4. KAPITOLA prečo?

238 11 0
                                    

Jungkook pov.
,,Čo sa to stalo?" Spýtal som sa chalanov, bol som zmätený, Selena sa chytala za hlavu, veľmi ju to mrzelo.
,,Dala ti facku." Povedal Hoseok so smiechom
,,A riadne sadla." Zasmial sa Jimin
Ja som bol veľmi sklamaný, ale do školy som musel. Išiel som chodbou a pred nami som videl tie tri a Bellu. Bolo mi do plaču.
Nestrpel som pohľady tých chalanov čo sa pozerali mojej sweetie na zadok.
,,Hej všetci! Ešte raz sa niekto pozrie na Bellin zadok tak o do mňa schytá!" Zakričal som na celú chodbu, obzrela sa a podišla ku mne.
,,Kto si myslíš, že si? Môj frajer?"
,,Ouuu" ozývalo sa celou chodbou. Jeden chalan sa stále pozeral na jej zadok bol to Chuck, školský futbalista, bolo mi to jedno, nemal som náladu a ten jeho pohľad som musel hneď zničiť. A tak som podišiel k nemu a povedal hlasno.
,,Kam sa to pozeráš?"
,,Na jej riť nevidíš? Už nie je tvoja, a ani nebola." Zasmial sa a ja som sa po ňom vrhol.
Bella pov.
Jungkook mlátil Chucka, bezcitne, bez prestávky. Päsťami, nohami a aj nejaké chvaty na neho používal. Chudák sa nestihol ani brániť.
S jednej strany sa ozývalo
,,Chuck, Chuck, Chuck." A s druhej väčšej strany
,,Kook, Kook, Kook!" Prišlo mi to celkom vtipné, ale nepotrebujem tu vidieť sanitku. A tak som sa rozhodla prikročiť.
,,Dosť!" Ozvalo sa celou chodbou. Všetci stíchli a hodili pohľad na mňa, kus to teraz ľutujem, lebo neviem čo povedať, Jungkook sa na mňa tiež zapozeral.
Ja som videla, že Chuck je pripravený zabiť Jungkookovi cez tvár no to sa mu nepodarilo. Vstúpila som mu do cesty a kopla medzi nohy, začal sa krčiť na zemi a ja som musela aspoň nadvyhnúť kútiky.
Všetci začali v tom tichu zrazu jásať a kričať moje meno.
Bolo mi to trápne, ale na druhej strane EGO up.
No v tom Mrs. Tim prišiel
,,Vy traja do riaditeľne!"
Na chodbe ostalo ticho a my sme išli do riaditelni, popritom mi Jungkook šepol do ucha.
,,Ďakujem."
Pozrela som sa na neho a prikývla, stále som sa hnevala, ale nechcela som aby mu niekto ublížil. Keďže máme riaditeľku, tak to bolo celkom v pohode.
,,Tak čo sa stalo?" Začala, a tak som začala aj ja, keďže tý dvaja boli ticho.
Bella: ,,No nič vážne."
Riaditeľka: ,,Bella klamať nevieš, Chuckovi tečie s nosu krv a robí sa mu monekel pod okom. Tak kto to začal?"
,,Ja." Povedali sme naraz s Jungkookom, pozreli sme sa na seba, začervenali sme sa a pozreli inde.
,,Takže myslím, že môže začať Jungkook." Rozhodla
,,No, Chuck ma vyprovokoval a nevedel som sa už potom ovládať, ospravedlňujem sa, bolo to neetické a neslušné." Pani riaditeľka prikývla a pozrela sa na Chucka.
Chuck: ,,Ja za nič nemôžem to tý dvaja."
Riaditeľka: ,,Fajn budete riadiť záchody."
Bella: ,,Čože? Prosím nie."
Riaditeľka: ,,Ale áno, Bella buď rada, že to není nič horšie, toto je len varovanie s poznámkou."
,,Yes." Povedal Chuck, riaditeľka sa na neho otočila a povedala.
,,Ty sa čiež nevyhneš trestu, budeš riadiť s nimi." Hneď sa mu otočil úsmev a sklesol.
- ⏰
-🖊️
-📚
,,Bella, prosím dovoľ mi aspoň niečo povedať."
,,Čo Jungkook? Podviedol si ma, máš byť na čo hrdý, však si predsa fuckboy, to som mala čakať a vlastne ani sme spolu nechodili." Zarazila ma posledná veta a tak som sa otočila a chytil ma za ruku.
,,Nie to tak není ja som sa zmenil kvôli tebe, nejebal som už mesiac."
,,Bravo." Odišla som a chytil ma opäť za ruku a pritiahol k sebe, dotýkali sme sa hruďami. Pozerali sme sa do očí. Mal ich také krásne, ale odvrátila som zrak, chcela som ísť preč, lenže je príliš silný.
,,Pustím ťa keď ma to necháš, ti to vysvetliť."
,,Fajn, hovor."
,,.....V tom si prišla ty a videla nás. Odišla si a Selena začala veľmi plakať, včera plakala celú noc mysliac na teba, a ja tak isto po tebe smútim, vyronil som slzu. Čo sa nestáva." Ostala som v šoku, pustil ma, pozerala som sa do jeho očí a neklamal, viem keď ľudia klamú, ale on neklamal. Chcela som sa na konci príbehu zasmiať, ale nedalo sa to, neklamal. Išla som naštvane za Lee, s tým že jej dám cez hubu, a je mi fuk, že sa dostanem do riaditelni, alebo či budem mať iné problémy. Hľadala som ju po škole až som ju našla, samozrejme, že bola na chodbe, kde boli všetci. Prišla otočila som ju a dala facku, až sa ozvala chodbou,, samozrejme, že sa všetci otočili na nás.
,,Au!" Skríkla dramaticky
,,To máš za to, že si mi zničila ešte len začínajúci vzťah!" Dala som jej druhú facku. ,,A toto máš za to, že si mi pokazila priateľstvo. A že si úplne mimo!" To bola posledná dávka, mojej ruky.
,,Ak si ľudia myslíte, že ona je v pohode tak to ste na omyle! Vyhražovala sa Jungkookovi, že ak nedá pusu Selene, keď prídem, tak, že ju podreže! To nie je normálne!" Všetci ostali v šoku a začali si šuškať. Bolo to divné, prečo som to vlastne skríkla? Cítila som to, že ju potrebujem dostať úplne na dno aby sa aspoň ako tak ukľudnila, potrebovala som spraviť drámu, najväčšia drama Queen tu bude ja. Hmm a že kto je mimo...
Zo zadu sa na mňa vrhla Lee, skončila som na zemi a ona nad do mňou, škriabala ma s tými svojimi umelými nechtami úplne všade , no ja som jej ruky chytila a pomaly začala vykrúcať. Na koniec som potom zafinišovala tým, že som ju kopla medzi lopatky na zem.
Ona mala po ruke nôž čo som si nevšimla a nestihla som zaregistrovať.
Všetci začali kričať: ,,Pozor!" A už mi krvácala noha.
Uškrabla mi do nohy, nebolo to hlboko, ale bolelo to.
Nožík som jej vykopla z ruky, keď bola nad do mnou a nožík skončil ďaleko od nej. Vyskočila som a jednu jej kopla nohou do jej škaredej umelej tváre. Potom ostala ležať, len tak tam klipkala s tými jej umelými mihalnicami.
Už som bola na odchode. No v tom sa Lee doplazila pre nôž, už mi išla švihnúť, ale Jungkook jej nôž vykopol a zobral ma cez plece, niekam preč.
Neviem kde, ale bolo to od neho milé. Zrazu sa pred nami postavila riaditeľka, Jungkook ma položil dole a tak som spozornela.
Lee bola chytená futbalistami, ktorý ju odviedli a my sme boli v riaditeľni, zasa, už som to miesto začala nenávidieť.
,,Čo ste to spravili!? To už sa neviete krotiť!" Kričala tak až som si musela zapchať ucho.
,,Bella sa pobila s Lee, teraz je Lee na polícii lebo sa snažila Bellu zabiť. A Jungkook ide v tom s Bellou." Uzatvoril profesor, ktorý to (ne) videl.
,,Dámy sa nebijú." Povedala hrdo a už kľudne riaditeľka
,,Prepáčte, ale toto bolo treba, však ona je s prepáčením chorá. A Jungkook mi pomohol, odkopol jej nôž s ruky, keby nebolo jeho tak tu možno teraz nie som, takže jeho s toho vynechajte."
Neviem ako sa tam tak rýchlo objavil, keďže som ho tam nikde nevidela, a ako ho poznám tak by mi pomohol.
,,Dobre, Jungkook môžeš odísť. Ale trestu po škole sa nevyhneš."
,,Dobre, ďakujem." odpovedal
Prešiel okolo mňa a šepol do ucha. ,,Pre teba by som zomrel." Usmiala som sa a začervenala, panebože, budem sa mu musieť ospravedlniť za moje menšie divadlo s pred školy.
- 😆
- 📝
- 🗣️
Už bolo po škole, celkom som sa tešila, možno, sa budem môcť s ním porozprávať.
-
A čo na to riaditeľka?
Dostala som veľa poznámok až mi hrozila skoro znížená známka so správania, dostala som veľký doslovný zjeba od rodičov, keďže riaditeľka im volala.
Okrem tohoto, tým že ma riaditeľka pozná, a už si s ňou skoro tykám, mi nedala žiadny iný trest a nechala to tak, no nuž, trochu to budem musieť riešiť na policajnej stanici.
(Už sa ti v knihe nebude viac spomínať)
-
Išla som teda počkať pred triedu na Jungkooka, aby som išla s ním, on ešte nevedel kde to je. Druhý školský deň, a už sa toľko odohralo.
Keď vyšiel, tak sa na mňa usmieval. Vedľa neho bola Selena a tak som začala.

Láska zo zastávky ❤️Where stories live. Discover now