4.Bölüm (herşey başlıyor)

66 20 0
                                    

    Evet , gerçekten arkamda çok ama çok ciddi bir şekilde bana bakıyordu .

-"S-se-sen " neden bu kadar şaşırdım bende bilmiyorum .Ama çok şaşırdım işte.

"Evet B-be-ben"dedi.  Benimle dalga geçiyordu ,konuşmamla.

    Hemen arkamı döndüm,  aramızda 5-6 santim vardı. Bundan rahatsız oldum ve var gücümle onu ittirdim.

-"senin ne işin var burada ? GICIIIK"
İttim itmesine ama iri cüssesi yüzünden bir işe yaramadı. Ve hala ciddi ciddi suratıma bakıyor, beni biraz korkuttu doğrusu .

-"Bir anda kalkıp gidince ne oldu diye bakmaya geldim güzellik " 

    Biliyorum , sinir hastalığım var ama bu çocuğa gıcık oldum hele şu "güzellik" demesi yokmuuuuu öldüresim geliyor.

-"Bak , arkadaşım , benim hastalığım var . Öldürürüm seni ÖLDÜRÜRÜM"
 
  Dediğim anda gıcığın arkasından Büşra geldi .

-"noooldu kız- " Derken gıcığı gördü ve durdu . Ve sordu.

-"Sen kimsiniz?" Saçma bir sözcük farkındayım ama Büşra hep böyle konuşur.

-"Büşra sonunda gelebildin ya . Bu gıcık senden önce geldi ."

-"Kadının birine çarptım bağırdı filan da ...." dedi ve gıcığa baktı tekrar .

-"yaaaa , sen kimsiniz "
-"Ben anlatırım sana Büşra hadi gidelim " dedim ve büşranın kolunu tuttum .

-"Gıcık, hadiii sende dışarı çık ,hadi hadi hadi " Derken bir yandan kapıya doğru sürükledim sonra durdu .

-" yalnız benim adım volkan "
-" pekala volkan tanıştığıma memnun olmadım şimdi gidermisin "

-"bari sende bana adını söyle de güzellik demem " derin bir nefes alıp verdim.

-"TAMAM!!! Adım Derya şimdi ÇIIIIK"
Bu cümleyi bağıra bağıra bazı yerleri vurgulaya vurgulaya söyledim.

    Sonra Büşra araya girdi .

-" Pardon da arkadaşım sinir hastası sinirlenmesi kimse için iyi olmaz "

-" Tamam gidiyorum ama benim niyetimi yanlış anlamayın bir an kalkınca merak ettim ."

Dedi ve kapıyı açıp dışarı çıktı ve kapıyı kapattı. Arkasından küfür ettim . Sonra yatağa oturdum Büşra da karşıma oturdu .

-"E eeee anlat bakalım bu çocuk ne iş ? "
-" Tamam , ben büfeye gittiğimde bu çocuk vardı orada . Bana "güzellik " deyip  durdu tabii bende sinirlendim bu onun hoşuna gitti . Sonra biz yukarıda otururken sürekli bana baktı az öncede odamıza girmiş .

-"sapık mı bu ya?"
-"Ne olursa olsun benle uğraşmasın  yeter " dedim ve dudağımı büzdüm.

     Sonra Büşra yanıma oturdu  .

-"Bak ne olursa olsun bu 4 günün zehir gibi geçmesine izin vermeyeceksin. Tamam mı?"

-"Tamam " dedim ve esnedim sonra yatağa yattım.

-"Büşraaaa, beni yemek saatinde uyandır. "

-"Tamam " dedi ve yanağımı öptü  sonra yukarı çıktı herhalde .

     Bende o gerizekalı yı düşünerek deriiiin bir uykuya daldım .

           Merhaba , Nasılsınız ? Size birşey diyeceğim hikayedeki karakterleri kafanızda kurgulayın tamamen hayal gücünüze kalmış.

     SİZİ SEVİYORUM 💜 💙 💚 💛

Deniz Altında Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin