Savaş'in ağzından
Sinirle gözlerimi kapattım. Korumam Murat'i ve Sude'yi araştıran adamları sıraya dizdim. Bağırarak
_ hani kızın sevgilisi yoktu lan. Yapicaginiz işi sikeyim. Sabahtan beri el ele diz dize durduğu çocuk kim lan. Yok aşkı-belam da yok aşkı-nutellam. Bu ne lan.
Adamlardan bir tanesi öne çıkarak ellerini önünde birleştirerek titrek bir sesle konuşmaya başladı.
_ savaş bey sevgilisi olmaması lazım. Kaynaklar sağlam yerden. Yani yok.
Sinirle adamın boğazında yapıştım ve sıkarak kulağına.
_ birbirlerine şarkı söylediler. Kız onu öptü lan. Diye tisladim.
Koruma boğulma sesleri çıkarırken geriye doğru ittim. O öksürürken murat öne çıkarak konuşmaya başladı.
_ savaş bey Sude hanımın kuzeniymis kendileri. İsmi Cem keskin Efendim.
Silahı çıkarıp murat dışında hepsini ayağına sıktım. Murat'a dönüp
_ benzin getir diye bağırdım.
Benzin gelince adamların üstüne ve yere döküp dışarı çıktım. Ve çakmağı yakıp içeri attım. İçerden bagrismalar ve yalvarmalar gelirken siritrak onları izledim. Murat'a dönüp.
_ Sude şu an nerede araştır.
_ peki savaş bey.Sude'nin ağzından
_ ya cem bende istiyorum.
_ hayır sen icemezsin.
_ ama istiyorum
_ ama icemezsin
_ ama istiyorum.
Cem gözlerini kapattı sinirle bir nefes aldıp tekrar açtı.
_ Sude aşkı-nutellam içme sen. Hadi fotoğraf falan çek sen hesabına atarsın 322 milyon takipçim beklemesin.
Sude bunu duyunca hemen kas salldi siritrak telefonunu çıkardı.
_ gel aşkı-belam senle çekinelim.
Kafa salladım.(Temsili)
Cem'e dönerek kedi bakışları arasında
_ azıcık içim lütfen.
Dedim oflayak sonunda ikna oldu. Hayır sabahtan beri geldiğimiz uçurumun kenarında içki içmek için Cem'e yalvarıyorum resmen. Neyse sonunda ikna oldu da ilk sistemi elime aldım. Cem sırıtarak bana bakıyordu. Ne dermiş gibi kas göz yapınca. Önüne dönerek konuşmaya başladı.
_ ailemiz tarafından niye dislaniyoruz biz? Dedi. Demin ki siritisindan eser yoktu. Şu an o kadar üzgün duruyordu ki dokunsam aglayscsk gibi. Derin bir nefes alıp. Cem'e yaklaştım ve sıkıca sarıldım.
_ bilmiyorum!! Bilmekte istemiyorum. Benim ailem sensin. Peşime koruma takıp da cebime kredi kartı koymakla aile olunmuyor.
Cem de bana sarıldı.
_ bazen çok kötü hissediyorum ve ölmek istiyorum.
Acıyla gülümsedim.
_ hatırlıyormusun? Buraya gelip atlicaktim da sen tutmuştun beni cem! O günden sonra hep ailem sensin demiştim. Hep beraber olmuştuk.
Cem bana dönerek kafa salladı.
_ henüz 12 yaşındaydık. Ama gerçek aile olmuştuk. Sen ve ben. Başka kimseyi almamıştık.
Gözümden akan yaşları silip gülümsemeye çalıştım.
_ sen ve ben. Kardeşiz biz. Gerçek kardeş.
O da gülümsedi. Ve yanaklarımı silip alayla siritp.
_ tüh ben seninle evlenicektim ama. Hayallerimi yıktın. Dedi. Kahkaha attım ve yanağını öpüp
_ bende öyle sanıyordum baktım alıcaksın beni silah zoruyla kaçıridım seni. Cem de kahkaha atınca acımız dinmesede birbirimizin yanında mutlu oluyorduk. Bu iyi bir şeydi. Ben dalmış Cem'i izlerken. Bir ses geldi arkadan dönüp baktığımızda Savaş'ı görmenin şokunu geçirdik.
_ nere evleniyonuz lan. Sikerim hepnizi.
Cem birden ayağa kalktı bende hemen kalkıp Cem'in önüne geçtim. Ama cem beni tuttuğu gibi arkasına aldı.
_ kimsin lan sen. Diye dişlerinin arasından tisladi.
Savaş öfkeyle ellerini yumruk yapmış bize bakıyordu.
_ Sude buraya gel. Sende uzak duracaksın bu kızdan duydun mu lan beni. Diye bağırdı savaş.
Ben Cem'in arkasından çıkarak.
_ arkadaşım senin aklında sorun mu var? İstenmiyorsun niye zorluyon! Senin hayranların falan vardı git onlarla takıl. Bu arada uyarıyorum Cem'e bir şey yaparsan acımam yakarım.
Savaş alayla sırıttı ve karşıma geçip gözlerimin içine bakarak.
_ eğer şimdi benimle gelmezsen acımam öldürürüm çok sevgili kuzenini! Cem birden savaşa yumruk atınca korku ile bağırdım. Savaş yerden kalkıp Cem'e yumruk atmaya kalktı ama cem kolayca kurtulup yine savaşa vurdu. Cem arkasını dönüp yanıma gelirken savaş arkadan cemi tutup çevirdi ve yumruk attı o sıra bir silah sesi geldi ben ne olduğunu anlamazken cem yere düştü.. Korku ile _ aşkı-belam diye bağırdım. Cem yerde yatarken hemen yanına koştum ve kafasını dizime koydum. Dudağının kenarında ki kanı silip yanağını öptüm. Cem gözlerini açıp bana baktı. Acıyla yüzünü buruşturup
_ koruyamadım demi bu defa aşkı-nutellam. Dedi. Ben ağlarken Cem'e sıkıca sarıldım. Ve elime gelen sıvıyla gözlerimi kapattım açtım ve elime baktım. Kanı görünce sinirle savaşa döndüm. O bize şok olmuş şekilde bakarken.
_ kim vurdu onu diye bağırdım. Savaşın bi tane adamı alayla siritp el kaldırınca botumun içine koyduğum silahı çıkarıp o adama ateş ettim. Diğerleri hemen silahlarını çıkarıp bana dogrulttular onları umursamadan silahı savaşa çevirdim.
_ hayatıma girmeye çalışma. Sen de babamın oyunlarında sin biliyorum ama seni ve geri kalan salakları umursamıyorum. O adama söyle bana bulaşmasın. Ayrıca köpeklerine söyle silahları indirsin.
Savaş sinirle bana bakarken
_ indirin silahları lan. Diye kükredi. Silahı yanıma koyup ambulansı aradım. O sırada Cem'e dönüp konuşmaya başladım.
_ bana bak Cem beni böyle bırakamazsin. Bı kurşunla olmezsin ben ölmedim sende olmezsin. Beni bırakamazsin. Bir tek sen varsın lütfen sende gitme. Kardeşini tek birakama Cem. Sende gidersen ben yaşayamam. Bu uçurumdan atlamami engelleyen sendin ben ölmek isterken hep sen durdurdun şimdi beni böyle bırakırsan kim durduracak beni. Yanına gelmek isterim.
Yanımda duran silaha baktım. Cem'e dönüp göz yaşlarıma bakmadan acıyla gülümsedim.
_ eğer beni bırakmaya kalk seni gebertirim.Cem'i gelen ambulansla hastaneye getirdik. Savaş peşimizden geliyordu ama.hic bana bulamıyordu sadece uzaktan seyrediyordu. Cem'i ameliyata aldıklarında bilgi vermek için gelen doktorun yakasına yapıştım.
_ eğer ona bir şey olursa yakarım bu hastaneyi. Ve bu hastanenin içinde sende olursun. Duydun mu beni diye bağırdım. Doktor korku ile kafa sallayarak ameliyathaneye girdi.Kapanışı Cem ile yapalım o zaman;)
VOTE VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN. Teşekkürler ❤️