10.Bölüm (Büşra öldü mü?)

49 21 0
                                    

        Uyandığımda sert bir şeyin üstündeydim .  Hafifçe gözlerimi araladım . Sonra bir an aklıma volkanın omzunda bayıldığım geldi.

      Ani bir panikle kafamı kaldırdım.
Onun suratına bile bakmadan ayağa kalkmaya çalıştım.  Olmuyo hala tutuyor.

     Sonra aklıma bir şey geldi. Volkan ın karnının yan tarafına vuracağım . Oda kollarını geri çekecek. 

     Büşra yla bir yerden okuduk. Her insan karnının yan kısmına dokunulduğunda elleriyle tuttuğu şeyi bırakır. Yani refleksle bırakır.

     Ben dirseğimle vuracağım.
1.... 2.....3.... VURDUM. Ve kalktım .

       Kalkar kalkmaz arkamı döndüm. Sağ eliyle , vurduğum yeri tutuyordu.

-" Ne yaptın öyle yaa ??? " iyi olmuş iki saattir bırakmıyor.  Yaparım tabii .

-" Hem kalkmama izin verme , hem beni bayılt , hemde ' ne yaptın öyle ya'
diyosun. Sen artık söyleyecekmisin BÜŞRA NEREDE ???????!!!!!!!"

     Büyük bir hışımla bağırarak var gücümle,  ayağımla yere vuruyordum.

-" Ya hayır bir şey de anlatmıyorsun neden bizi buraya getirdin diyorum . Mal mal gülüyorsun.  Artık yeteeeeer "

      Bunları dediğim sırada ayağa kalktı.

-" Reflekslerin baya Hızlıymış. Amaaaaaa....... O kadar acıtmıyor."

   Sonra nazik bir dille konuşmaya başladım.  Avuç içlerimi birleştirdim , ve önünde diz çöktüm. Ve kafamı kaldırıp  ona baktım , şaşkınca bana bakıyordu.

     Normalde bu gıcığa yalvarmam ama büşra yı görmem lazım.

-" Yaaa , bak özürdilerim vurduğum için , sana gıcık dediğim içinde özür dilerim. Ama artık yeter dayanamıyorum . Bırak beni , bırak Büşra yı . Şuan nerede bilmiyorum aklımı kaybetmek üzereyim.  Lütfen , lütfen.......... Lütfen "

     Bunları söylerken gözyaşlarıma hakim olamadım . 1-2-3 teker teker dökülüyor gözyaşlarım .

    Bir 10 saniye suratına yalvararak baktım , ağlarken. Ve sonra o da benim tam önüme diz çöktü . Yanağımdan yavaş yavaş akan gözyaşımı baş parmağıyla sildi .

-" Ağlama.......Ağlama......Tamam. Tamam , sen........ Sen yeterki ağlama "
  

        ' tamam ' dedi. Eeee ne zaman ?

-"Ne zaman ?" Dedim , bitkin bir sesle artık bağıramıyor , konuşmakta bile zorlanıyorum.

-" Birazdan " suratıma acır gibi bakıyordu ve masmavi gözlerini kısmıştı.  Ve bir yandan sağ elini yanağımda gezdiriyordu. Noluyoruz ya ?. Elini saçlarıma doğru götürdü.

      Gözlerim ve beynim tamamen elini izliyordu . Saçımın bir tutamını parmağına doladı , gözleriyle bana bakıyordu. Bunu görebiliyorum.

    Bakışlarımı elinden çekip ,  ona çevirdim. Bu sefer çok rahat bir gülümsemeyle bakıyordu.

     Korkulu gözlerle gözlerinin tam içine bakıyordum.

-" Peki..... B-birazdan N- ne zaman ?"

      Çok saçma bir soru sordum . Farkındayım ama şuan korkuyorum.

-"Derya..........derya........derya "
Ne diye adımı tekrarlıyor anlamadım .
Salak bu salak başka birşey değil.

-" Şey........ A- adımı neden tekrarlıyorsun ?" Sonra öyle durmaktan dizlerim acıdı.

Deniz Altında Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin