Capitolul 6

138 51 57
                                    

          

         Când auzi bătaia furioasă în uşă, Michelle zâmbi atât de larg încât părea că face reclamă la o pastă de dinţi exagerat de scumpă.

        — Stai liniştit, dragule, am comandat ceva la room service îi spuse bărbatului asudat de sub ea. Îşi trase pe trupul gol un halat scurt din mătase şi lipăi în picioarele goale până la uşă.

         El se delecta de pe-acum la gândul unei noi partide de sex. Femeia fusese incredibilă. Îl purtase în Rai de două ori deja. Nu se mai simţise atât de viril de când avea treizeci de ani. Pentru cei cincizeci şi... era o performanţă de care era deosebit de mândru.

         — RICHIE?!

         Vocea uluită a nevesti-sii îi răni timpanele. Cum naiba ajunsese acolo şi se holba ca o vrăjitoare la el?

         — Marge, ce cauţi aici?!

         Se acoperi repede şi se gândi panicat ce scuză putea să găsească pentru a-i explica de ce se găsea dezbrăcat într-un apartament străin al unei femei aparent îmbrăcate.

         — Dacă vrei, îţi pot recomanda o casă de avocatură. Sunt buni în cazurile de divorţ, interveni Michelle, scotocind într-o geantă Louis Vuitton. Scoase o carte de vizită şi o privi cu milă pe femeia trecută binişor de patruzeci de ani. Era micuţă şi părea extrem de fragilă, exact ca o păpuşă de porţelan. Scapă de el şi ia-i toţi banii! o sfătui prietenoasă. Nu e bun nici la pat şi guiţă ca un porc la tăiere când ejaculează.

         Femeia o privea, transformată în statuie. Luă bucata de carton şi ieşi cu paşi de robot, în timp ce Richie îşi aduna hainele aruncate prin toată camera. După ce reuşi să-şi pună pantalonii, îşi luă restul boarfelor în braţe şi se pregăti să iasă. În ultimul moment, se întoarse spre Michelle:

         — Marge ştie că mă duc la curve, dar tot al ei rămân. Pentru mine ea este o doamnă, tu, în schimb... Scotoci în buzunar şi găsi portmoneul. Scoase o bancnotă de zece euro şi o aruncă scârbit la picioarele ei. Până la urmă a fost destul de bine pentru o femeie... ofilită ca tine.

          Michelle rămase singură după ce Richie trânti uşa în urma lui. Lânga piciorul drept se afla bancnota de zece euro. O culese cu grijă. Erau banii ei, muncise pentru ei. Banii ei de curvă, aşa îi spusese porcul ăla. Se distrase bine cu el, mai ales sexul în timp ce se delecta la gândul surprizei pe care aveau s-o aibă animalul cu venirea soţiei lui. O sunase înainte să înceapă şi asta o excitase al naibii. Păcat că era aşa de fraieră şi îi permitea idiotului ăla s-o înşele.

         „Este o doamnă pentru el, iar eu..."

           Ea era...

         Michelle se duse spre bar şi luă o sticlă de Jack Daniel's. Îi plăcea să-l bea sec. Adormi curând în fotoliu, gândindu-se că toţi bărbaţii sunt nişte porci ordinari.  

Cine mi-a furat Crăciunul?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum