1.

6.2K 109 61
                                    

Başlama tarihini buraya yazar mısınız?

_ gerizekalı.
Sinirle bir nefes aldım.
_ sensin. Uzaylı
Abim olacak odun üstüme doğru yürürken bende geri geri gidiyordum.
Sinirle kaşlarını çattı
_ bir daha söylesene. Diye tisladi
Derin bir nefes alıp
_ senden nefret ediyorum. Acaba babam burada olsaydı böyle yapabilirmiydin? Pis uzaylı diye bağırıp odama koştum. Girer girmez kapıyı kitledim abim olacak beton da arkamdan geldi ama yetişemedi. Kapıda olduğunu tahmin etmek çok zor değil. Şimdi çıksam 2 saat tekrar kavga edicez. O yüzden odamda ki balkona yöneldim ve her zaman bu odundan kaçtığım gibi yine balkonun kenarında ki ağaçtan aşağıya indim. Telefonuma kulaklığı bağlayıp evdeki korumalari atlatıp dışarı çıktım. Arabamı alsam şimdi takılacak peşime bilmem kaç tane koruma boş versene. Hem biraz yürümüş olurum hem de zaten henüz ehliyetim yok!! Ahhh tabi ki araba sürmeyi biliyorum ki arada kacirdigim oluyor. Ama henüz yaşım 17 olduğu için ehliyet alamdim. Lise son sınıf öğrencisiyim. Heytt maşallah banaaaa;;;;))))
Evin biraz ilerisinde ki parka doğru yürüdüm. Parkta biraz yürüsem olur diye düşündüm. Hem kafa dağıtmış olurum!!
Hem müzik dinledim hem yürüdüm derken 2 saat geçmiş nasıl geçti hiç anlamadım. Direk geri döndüm ve eve doğru yürümeye başladım. Yolun karşısına geçeceğim sırada bir korna sesi duydum. Kafamı sola çevirmemle arabanın bana çarpması bir oldu. Yere düşerken kafamı kaldırıma çarptım ama şu an onu değil de ayak bileğimi düşünüyordum çünkü orası daha çok acıyordu. Bir adam bana yaklaşınca ona bakmadan cevap verdim sorusuna.
İyi misiniz?
Çok iyiyim ya. Öküzün teki bana çarpmadı yani sıkıntı yok!! Diye tisladim dişlerimin arasından.
Adamın derin nefes aldığını duyduğumda kafamı kaldırıp adama ters ters baktım. Adamın arkasından karşıda duran kızlara bakınca adama hayran hayran baktıklarını gördüm. Manyaklar mi neyler?
Bilegimde bir el hissedince hızla başımı oraya çevirdim! Ve cirladim
_ dokunma bana.
Adam hemen elini çekti. Galiba arabanın  kapısının açılma sesi geldi. Sonra yanımda biri dikilmeye başladı. Sert bir ses tonuyla konuşunca karşımdaki adam ayağa kalkıp ellerini önünde birleştirerek durdu.
Murat ne oluyor lan burada.
_ hanfendi biraz sinirli de onu halletmeye çalışıyordum savaş bey.
Karşıda ki kızlardan bir offf sesi gelince bunlar mal mı diye mırıldandım. Sonra adının murat olduğunu öğrendiğim adama elini uzat diye tisladim. Murat elini uzatınca tuttum ve beni kaldırmasına izin verdim. Yanımda dikilen savaş mı aktaş mi neyse onun yüzüne bakmadan gidicekken. Konuşması ile durdum.
İstersen evine bırakabiliriz. Ya da hastaneye gidebiliriz. Dedi.
Adama dönüp ilk defa yüzüne baktım. Yüzünde alaycı bir siritis vardı. Gözlerimi devirip
_ gerek yok bir daha karşıma çıkma bana yeter dedim. Adam sasirmisa benziyordu ve aynı zamanda sinirlendi galiba oralı bile olmadım. Arkamı dönüp yürümeye çalıştım.
Gelen araba sesinden gittiklerini anladım. O araba hareket edince arkasında ki 2 siyah arabada hareketlendi. İçimden çeşitli türde küfür saydirirken arkamdan biri bana seslendi.
_sude
Arkamı dönüp baktım gelen benim sınıf arkadaşım Dilaraydi. Bu kızı sevmiyorum bakmayın arkadaş dediğimde işi düşmese kimseyle konuşmaz çıkarcı bı parçada sürtüktur kendileri. Kız yanıma gelince ters bir şekilde
_Ne var  dedim.
Hiç aldırış bile etmeden konuşmaya başladı.
_ az önce sana araba çarptı demi?
Sinirle bir nefes alıp kafa salladım.
_ kızım sana çarpanı tanımıyor musun?  Baygın bakışlarından tanımadığımı anlamış olacak ki kinar gibi başını salladı konuşmaya devam etti
_ SAVAŞ DEMİRKAN kızım o.
Benim tepkim değişmeyice adamı anlatmaya başladı.
_ yer altının psikopatlarından. Sadist mafya. Aynı zamanda Demirkan holdinglerin patronu. Adam efsane zengin. Ayrıca çok yakışıklı ve seksi. Adamda ki kas kimse de yok lan. Maviş bir de kumral olunca adam bir içim su. Ayrıca bir defa yatarsan onunla yüklü miktarda bahşiş veriyor. Diyip pis pis sırıttı. Gözlerimi kapattım derin nefes aldıp tekrar açtım.
_ sürtükler ya da oruspular yatsın. Ayrıca banane adamın mafya olmasindan da sadist olmasından da zengin olmasından da. Bana mı zengin arkadaş. Geldi zaten çarpa çarpa bana çarptı pic çocuk!!
Diyip sinirle yürümeye başladım. Yolda gittiğim yerde homurdanarak gidiyordum.
_ yok sadist mis! Haha çok korktum! Yok mafyaymis!! Zaten benim babamda çiçek Abbas. Manyak kız. Benim babamda mafya herhalde. Gerçi o mal bunu bilmiyor neyse. Ne dedi yok zenginmis. Banane lan banane bana mı zengin! Yok yaticakmis onu senin gibi sürtükler yapar. Gerizekalı. Salak adam çarpa çarpa bana çarptı. Hayır anlamiyom o kızlar da mal mı ney arkadaş. Neden öyle hayran hayran bakıyorlarsa.
Fark etmeden ayağımın üstüne çok basınca acıyla inledim. Sonra ayağıma dönüp bu defa ona homurdanmaya başladım.
_ hayır anlamiyom niye bu kadar acıma çabasındasın?  Bir acıma eve gidim sonra acirsin!
Bir anda kolumdan tutulunca korku ile çığlık attım.

 _ hayır anlamiyom niye bu kadar acıma çabasındasın?  Bir acıma eve gidim sonra acirsin! Bir anda kolumdan tutulunca korku ile çığlık attım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kapanışı Sude ile yapalım!!

Umarım yeni kitabimda bana destek olursunuz..
VOTE ve yorum yapmayı unutmayın.
Şimdiden teşekkürler 😊❤️

piskopat aşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin