Savaş'in ağzından
Sude'nin kolları düşünce yüzüne bakmak için geri çekildim. Gözlerinin kapalı olduğunu görünce hemen kucağıma alıp muayene odasına götürdüm. Doktor muayenesini bitirince bana dönüp.
_ önemli bir şeyi yok. Sadece fazla üzülmüş ve stres olmuş bu nedenle bayılmış. Şimdi serum taktigimiz için bayıltıyoruz. Serumu çıkarınca tekrar kendine gelir.
Kaşlarımı çatip
_ neden serum dan korkuyor.
Doktor şaşkınlıkla kaşlarını kaldırdı.
_ serumdan değil savaş bey iğneyi görünce kriz geçiriyor! Eski anılarını hatirliyormus!
Sinirle doktorun üstüne yürüdüm!?
_ eski anılar derken! Ney bunlar??
Doktor korku ile titrek bir sesle konuştu.
_ bilmiyorum savaş bey bize sadece bu kadarı söylenmişti.
Doktora kaybol diyince hemen gitti. Bende Sude'nin yanında ki koltuğa oturdum! Bu kız beni kendine çekiyor!! Gizemli halleri, sinirlenince acayip seksi oluşu, güldüğün de parlayan gözleri dur lan ben onu sadece Cem'e bakarken öyle gördüm. Gözlerimi kapattım derin bir nefes aldım. Murat'i arayıp Sude hakkında bütün bilgileri toplamasını istedim. Aradan geçen 30 dakikanin ardından kapı çalındı. İçeri murat girdi. Ama elinde dosta falan yoktu. Kaşlarımı çatip konuşmasını bekledim.
_ Savaş bey Sude hanım hakkında hiç bir bilgi yok efendim. Sadece önceki bildiklerimiz başka hiç bir şey bulunmadı.
Öldürücü gözlerle Murat'a baktım.
_ çık dışarı. Diye tisladim.Bir müddet sonra Sude'nin serumu çıktı. Doktor sabah uaynacagini söyleyip gitti. Bende Sude'nin yanına uzandım ve onu kendime çektim. Ama bu kız çok güzel kokuyor. Sanki çiçeklerin karışımı gibi. Sude hemen göğüsumde kendine yer edindi. Anlamıştım bu kızı böyle uyumayı sevdiğini. Gözlerimi kapattım ve yanımdaki kadınımi düşünerek uykuya bıraktım kendimi.
Sude'nin ağzından
Sabah uyandığımda bir kol beni sarmıştı. Dur bi dakika kol mu? Hemen kalkmaya çalıştım ama kol daha da sıkılaştı.
_ bırak beni!!
_ sussana kızım uyuyoz burda.
Durdum. Ben buradaysam cem!!? Cem'e bir şey mi oldu!!! Ağlamaya başladım hemen savaş geri çekildi.
_ Cem'e bir şey mi oldu.
Savaş gözlerini kapattı ve açtı.
_ uyanmış normal odaya almışlar. Murat söyledi.
Hemen yerimden fırladım ve cem'in odasına koşmaya başladım. İçeri girdiğimde yatakta kimse yoktu. Korkuyla daha çok ağlamaya başladım. Cem arkamdan seslenince hemen ona döndüm.
_ Sude?
_ Cem!!!!
Boynuna sarıldım direk. O da hemen bana sarıldı tek koluyla. Geri çekildiğimde gözlerimi sılip.
_ nerdesin sen nere kayboldun? Hayır yataktan niye cikiyon!! Zaten salak gibi bayılmışım. Öldüm lan korkudan!
Cem kahkaha atınca somurtarak ona baktım. Sol eliyle saçımı karıştırdı.
_ lavaboya gitmiştim ama diyince kıpkırmızı oldum. Cem bu halime daha çok güldü. Sonra Cem'i incelerken kolundaki serumu gördüm. Bu yutkunmama sebep oldu. Cem bendeki değişikliği anladı. Sakince konuşmaya başladı.
_ Sude bir şey. Sadece koluma takılı.
Aklıma gelen görüntüyle bir iki adım geriledim. Cem endişeyle
_ Sude bir şey. Korkma. Onlar geride kaldı. Kimse sana dokunamaz. Ben varım. Korkma.
Yutkunup Cem'e baktım. Yüzüm nasıl bir hal aldıysa cem hemen elini koluna götürdü. Serumu cekecekkken elini tuttum. Kısık sesle
_ yapma. Kalsın. Dedim.
Cem seni korkutuyorsa o saçma anıları hatırlatıyorsa kalmasına gerek yok.
_ cem yapma. Şu an önemli olan sensin. Hadi yat bakım yatağa. Bak sonra döverim durdum bı düşündüm sonra devam ettim. Yok dovemem. Bak yoksa ısırırım seni. Ha bak bunu yaparım.
Cem sırıtarak bana baktı.
_ yaparsın valla aşkı-nutellam.
Cem'in koluna bakmadan yatağa yatırdım. En azından onun yanında durmam gerek. Ama daha fazla görürsem o kolumdakini kriz geçirmem an meselesi. Bu yüzden Cem'e dönüp.
_ Cem ben eve gidip gelicem. Üstümü falan değiştiricem, sana kıyafet alicam. Okuldan izini falan halledicem. Bu arada kimseye söylemedim.
Cem acıyla kafa Salladı. Saçını karıştırıp.
_ bana aşkı-belam bu odadan dışarı çıkmak yok!!! Ayağa kalkmak yok!!! Odanın önüne ve bahçeye korumlati koydum. Bir şey olursa bağır. Baktın canın sıkılıyor yine bağır. Ben söyledim onlara ne yapacaklarını.
Diyip sirittim. Cem'de gülünce kalkıp yanağını öptüm ve kapıya doğru yürümeye başladım. Kapıda bizi izleyen savaşı görünce tek kaşımı kaldırıp ne yapiyon der gibi baktım.Savaş sinirle arkasını dönüp yürümeye başladı. Yaptığına kaşlarımı kaldırarak baktım. Sonra aklıma cem'in kolu geldi. Yutkundum. Sarsak adımlarla dışarı çıktım. Korumalar beni görünce hemen yanıma geldi.
_ arabayı getirin. Ben kullanicam. Siz hepiniz burada kalıyorsunuz. Eğer Cem'e bir şey olursa heminizi gömerim.
Koruma korkuyla kafa salladı. Arabam gelince hemen bindim ve sakinleşmek için uçurum kenarına sürdüm. Arabada sanki beni boğuyorlar gibiydi. Zar zor kapıyı açıp dışarı çıktım. Arabasının önüne geçerek oturdum. Ve Cem'in yanında saklamaya çalıştığım kriz yavaş yavaş kendini göstermeye başladı.Savaş'in ağzından
Sude hastaneden çıkarken onu takip etmiştim. İyi ki etmişim. Uçurum kenarına gelince titreyerek arabadan indi. Arabanın önüne oturunca hemen bende arabadan indim ve yanına gittim. Yerde oturmuş bacaklarını kendine çekmiş, kulaklarını kapatmış, şiddetle titreyen ve ağlayan Sude'yi görünce hemen karşısında diz çöktüm.
_ Sude kendine gel.
Ellerini kulaklarından çekince kafasını kaldırıp bana baktı. Kızarmış gözlerini görünce benim de canım yandı sanki. Bu kızı üzgün girmeye dayanamıyorum.
O bom boş bana bakarken tekrar mırıldandım.
_ Sude kendine gel. Bak hiç bir şey yok! Olmayacak. Ben varım sakin ol.
Sude de mırıldandı.
_ ama öldü, ben ölmedim. Beni öldürdün dedim dinlemediler. O gitti. Bıraktı beni.
Kaşlarımı çatip Sude'ye baktım. Bu kıza ne yaşamışlar böyle! O ölen kim!!!
_ Sude saki ol!! Bak güzelim geçti hepsi!! Kimse sana zarar veremez.
Sude gözlerimin içinde baktı!!! Sonra birden bire boynuma sarıldı. Küçücük bedeni nasıl titriyordu. Hemen kollarımı beline doladım ve iyice kendime çektim. Sude de yavaş yavaş titremesi azaldı. Aglayisi iç çekmelere döndü!! Sude konuşmaya başlayınca geri çekilip yüzüne baktım.
_ seni de mi o adam gönderdi!!
Kaşlarımı havaya kaldırdım.
_ o adam??
Gözlerini kapattı ve açtı.
_ babam.
Kaşlarımı çatip Sude'nin yüzüne baktım.
_ sence beni herhangi biri göndermişe benziyor mu? Beni kimse göndermedi!!
Sude umutla yüzüme baktı. İlk defa bana böyle bakıp konuşuyordu.
_ gerçekten mi? Yalan söylemiyorsun demi? Sonradan çıkarsa kötü olur ona göre.
Siritttim.
_ hayır yalan söylemiyorum.
_ benim eve gitmem lazım. Bu arada cem'den uzak dur. Bu krizi de Cem'e söyleme üzülür o.
Diyip derin bir nefes aldı Sude. Allah'ım ne Cem mis ya. Kafa salldim.
_ geçmişte ne oldu Sude? Neden kriz geçiriyorsun iğne görünce? Ölen kim!!!
Sude bir anda bembeyaz oldu!! Gözlerinden yaşlar akmaya başlayınca kendime bir dolu küfür etim.
_ tamam tamam sakin ol!! Hadi gel seni eve ben bırakırım. Arabanı eve getirirler.
Sude kafa sallayınca direk kucağıma aldım. O da hemen boynuma gömüldü. Bu durum beni gülümsetti.Kapanışı Sude Keskin ile yapalım!!
VOTE VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN.
Teşekkürler ❤️