Hastaneye gelir gelmez hemen Cem'in yanına koştum. Savaş arkamdan beni takip ediyordu. Odanın önüne gelince derin bir nefes aldım ve kapıyı açtım. Cem beni görünce gözlerini kapattı derin bir nefes aldı ve açtı.
_ acaba sen ne düşünüyordun sude? Dıye bagrınca yerimde sıçradım.
_ cem neden diye sordum. O biliyor bu soruyu neden ve niçin sorduğumu! Savaşı oraya neden gönderdin ve neden beni durdurdun demek istediğimi anlar o. Kimse degıl hatta su an yuzume ne dıyor bu kız gıbısınden bakan savaş bile anlamaz ama o anlar. Çünkü beni benden iyi tanıyan sadece o var...
Cem kollarını actı, dırek gıdıp sarıldım ona. Kulağıma fısıldadığı şeyle şaşkın şaşkın kafamı savaşa çevirdim.
_ seni sevdiğini söyledi...Cem'in vurulmasından bu yana 1 ay geçti ve biz yeni hastaneden çıkıyoruz. Bu süre zarfında savaş hep yanımızda durdu. Tabi ona geçmişi anlatmamız istedi fakat ben şu an olmaz dedim. Kendimi henüz hazır hissetmiyorum. Cem'i eve getirdik. Onun için yaptığım süprizden habersiz girdi kapıdan ve o sıra konfetiler patladı. Savaş ve cem şaşkın şaşkın etrafa bakarken misafirler kapıdan çıkıp
_ hosgeldin cem diye bağırdı. Cem bana bakıp gulumsediginde bende korumalara dönüp getirin dedim. Korumalar ses sistemini kurup mikrofonu bana verdiğinde aldım. Savaş hayır dedi ama onu dinlemeden merdivenlere çıkıp konuşmaya başladım.
_ cem seni çok seviyorum. Bunu en iyi sen bilirsin. Bakışımdan bile ne istediğimi anlayan benim meleğim gibisin. Senin yerini kimse dolduramaz. İyi ki benim kuzenim ve iyi ki benim aşkı-belam sın. Beni bırakmadığın ve her zaman yanımda olduğun için teşekkürler. Ben kendimi bırakmak istediğimde bile...
Herkes alkışlarken savaş sinirle bakıyordu. Cem bana gülümserken gözlerimi kapattım ve şarkıya giriş yaptım.
(Multımedya dak ki şarkı)Şarkı az da olsa bizi anlatıyor. Geçmişi terk etmemi, beni bırakmaması, hep yanımda olması, geçmişi unutmam....
Şarkı bitince koşarak Cem'e sarıldım oda bana sarıldı. Geri çekilince görevlilere dönüp başımı salladım. Cem ve savaş ne yaptığıma bakıyorlar şaşkın şaşkın..
Pasta gelince Cem'e dönüp
_ iyi ki doğdun ve hoşgeldin diye mırıldandım. Cem şaşkına agzı hafıf açıldı bu durumuna güldüm.
Yanağından öptüm ve pastanın yanına götürdüm.
_ mumları üfle ama ilk dilek tut. Diyip gülümsedim.
Cem de bana gülümsedi ve gözlerime bakarak.
_ iyi ki kardeşimsin. Yanımda sen varsın gerisi boş. Diyip mumları üfledi. Sonra sıkıca sarıldık başımdan öptü ve pastayı kestik o bana yedirdi bende ona.
Bir süre sonra ben savaşın sinirini çekerken Cem yanında ki kızla konuşuyordu. En sonunda dayanamayıp.
_ savaş yeter ama. Bir insan bu kadar da kıskanç olmaz ki. Hayır ne var öptüysem ki yanağından. Ki o kişide cem kuzenim olan, hani kardeş dediğim.
Savaş kaşlarını daha çok çattı.
_ sonuçta erkek ve öptün.
Kafamı iki yana salladım. Savaşın gözlerine baktım sinirliydi. Düşündüm. O kuzenini öpse ikisini de parçalarım ama savaş beni kırmamak için baya çaba sarf ediyor. Bu duruma gülümsedim. Savaş daha çok kaşlarını çatınca parmak uçlarımda yükseldim ve yanağını öptüm. Sonra elini tutum ve dans edenlerin arasında Cem'in yanına çektim. Cem bizi görünce sırıttı ve yanında ki kızı bana gösterdi. Kafa sallayıp agzımı oynatarak sonra dedim o da kafa sallayınca savaşa dönüp sırıttım. O sadece bana odaklanmış gibiydi. Dans bitince yorgunluktan ölüyordum.Partinin sonunda herkes evlere dağıldı. Ben yorgunluktan adım atacak halim yoktu. Oturma odasında koltuğa uzandım. Cem ve savaş gelince biraz konuştuk. Cem kendisinde kalmamı istedi bende yorgun olduğum için kabul ettim ama savaşın kıskançlık yapacağı tuttu ve ben evine bırakırım diye iki saat konuşmasını dinledik. En sonunda kabul ettim. Ve şu an savaşın kucağında arabaya gidiyoruz.
Arabaya binince direk benim evime sürdü arabayı savaş. Eve gelince teşekkürler diyip hızlıca odama koştum. Çok yorgunum napim.
Odama gelir gelmez üstümü değiştirip yatağıma geçtim. Tam gözlerimi kapattım odamın kapısı açıldı sinirle yerimde doğruldum. Kaşlarımı çatıp kapıya dönünce savaşı görmemle bir şok dalgası sardı beni. O ise sırıtıp üstünü çıkarıp yatağa yattı.
_ savaş napıyon acaba?
_ uykum var uyuyacam napim sen napıyon.
Kaşlarımı çattım.
_ kendi evine git uyu. Benim odamda benim yatağımda değil.
Savaş da kaşlarını çattı.
_ sadece uyuyacaz hadi. Diyip beni kendine çekti ve kafasını boynuma gömdü. Kalkmaya çalışınca daha sıkı sardı kollarını ve uykulu sesiyle homurdandı.
_ uyu be kadın.
Sırıtıp bende savaşa sokuldum ve gözlerimi kapattım.