltuğa geldi ve oturdu . Kollarını ve ayaklarını iyice açarak esnedi .
-"Uffff , çok yoruldum ya . Her yerim uyuşmuş ." İnşaatta taş taşımış gibi davranıyor .
Ayağa kalktım ve merdivenlere doğru gittiğimde arkamdan aynı soruyu sordu .
-" Derya..... Sen beni tanımadığına eminmisin ?" Ne diyeceğimi bilemedim .
Yavaşça arkamı döndüm , o ciddi
bakışları içimdeki korkuyu büyütürken birde bu soruyu sorması daha da korkuttu beni .-"H-hayır yani.........ben seni ilk defa gördüm ."
-"Peki , doğum günün ne zaman ?"
-"1.ayın 19'u ne oldu ki ?" Dedim titreyen sesimle .-"Kim gelmişti partiye ?"
-"Parti olduğunu nereden biliyorsun?"
-"Tahmin ettim . Kim gelmişti partiye?"Şuan Hapse girmeden önceki Son günlerim kesin . Bu soruları sorduğuna göre kesin beni Attıracak .
-"Tanımazsın , Hem N-neden soruyorsun ki bunları ?"
-"Hiç , sadece geçmişi hatırladım ............ Deryağam ."
Bırakmadı işte bırakmadı . Kendimi o güne gitmiş gibi hissettim . O benim gözlerime o günü hatırlatmaya çalışır gibi bakarken ben kafamı 2 yana salladım .
Merdivenlere doğru hızlı hızlı çıkmaya başladım . Sanki böyle her adımda biraz daha rahatlıyordum .
Yukarı çıkıp odaya daldım . Büşra ya bağırırken bir yandan ağlıyordum.
-"Büşra , kalk gitmemiz lazım . Hadi hadi kalk ." Büşra yavaş yavaş kalkarken anlamıştı bir şey olduğunu.
-" Derya!!!!! Kabus mu gördün ? Yoksa serkan mı ?!"