3.

3.3K 99 44
                                    


Savaş'in ağzından

Araba bir şeye çarpınca şoförüm ve aynı zamanda yakın korumam olan Murat indi. Bir süre gelmeyince bende indim. Herkesin hayran bakışları altında durdum carptigimiz kızın yanında. Kız kalkıp giderken hiç bana bakmadı bile. Bu tuhafıma gittiği için alaycı bir siritis ile hastaneye ya da evine bırakmayı teklif ettim kız oralı bile olmadı. Çok tuhafdi ilk defa böyle bir şey ile karşılaşıyordum. Arabaya bindim biraz ilerledikten sonra aklımda hala o kız vardı. Arabayı tekrar o tarafa çevirdim. O kızın ileride başka bi kizla konuştuğunu gördüm hemen fark ettirmeden yaklaşıp konuşmalarını dinledim. Kız baya sallamıyor lan beni. Hiç umursamdi bile. Kızın yanından ayrılıp yolda yürürken de homurdanip durdu. En sonunda sinirle ayginin üstüne basınca bu defa da ayağına homurdanmaya başladı bu durum beni güldürmustü. Benden etkilenmedigini açık açık söyledi üstüne üstlük tanımaya da niyeti yokmuş!!! Daha önce kimse böyle bir sey dememişti. Şok olmuştum.
Her gün size sulanan bir sürü sürtük olsa ve bir kız çıkıp böyle dese sizde sasirirsiniz.

Kızı hastaneye getirdiğimde Murat'a cemkirirken birden geriye doğru düşüyordu ki tuttum. Elimi kaldırdığımda elimde ki kanı gormemle şok oldum.
Her gün kan goruyorum normalde!! Kaç kişiye çeşitli işkenceler yaptım ya da kaç kişiyi yaktım ama bilemiyorum onun kanını görünce şok oldum!! Daha ismini bile bilmiyorum lan kızın!!

Kucağıma alıp hızlı şekilde hastaneye girdim. Doktorlar hemen beni görünce sedye getirdiler kızı sedyeye koyup goturmelerini izledim.
Aradan geçen 3 saatin ardından doktor bir şeyinin olmadığını ama bugün dikkat edilmesi gerektiğini söyledi. Beyin sarsıntısı falan geçirmiş mi neymiş ondan.
Şimdi odada kolunda serumla yatan kıza bakıyordum. Kapı çalınca murat içeri girdi.
_ abi araştırdım kızı! Dosyası burada.
Kafa sallayıp dosyayı aldim. Açınca ilk fotoğrafı çıktı karşıma. Sonra okumaya başladım.

Sude Keskin17 yaşında lise son sınıf öğrencisi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sude Keskin
17 yaşında lise son sınıf öğrencisi. Mavi gözlü kumral saçlı. Sevgilisi yok!
Babası keskinler holdinglerin sahibi ve aynı zamanda mafya. Annesi ev hanımı. Babasının işlerinde yardım ediyor. 1 abisi var evli. Anlaşıp anlaşmama konusunda kararsızlar. Abisi Fransa'da yaşıyor. Arada buraya geliyor.

Dosyayı kapattım ve karşımda yatan sudeye baktım! Yavaş yavaş gözlerini açınca beni gördü kasalarını çattıp diğer tarafa döndürdü kafasını. Birden yerinden kalkmaya çalıştı ama hemen koşup tutum bir anda ağlayıp debelenmeye başladı. Ne oldugunu anlamadan tutmaya çalışıyordum sadece.
Sude boğuk bir şekilde
_ çıkartın şunu kolumdan diye bağırdı.
Kaşlarımı çatip
_ sakin ol. Dedim
Ama o deli gibi çırpınıp duruyordu. Doktorlar sonunda içeri girdiler. Hemen sakinleştirici iğne yapacakları sırada. Sude bağırmaya başladı.
_ sakin onu bana vurmayın. Çıkarın şu kolumdakini.
Ben ne olduğunu anlamazken doktor onu dinlemden iğneyi yaklaştırdı Sude hemen bana bakıp _ilk defa direk gözlerime_
_ lütfen yapmasınlar çıkarsınlar şunu dedi.
Doktora bakmadan
_ çıkar dedim!
Doktor dediğimi yapınca Sude rahatlayarak durdu. Ellerimi üstünden çektim. Hala kaslarim havada ona bakıyordum.
_ teşekkürler diye mirildaninca kafa salladım.
Hiç bir şey demeden doğrulup sarsak bir biçimde ayakkabısını giydi. Odadan çıkmazdan önce doktora bakıp.
_ bunu sana odetecegim. Diyip gitti.
Ben hala anın şokunu yaşıyordum. Bu kız gerçekten tuhaftı. Diğerlerine benzemiyordu. Doktor bana korku ile bakınca. Alayla siritp
_ benlik bir şey yok! Siz takılın aranızda diyince doktor daha çok korktu.
Doktorun haline sırıtarak odadan çıktım! Ve Sude'nin peşinden giden korumaya nerede olduklarını sordum.  Hastanenin biraz ilerisinde uçuruma bakan bir yer varmış! Orada ne işi olur lan o kızın! Hemen yanına gitmek için hastaneden çıktım.

İleride uçurumdan karşıya donuk bir vaziyette bakan sudeyi görünce durdum. İlk defa böyle görüyordum bu kızı. Tamam tanışalı çok olmadı ama hep güçlü duruyordu yani gerçekten bu kız tuhaf.

Sude'nin ağzından.

Uçurumun kenarında öylece bakıyordum karşıya. Anlamıyorum neden ben! Babamın düşmanlarına benzemiyor? Ama baya öldürücü bir hali var! Herkes ona hayran ama korkudan yaklasamiyor
Onu geçtim Daha üstüne üstlük bir de  serum takmışlar bana. Ben iğne görünce kriz geçiren biriyim. O an aklıma geldikçe gözümden akan yaşları kontrol edemiyorum. Derin bir nefes alıp kafamı iki yana salladım ve uçuruma doğru bir adım attım o sırada bir bağırma sesi geldi kafamı çevirip sağ tarafıma baktım.
_ yapmaaaa. Durr
Savaş koşarak yanıma geliyordu ama tuhaf bir şekilde yapma dur diye. Ona bakmayı bırakıp uçurumun kenarına oturdum ve ayaklarımı aşağıya sallandirdim. Savaş geldiği gibi kolumdan tutup beni geri kaldırdı. Şok içinde ona bakıyordum ama o bana sinirli bir şekilde bağırıyordu.
_ kızım manyak mısın sen? Derdin ne senin?
Kaşlarımı hayretle kaldırıp kolumu ondan kurtardım ve göz yaşlarımı silip yüzüne bakmadan konuşmaya başladım!
_ ne istiyorsun!
_ yüzme bakarak konuş diye tisladi. Kafa sallayıp yine uçuruma yürüyordum ki beni kolumdan tutup çekiştirmeye başladı.
_ bırak beni diye bağırdım. Kafasını bana çevirip
_ bırakım de diyip sustu. Sonra ekledi sus evine birakicam sadece.
Derin bir nefes alıp uçuruma döndüm ve kafamı sallayıp önüme dönüyordum ki savaşın kaşlarını çatip bana baktığını gördüm. Ne var dercesine kaşımı gözümü oynatım. Yukarı bakıp dışını sıktı ama bir şey demedi. Mal demiştim demi size. Ha demediysem diyem kesin mal bu!!!

Arabaya bindik çapraz bir şekilde otururduk. Ben camdan dışarı bakarken o beni izliyordu. Nerden mi biliyorum süper muper huper guclerim dicem de camda yansımasını görüyorum!!
Konuşunca ona döndüm?
_ ismim SAVAŞ DEMİRKAN. Senin
Baygın bir şekilde ona bakıyordum.
_ SUDE KESKİN.
_beni tanımıyor musun? Diye bir soru sorunca kafamı yukarı kaldırıp.
Allahım neden ben neden? Hayır o kadar kişi vardı niye bana çarptı bu salak adam. Diye mirildanip savaşa döndüm. Alayla siritip
_ tanımıyorum!!!! Sadece bi sürtük arabayla çarptıktan sonra gelip anlattı o kadar. Ama ben ta-ni-mi-yo-rum diye tek tek heceleyerek söyledim. Bu yaptığıma sinirlenmiş olcak ki kaşlarını çatip hafif kafasını öne eğip
_ iyi o zaman. Ta-nir-sin. Dedi.
_ istemiyorum diye direk söyledim. Ama o oralı bile olmadan başladı konuşmaya.
_ DEMİRKAN holdinglerin sahibiyim aynı zamanda 378 mafya'nin basiyim! Duyduğuma göre babanda mafyaymis bizden biri!! Benim himayem altında yani. Diyip sırıttı. O sırada arabada durdu. Ona cevap bile vermeden Murat'ın açtığı kapıdan çıktım. Murat kapıyı kapatınca ona dönüp
_ bir daha karşıma çıkmayın! Diye söyledim ve evime doğru yürümeye başladım. Direk benim korumlarim gelip beni aldılar.

piskopat aşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin