Sabah uyandığım da Cem hala uyuyordu. Savaş oda da yoktu. Saatte baktığımda 11 e geldiğini gördüm. Dün düşündüğüm şey aklıma gelince yataktan kalktım ve ayakkabılarımı giydim. Cem'in baş ucuna geçtim. Uzunca yüzüne baktım sonra saçlarımı karıştırdım ve mırıldanarak konuşmaya başladım.
_ cem biliyorum seni tek bırakıcam için bana kızıcaksın ama beni en iyi anlayacak kişi de sensin. Ben sürekli güzel olacak dedikce her şey kötü oluyor, senin yanında oldukça sende tehlikeye giriceksin. Benim dayanacak gücüm kalmadı. Benim ümidim kalmadı. Ben seni çok seviyorum.
Gözümden akan yaşı sildim ve acıyla gülümsedim.
_ benden sonra iyi olacaksın. Hep mutlu alacaksın, kendine iyi bak.
Yanağını öpüp ayağa kalktım ve hızla odadan cıktım.
Arabaya biner binmez gaza bastım ve ilk 12 yaşında atlamak istediğim uçurumun kenarına sürdüm. Uçurumun kenarına gelince arabadan indim ve uçurumdan aşağıya bakmaya başladım. O an aklıma 2 kişi geldi. İlki cem ikincisi savaş. Neden onu düşündüm bilmiyorum ama geldi o an aklıma. Gözümden akan yaşı umursamadan sırıttım acıyla. Ve uçurumdan bağırarak konuşmaya başladım.
_ geldim. 2.kez mutlumusjn?!?? Bu defa beni durduracak bir Cem de yok. 4.seferimde başarılı olacağım galiba.
Diyıp gözlerimi kapattım. Arkadan biri seslenince oraya döndüm.
_ Sude.
Kaşlarım şaşkınlıkla havaya kalktı. Savaş benim buraya gelicemi nereden biliyordu ki!! Savaş acıyla konuşmaya başladı.
_ Sude yapma gel buraya. Diyip bana doğru bir adım attı. Hemen bağırdım.
_ gelme gelirsen atlarım.
Savaş korkuyla olduğu yerde.
_ Sude lütfen gel. Bak Cem'i düşün, beni düşün gel. Hadi.
_ gelemem. Sizi düşündüğüm için buradayım. Cem beni anlayacaktır. Senin zaten etrafın kız dolu eminim o kadar etkilenmezsin.
_ saçmalama Sude. Ben senden başka kimseyi umursamıyorum anlamıyorsun. 22 yaşındayım ve tek aşkım sensin ve sen olacaksın bu hiç bir zaman değişmeyecek.
Kafamı iki yana salladım. Göz yaşlarıma aldırmadan.
_ git buradan. Gitt
Diye bağırdım. Savaşın gözünde korku vardı, kaybetme korkusu.
_ ben burayı nasıl buldun sence. Cem biliyordu sen gece öyle konuşunca anlamış ve bana söyledi. Cem biliyor simdi seni ona götürmezsem nasıl üzülecek ya da beni öldürmek için neler yapar.
Şaşkınca kaslarımı havaya kaldırdım. Yine anlamıştı. Yine...
_ biliyormusun bu defa atlayıp beni tutacak bir Cem yok. O yüzden cok sıkmıcam kendimi. Bu arada 4. Seferım. İlk ölmek istediğimde 12 yaşındaydım ve buradan atlıcaktım kendimi bırakıcam zaman cem koşup beni cekti ve bırakmadı. İkincisinde yaşımı boş ver onda kendimi asmaya kalktım hatta astım ama cem kapıyı kırıp beni kurtardı hiç istemedim halde üçüncü de bir tomar ilaç içmiştim onda da beni zorla kusturdu sonra hemen hastaneye götürdü. Ve bu da son ve kesin olacak girişimim.
Savaş'ın yüzüne baktığımda korku, acı, dehşet, merak vardı. Acıyla gülümsedim ve arkamı döndüm. Biraz daha yaklaştım uçuruma ve kendimi bırakıcam an biri kollarını belime doladı ve beni oradan uzaklaştırdı.
_ bırak beni. Anlamıyor mu yaşamak istemiyorum. Bırak lütfen bırak lütfen.
Kol Daha da sıkılaştı.
_ olmaz. Seni bırakırsam kendimi de bırakırım. Olmaz!!
Savaş'ın kollarında biraz daha çırpındım Ama yine de bırakmadı en son dayanacak gücüm kalmayınca yere doğru kaydım savaş da benimle birlikte oturdu. Kafamı savaş' İn göğsüne koydum ve ağlamaya başladım. Bir süre geçtikten sonra ağlamam durdu ve boş bir şekilde karşıya bakıyordum. Savaş beni kendine çevirdi ve yüzümü inceledi.
_ Sude Bana söz ver bir daha asla böyle bir şey yapmıcaksın.
Hic bir şey demedim gözlerimi kaçırdım.
Savaş'ın derin bir nefes aldığını duydum.
_ seni seviyorum. Seni çok seviyorum. Düşünmeden duramıyorum. Sensiz yapamam.
Kafamı şaşkınlıkla ona çevirdim. Dudaklarım şaşkınlıktan aralandı. Savaş umutla gözlerime baktı sonra birden ensemden tutup beni kendine çekti ve öpmeye başladı. Dondum kaldım. Hiç bir tepki veremedim şaşkındım. Savaş geri çekildiğinde alnını anlıma dayadı ve dudaklarıma bakarak konuşmaya başladı.
_ sana kim ne yaptıysa aynısını ona yaşatacağım. Sen de bir daha böyle bir şey yapmıcaksın. Görmüyor musun herkesin korktuğu mafya senin yanında ne kadar sakin. Sen benimsin ve hep öyle kalacaksın.
Derin bir nefes aldım ve bende Savaş'ın dudaklarına bakarak konuşmaya başladım.
_ sende bırakıcaksın beni biliyorum ama bile bile teslim oluyorum sana. Bu bir söz değil Ama bir daha yapmıcam.
_ bırakmıcam. Dedi savaş ve tekrar dudaklarınızı birleştirdi bu defa karşılık verdim savaş da bunun mutluluğu ile daha derin öpmeye başladı.