6.

2.5K 83 24
                                    

Savaş'in ağzından

Ben Sude'nin doktoru tehdit edişini hayretle izlerken o bana bakmıyordu bile. Sırf o üzülmesin diye uçurumun kenarında Cem'e vurmamistim bile sadece karşılık veriyor musun gibi gözüktum. Sude silahı çıkardığında şok olmuştum. Adamı gözünü kırpmadan vurduğunda daha da şok oldum. Bana babasının oyunu olduğumu söyledi acaba neyi kastediyordu.
Amelithane kapısının yanında oturmuş gözlerini kapatmış Sude'ye bakıyordum. Bu kız şimdi intihara mi kalkismisti.
Nedeni bilmiyorum ama bu kız acayip ilgimi çekiyor. Ona bakınca nefesim kesiliyor, saçma sapan şeyler düşünüyorum. Cem'e sarılınca o çocuğu öldüresim geliyor.

Sude'nin ağzından

Ameliyathane kapısının yanına oturdum ve gözlerimi kapadım. Cem ile anılarımız canlandı gözümde. Gözümden akan yaşları silsemde yenisi geliyordu hemen. Sanki antlaşma imzalamış gibi!!!
3 saat oldu daha çıkmadılar içeriden, kimse bir şey de söylemiyor.
Sinirle gözlerimi açtım ve ayağa kalktım. Ameliyathane kapısına vurmaya başladım. Aynı zamanda da bagriyordum!!
_ açın lan kapıyı!! Bı şey söyleyin artık!! Cem ölürsen seni gebertirim!! Duydun mu beni.
Belimde bir kol hissedince kendimi yere bıraktım!! Kim beni tuttu bilmiyorum ama kendimi boşlukta gibi hissediyorum!! Arkadan kolda birlikte benimle oturdu yere. Kim olduğunu bilmediğim halde arkamdaki kişiyle konuşmaya başladım.
_ çok canım yanıyor!! O da beni bırakırsa ben kaldiramam bunu!!
Savaş'in sesini duyunca bir şok oldum!!
_ ona bir şey olmayacak! İyileşecek.
Aniden yerden kalktım. Savaşla benimle birlikte kalktı!
_ senin yüzünden!!! Diyip savaşa vurmaya başladım. O ise hiç bir şey yapmıyor, sadece acıyla bana bakıyor!!
_ hepsi senin yüzünden!! Hepsi babam olacak o adam yüzünden!! Hepsi benim bu dünyaya gelmem yüzünden!!
Hıçkıriklarimin arasında satmıştım bunları. O ise sadece acıyla bana bakıyordu. Hem ağlayıp hem vurdum ona. En sonunda belimden tutup göğüsune çekti beni ve sıkıca sarıldı. Aglayisim daha da şiddetlendi. Hıçkırarak mırıldanmaya başladım!
_ eğer ona bir şey olursa, tek ailemi de kaybederim.
Savaş da mirilti şeklinde konuşmaya başladı.
_ ona bir şey olmayacak. Siz yine eskisi gibi olmasanız da yine birlikte olacaksınız. Çünkü arada ben varım artik. Senin ailende bende olacağım. Sende benim olacaksın.
Bunu söyleyince kendimi geri çekmeye çalıştım ama daha sıkı sarıldı bırakmadı.
_ sakin ol Sude saki ol.
Beni bırakınca gözlerine baktım. Hayır anlamında kafa salladım ve geriye gidip ondan uzaklaştım.
Bu çocukta bir şey vardı ve beni heyecanlandırıyordu. Kendisine çekiyordu sanki beni. Biliyorum...

Geride kalan 6,5 saatin ardından ameliyathane kapısı açıldı hemen ayağa kalkıp oraya koştum. Doktor bana bakıp gülümsedi.
_ hastamız çok dirençli çıktı. Ameliyathane gayet iyi geçti ama önlem olarak bugün yoğun bakımda kalacak yarın normal odaya alıp uyanfiracagiz. Geçmiş olsun. Diyip gitti. Bende arkasından aptal gibi siritrak bakıyordum. Amelithane kapısı tekrardan açılınca oraya döndüm sedyenin üstünde yatan Cem'i görünce hemen yanına koştum. Sedyeyle birlikte hareket ediyordum.
_ bırakmadın beni. Beni bırakmadın. Diye mirildanip duruyordum aynı zamanda. Yoğun bakıma koydular Cem'i bir kol beni kendine çevirince kim olduğuna bakmadan direk boynun sarıldım ve mirildandim. Gözlerimin kararmasini umursamadan
_ beni bırakmadı.
Sarıldığım benden ilk gerildi sonra oda bana sarıldı. Ama bu koku... Bu...
Savaş!!!!
Sonrası koca bir karanlık!!!!

Savaş!!!! Sonrası koca bir karanlık!!!!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kapanışı Savaşla yapalım....
VOTE VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN....
Teşekkürler ❤️:)

Karakterler hakkında ne düşünüyorsunuz???
Kitabın gidişatı ne olsun?
Savaş ile Sude mi? Yoksa
Cem ile Sude mi?
Hangisi olsun?
Ceme yeni biri gelsin mi? Yoksa Savaş başka birine mi dönsün?
Fikirlerinizi alalım?

piskopat aşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin