PRANG !
Bunyi kaca pecah berulang kali membuatkan Jungkook sendiri bangun dari tidur lenanya . Budak yang berumur 10 tahun itu segera pergi ke ruang tamu yang sedang bercahaya .
" aku janji aku bayar kau minggu depan ! Tolonglah ! Aku ada anak , dia kecil lagi . Jangan bagi dia rasa semua benda ni " kata seorang wanita berusia 30-an yang sedang merayu kepada seorang lelaki .
" jungkook ? Jeon Jungkook ? Anak teruna kau tu ? Aku dengar dia baru dapat pingat emas untuk Taekwando . Anak pandai bela diri sendiri tapi dia tak datang pun nak selamatkan mak pelacur macam kau ! " kata seorang lelaki yang kelihatan sedikit muda dari dia .
Jungkook yang dari tadi menyorok di sebalik dinding akhirnya bersuara juga .
" pakcik ? Apa pakcik Kim buat kat sini ? Kenapa jerit dekat eomma ? Appa mana ? " kata Jungkook kepada pakcik kandungnya sendiri .
" pakcik minta maaf sebab buat Jungkook bangun . Jungkook nak main tak ? Pakcik ada pistol . Kita main tembak- tembak dengan appa nak ? Kita tengok siapa mati dulu ? " kata pakciknya .
Lantas lelaki tersebut membisik sesuatu di telinga ibu Jungkook .
" macam ni lah , aku bela anak sampah kau . Tapi kena bayar jugaklah , bayar dengan nyawa suami kau . Lain kali , kalau nak barang , pastikan ada duit , ni kan dah susah . Dah kau jadi janda " kata adik kepada ibu Jungkook tersebut .
Lelaki tersebut mengarahkan konconya untuk menembak tepat di dada milik ayah Jungkook .
" jungkook , pakcik nak kau tengok macam mana akibat kalau tipu orang . Pakcik taknak kau kelip mata . Ayah kau orang jahat , sangat jahat . Dia sanggup tengok mak kau terseksa tapi dia gembira . Sekarang , pakcik nak kau tengok macam mana orang tu matikan appa ok ? " kata pakciknya lalu mengarahkan seorang konco untuk tembak appa di depan mata Jungkook .
BAM ! BAM ! BAM !
" Jungkook , pakcik nak kau jadi macam aku . Jangan ikut mak ayah kau . Pakcik takut kau jadi sampah . Kau ikut aku , kau kaya " kata pakcik Jungkook atau mesra disapa Kim Hyun Pyo .
Sejak itu , Jungkook diasuh dengan cara yang berlainan . Bunuh seperti riadah biasa baginya .
---
" Hae Yoon , amik barang kat atas cepat . Kita lari dari rumah . " kata Puan Lee tergesa-gesa menyuruh anaknya yang berusia 10 tahun itu .
Kawasan rumah sangat sunyi tanpa kedatangan suaminya yang tidak boleh hidup tanpa peneman keduanya , dadah .
Puan Lee sering kali menjadi mangsa pukul untuk suaminya lepaskan geram . Dia bertekad untuk lari dari rumah dan hari ni adalah harinya .
Mereka menaiki teksi untuk pergi ke rumah nenek mereka yang terletak jauh dari kawasan kediaman . Dengan cara ni , serba sedikit boleh bantu mereka untuk jauhkan diri dari si suami neraka .
Malam tersebut , Hae Yoon datang seribu satu soalan tentang ayahnya .
" eomma , kalau eomma tahu appa jahat , kenapa eomma masih tinggal dengan dia ? Kenapa tak pindah ? " tanya Hae Yoon .
" walaupun dia buat macamtu dekat eomma , perasaan sayang masih ada sebab eomma kena ingat , takde ayah kamu , Hae Yoon pun takde " kata Puan Lee
" maksud eomma , kita kena berkorban untuk orang yang kita sayang ke ? " jawab Hae Yoon . Puan Lee hanya mengangguk kecil tanda dia setuju dengan apa yang dibalas oleh anaknya .
" HAE YOON ! LARI ! "
---
Teaser amacam ?CAST
Jeon Jung Kook
Lee Hae Yoon
Kim Hyun Po
Il Sang Woo
Lee Mi Rae- AMARAN -
Cerita ini mengandungi unsur yang sangat-sangat negatif selepas cerita You ! My GF . Segala kata carutan yang diutarakan tidak patut kalian ikuti . Cerita yang terkandung dalam siri ini adalah 15+ had umur . Nak tengok , ada risiko sendiri . Cerita ini boleh membuatkan anda badass serta merta .Selamat membaca dari seketul author
- Haechoo❤️-