8.

2.3K 77 13
                                    

Cem'in ağzından

Sude'nin gitmesinin üzerinden kaç saat geçti ama hala gelmedi. Aslında ona da hak veriyorum!! İğne görünce eski anılarını hatırlayıp kriz geçirmek istemiyor yanımda. Bunu biliyorum!
Ama ailem olarak sadece o var!! Onu çok seviyorum!! Olmayan kız kardeşim gibi... Ya da beni sevmeyen annem gibi bazen babam bile olabilir.
Yani onun gibi korumacı!!! Bu düşünceyle acı bir şekilde güldüm. Canım daha fazla sıkılmasın diye korumalara seslendim. Acaba Sude ne demişti de gitmezden önce öyle sırıttı. Dur şimdi öğreniriz.
Koruma: buyrun cem bey bir şey mi oldu. Bir şey mi istediniz.
Kafa salladım. Sonra konuşmaya başladım.
_ canım sıkılıyor.
Korumanın yüz ifadesi komik derece de değişti ve kafa salladı.
_ hemen başlıyoruz cem bey!
Neye basliyonuz demeye kalmadan içeri 2 koruma da girdi. Bir de ellerinde Pembe bir şey vardı. Ben merakla kaşlarımı kaldırmış ne yapacaklar diye beklerken, korumalar birden o pembe şeyi lan etek mi o!! Sude!!!! Birden kahkaha atmaya başladım. Korumalar birbirlerine bakıp siritinca gülüşüm daha da şiddetlendi. Bu çocuklar gey olamaz demi!! Lütfen olmasın.. korumam gey çıkarsa kendime sıkarım.
Adamlar birden dans etmeye başladılar. Balerin gibi bir oraya bir buraya kivirtip dönüp koşup durdular. Bende onlara hunharca güldüm. En sonunda gülmekten gözümden yaş gelince ve ameliyat yerim aciyinca tamam durun diyip odadan gönderdim. Bu kız cidden manyak ya. Allah bilir nasıl korkutmustur bunları. Ne ara ders verdi bunlara orası ayrı bir muamma. Aklıma adamların dansı gelince yine gülmeye başladım.

Savaşın ağzından

Sude'yi arabaya bindirdigimde gözlerini kapatmıştı. Biraz bekledim ama uyanmayinca uyuduğunu anladım. Arabayı çalıştırıp korumalara Sude'nin arabasını evime getirmelerini söyledim ve arabayı evime doğru sürmeye başladım. Arada gözüm Sude'ye kayıyordu. O kadar masum uyuyordu ki bu kıza ne yaşattılarsa ya da kim yasattiysa aynısını ona yapacağım!!!!
Eve gelince Sude'yi kucağıma alıp korumlarin şaşkın bakışları eşliğinde içeri girdim. Sude'yi misafir odasına bırakıp kendi odama çıktım. Tabi çıkmazdan önce Sude'yi öpmeyi ihmal etmedim.
Odama girip önce bir duş aldım. altıma siyah eşofman gidim tam siyah tişörtümü giyicekken Sude'nin odasından bir ses geldi. Tişörtü atıp direk odadan koşarak çıktım. Hizmetçiler kapıda durmuş korkuyla içeri bakıyordu. Kaşlarımı çatip kapıda durup hizmetçilere
_ siktirip gidicekmisiniz yoksa özel olarak ben mi ilgilenim!!!
Onlar korkuyla giderken bende kapıdan içeri bir adım attım. Sude eline gelmişse yere atmış ve kırılan camların yanında titreyerek duruyordu. Sude diye seslenince korkuyla başını bana çevirdi. O an gözlerinden yaşlar akmaya ve daha çok titremeye başladı. Yanına gitmek için bir adım attığımda gelme diye bağırdı. Olduğum yerde durup ona baktım.
_ Sude sakin ol. Hiç bir şey yok. Sakin ol. Hiç kimse sana zarar veremez.
_ seen beni nere getirdin.
Diyerek hıçkıriklarinin arasında konuştu. Sakin olmaya çalışarak daha doğrusu onun benden korkmadığını düşünerek konuşmaya başladım.
_ arabada iyumussun seni o şekilde hastaneye goturemezdim ya da evine birakamazdim bu yüzden benim evime getirdim.
Bir süre yüzüme baktı. Güvenip güvenmemek arasında kararsızdi galiba. Bakışlarını benden çekti an dizlerinin üstüne yere düştü. Ellerini cama koyunca yer birden kırmızı oldu. Direk Sude'nin yanına gidip kucağıma aldım. O odadan çıkartarak benim odama götürdüm. Sude hiç ses çıkarmadan ellerine bakıyordu. Bende eline bakınca dişlerimi sıktım. Sağ elinin içi kesilmiş bir şekilde kanıyordu. Sude'yi yatağa bırakıp hemen pansuman malzemelerini alıp eline yavaş bir şekilde pansuman yaptım. Sude bir kez olsun kafasını kaldırıp bana bakmamıştı. Eline sargıyi sardıktan sonra çenesini tutup bana bakmasını sağladım. Gözleri gözlerimle buluştuğunda hiç bir duygu yoktu. Kaşlarımı çatip konuşmaya başladım .
_ niye böyle yapıyorsun.
_ ne yapıyorum.
_ Sude beni delirtmeye falan mı çalışıyorsun.
_ hayır
Derin bir nefes aldım.
_ bundan sonra hiç bir erkekle samimi olmayacaksın. Bunu içinde Cem de var. Konuş ama yok öpmeler, yok şarkı soylemeler, yok kucağına almalar yok!!
Diye tisladim. Kaşlarını çattı oda.
_ neden? Diye sordu.
_ çünkü sen benimsin.
Kasları şaşkınlıkla havaya kalktı.
_ manyakmisin arkadaşım sen.
Gözlerimi kapattım ve açtım.
Dişlerimin arasından
_ Sude herkes bana bakıyor, herkes benimle olmak için can atıyor ama aynı zamanda da korkuyor. Ben istemediğim sürece kimse bana yaklaşmaz. Ve ben istemediğim sürece kimse benden gidemez. Ve ben seni istiyorum sen benim olacaksın. Öyle ya da böyle. Benim kadınım olacaksın ve benden hiç gitmeyeceksin. Evlenicez...
Sude öylece kala kaldı. Sonra
_ peki bundan benim neden haberim yok yani evlenicemizden!!
Alayla siritp biraz yaklaştım kendisine
_ oldu işte. Cem hastaneden çıksın düğün yaparız. Şimdi o çıkmadan yapmaya kalkarsak beni öldürme oranın yüksek o yüzden ondan sonra. Diyip ayağa kalktım o da benimle birlikte kalktı.
_ şu an yapmayacağım ne malum.
Diye sorunca siritip belinden tuttum ve kendime çektim.  Kulağına eğilip konuşmaya başladım
_ eğer benden hoşlanmıyor olsaydın şimdiye kadar zaten oldururdun. Tanıyorum seni. Diyip kulağının altını öptüm ve geri çekildim. O kaşlarını çatip bana bakıyordu. Sonra beni şöyle bir süzdü ve üstünün olmadığını görünce birden arkasını döndü bu duruma kahkaha patlattım. O ise sinirle tekrar bana dönüp
_ ne guluyon gulmesene. Allah'ım ya çattık. Manayak.
Diyip odadan çıkmak için hareket edince kolundan tutup kendime çevirdim.
_ nereye?
_ eve ve daha sonra cem'in yanına. Daha sonra da eğer engelleyen olmazsa cehennemin dibine.
Diyip kolunu çekti. Sırıtarak gidişini izledim. Bu kızı gerçekten seviyorum bunu anladım.

 

Kapanışı savaş ile yapalım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kapanışı savaş ile yapalım....❤️

Yorum ve VOTE atmayı unutmayın...
Teşekkürler 😊❤️

piskopat aşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin