6.Bölüm

58 20 1
                                    

        Bir çığlık sesi , evet bu bir çığlık sesi . Bir  yandanda ağlama sesleri , bağırma sesleri . Noluyo yaaa.

   Hemen olduğum yerde doğruldum etrafa baktım.  Sesler güverte den geliyor .

     Hemen Büşra yı iki omuz undan tutup doğrulttum. Gözleri kapalı kafası geride uyuyordu.

-"Büşraaaa, Büşra  lütfen kalk bir şeyler oluyo . BÜŞRAAAAAAA "

     En sonunda gözlerini açtı.  Mahmur mahmur suratıma baktı. Korktuğumu görünce duruşunu dikleştirdi.

  -" Noooldu? Neden böylesin? " dediği anda yukarıdan bir çığlık ve ağlama sesi duyduk vee bir şey daha

BEŞİK GİBİ SALLANIYORUZ

     Birbirimize baktık ve çığlık attık sonra telefonlarımızı elimize alıp hızla yukarı çıktık.

     Yukarı çıkarken korkuyla sendeledim ve ayağımı çarptım. Büşra elimi tuttu ve ağlamaya başladı. Bir yandan yukarı çıkıyor bir yandan ağlıyorduk.

      En sonunda yukarı ulaştık.

Ama bu sahne aklımı aldı. Kızlar ve bazı erkekler hüngür hüngür ağlıyor .Görevliler onları sakinleştirmeye çalışıyor. Etraf karanlık sadece telefon ışıkları var onlarda tek tük.

      Ve en kötüsü gemi hala sallanıyor ama öyle böyle değil beşik gibi .

     Görevli bir kadın yanımdan geçerken elini tuttum .

-" Pardon  gemi nede- " Dediğim sırada  arkamdan bir ses geldi .

    Bu kaptandı , geminin en üst katına çıkmış elinde mikrofon herkeze büyük bir endişeyle bakıyordu.

-" değerli yolcular , inanın bana havada hiç rüzgar yok ve fırtınada yok ama gemi anlamadığımız bir şekilde sallanıyor . Balık adamları suyun altına yolladım ama bir şey görmediler.  Ve malesef jeneratör de çalışmıyor. Neden böyle birşey olduğunu bizde anlamadık. Üstelik geminin yağ tankı tamamen boşalmış.  Lütfen çocuk gibi davranmayın en kısa zamanda bu sorunu ...... sorunları çözücez. "

       İnanılır gibi değil .ne oluyor ? Biz niye sallanıyoruz ? Ve ya hııııı ya da kim sallıyor ?  . Belkide katil balina , belkide köpek balığı.  Ama o zaman balık adamları yerdi .

     Kalabalığın içine bakarken gıcık gözüme çarptı. geminin direğine yaslanmış sağ eliyle alnını okşuyordu. Çok endişeli görünüyordu. Eee yani benimki de laf , Halay mı çekecekti .

        Belki zamanı değil ama gidip 'yanıma sen geldin değilmi?  ' diye sorsam.

  SAÇMALIK

     Başımı büşra'ya çevirdim. ağlıyordu hala .

-'Büşra , yapma ama lütfen birsey olmayacak " dedim ve iyice sardım her yerini . O anda gıcık  yani Volkan bizi gördü ve yanımıza doğru gelmeye başladı.

     Ben artık ağlamıyorum ama   büşra çok fena ağlıyor bide büşranın panik atağı var . O yüzden daha fena hıçkıra hıçkıra ağlıyor bir yandan nefes almaya çalışıyordu. O an gıcık geldi.

-" Büşra,  ağlama geçicek " dedi ve Büşra ya sarıldı.

    NEE? bunlar ne ara tanıştı?  Ne ara bu kadar samimi oldular ? Ve daha önemlisi  benim niye haberim yok?

     O Büşra ya sarılınca Büşra biraz olsun sakinleşti.

-" V - vo - volkan . Bi -biz ölücez "

-" Hayır ölmiyecegiz . Sen sakin ol yeter . Tamam mı?  Hadiii "

-"Pardon da siz ne ara bu kad-" Derken sözümü kesti .

-"Sen uyurken tanıştık"

     Anladım der gibi başımı salladım.
Sonra koltuğa oturdum , Büşra ve volkanda oturdu .
 
      Bunların olduğuna inanamıyorum. Küçüklüğümden beri hayalini kurduğum gemi turu cehennem gibi geçiyor.

      Bir anda korktuğumuz başımıza geldi . Korkuyla gözlerim açıldı. Çünkü gemiye alt taraftan çok şiddetli bir şey çarptı.  Resmen bir tırın bir kediye çarpması gibi . Çok sarsıldık .

      Herkez bende dahil korku çığlık larıyla ayağa kalkmıştık ki herkez bir şey farketti gemi sağ tarafa doğru yavaş yavaş batıyordu. Büşra bana sarıldı ama ben gözlerimi sudan alamıyorum .

     Orda bi şey var . Bi yaratık. Ne olduğunu anlamadığım bir varlık.

     Büşranın bana bağırmasıyla kendime geldim . Ağlaya ağlaya ;

-"De-Derya !!!!? , lütfennnn bana bak .Çok korkuyorum , DERYAAA."

-" Tamam , tamam bi şey yok"

Dedim ama  bi şey var . şuan gemi batıyor yavaş yavaş . Yavaş yavaş ölüyoruz yani artık Büşra yı kandıramam. Hüngür hüngür ağlamaya başladım bende , artık ölüm fermanımız yazılıyor.

-" T-tamam ,bak Büşra ben seni çok seviyorum ama inan bana yapabileceğimiz bi şey yok lütfen yapma " 

    Resmen ölümden başka çaremiz yok , dedim. Ama bu doğru.

     Gemi yan yattıkça ayaklarımız kaydı o tarafa . Büşra ile birbirimize sarıldık iyice hasret gidermek ister gibi , bi daha hiç görüşemeyecek gibi..

     kalbimizin birazdan duracağını bildiğimiz için.........

       Ağlayasım geldi..... Çok acıklı değilmi?  😢

    SİZİ SEVİYORUM 💜 💙 💚 💛

Deniz Altında Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin